ik kwam wel via hem in V&A.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nee je keek in een KLB topic en zag dat de_boswachter daarover klaagde en denkt nu: hey laat ik een topic maken en makkelijk scoren met reacties
LOL. Maar toch, het ergste lijkt me als je zo arm bent je ondergoed idd ook tweedehans moet kopen. Ik heb wel eens oude BH's naar 't Leger des Heils gedaan, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen dat überhaupt willen dragen.quote:
en dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:44 schreef InternetNinja het volgende:
Ik jat altijd 2e hands damesondergoed.
Ik trek altijd vrouwen strings achterstevoren aan, zodat me pielemuis zo lekker eruit kan flappen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:47 schreef wise het volgende:
[..]
en dan.
Aantrekken en jezelf afrukken voor de spiegel
Ringo begrijpt het. Weer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:46 schreef Ringo het volgende:
Een toffe tweedehands jas van zeehondenleer,. Maar ook ander vintage spul is zeer de moeite waard. En een betrouwbare aanbieder zorgt dat de boel schoon is hoor.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:47 schreef wise het volgende:
[..]
en dan.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:46 schreef Ringo het volgende:
Een toffe tweedehands jas van zeehondenleer,. Maar ook ander vintage spul is zeer de moeite waard. En een betrouwbare aanbieder zorgt dat de boel schoon is hoor.
Als er een kledingstuk is waar je klamme ballen in krijgt, dan is het wel een skibroek.quote:Een wintersportjas of skibroek tot daaraan toe
heb jij een bioscoopbroek ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als er een kledingstuk is waar je klamme ballen in krijgt, dan is het wel een skibroek.
En als nou het mooiste kledingstuk ter wereld 2e hands is?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:17 schreef Cacciatore het volgende:
hahaha dat is toch kk smerig ik ga echt geen kleding kopen die anderen aan hebben gehad alleen de mooiste kleren voor mij
wat danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:18 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
En als nou het mooiste kledingstuk ter wereld 2e hands is?
Ja maar daar heb je ( ik dan toch) wat onder aan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als er een kledingstuk is waar je klamme ballen in krijgt, dan is het wel een skibroek.
nee dan nog is het kk smerig toch dik zweten daarin enzoquote:
Contaminatie. Rukken en aftrekken, niet afrukken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:47 schreef wise het volgende:
[..]
en dan.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:21 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
nee dan nog is het kk smerig toch dik zweten daarin enzo
mattie andere mensen die zweten in hun kleding trek ik niet meer aan snap je eigen kleding is nog te wassenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
![]()
De logica is ver te zoeken.
Waarom zou je in 2e hands kleding dik zweten, en in je eigen kleding niet?
Verschil tussen je eigen zweet en andermans zweet toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
![]()
Typ dat dan, in plaats van die halve zinnen die je nu produceert.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:27 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie andere mensen die zweten in hun kleding trek ik niet meer aan snap je eigen kleding is nog te wassen
angstzweetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:15 schreef Airlocker het volgende:
2e hands kleding vrijwillig dragenAlleen als je geen keus hebt koop je zoiets. Misplaatste gierigheid.
OMG wat een onbenulligheid in dit topic.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:13 schreef soofje het volgende:
even serieus, je koopt toch geen tweedehands kleding?
kan het alleen begrijpen als je geen geld heb om te leven.. en dan alsnog.. GET A JOB!
Echt hé, jij snapt het.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef Batsnek het volgende:
Sinds wanneer is er iets mis met tweedehandskleding?
gek genoeg liggen kringloopwinkels en dergelijke vaak vol met leuke jassen, truien en broeken, in tegenstelling tot de standaard rotzooi die elke bij elke herfstmodewinkel ligt. Maar ja, op fok ben je al een pauper als een trui van een ander draagt.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |