Ow nee hoor dat mogen ze gerust doen, maar kom dan vervolgens niet met zoeen zwakke kutsmoes aan en kom er gewoon voor uitquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:36 schreef zovty het volgende:
Wauw, mensen proberen een zo hoog mogelijke prijs voor hun troep te krijgen.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!!!???????.
Mensen willen graag een beetje voorgelogen worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow nee hoor dat mogen ze gerust doen, maar kom dan vervolgens niet met zoeen zwakke kutsmoes aan en kom er gewoon voor uit
Weet je wat. Dit is gewoon een kutklacht in een kuttopic met een potentieel bijbehorende kutuser.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow nee hoor dat mogen ze gerust doen, maar kom dan vervolgens niet met zoeen zwakke kutsmoes aan en kom er gewoon voor uit
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:39 schreef memrtn het volgende:
[..]
Weet je wat. Dit is gewoon een kutklacht in een kuttopic met een potentieel bijbehorende kutuser.
Niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Mensen willen graag een beetje voorgelogen worden.
Met KOOP ME TROEP VOOR TEVEEL GELD bereik je je kopers gewoon niet.
Daar gaat het niet om, het gaat er om dat de nekharen er van omhoog gaan staan net als dat ze in OUD de kinderen bij de namen noemenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Moet je niet zo bijdehand reageren en denken dat je voor een dubbeltje op de 1e rij zit, bieden mag in V&A maar moet je niet verwachten dat ze ermee akkoord gaan
Ja maar daar noem je OUDquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat er om dat de nekharen er van omhoog gaan staan net als dat ze in OUD de kinderen bij de namen noemen
Dat is wel kenker triest jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
Of mensen die gedragen kleding aanbieden.!!!!!!!!!!!!
En de mensen die dat kopen zijn derhalve nog treuriger.
Dat is niet de klacht, de klacht is juist mensen die voor 2000 euro een imac willen verkopen en dan zeggen: hij moet niet weg, hij mag welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:52 schreef Jarno het volgende:
Ik heb een zolder vol met troep die niet weg moét, maar tegen de juiste prijs wel weg mág. Wat is daar raar aan? Ik heb juist een tyfushekel aan al die sloebers die voor 2,50 een Mac proberen te kopen ofzo. Compleet kansloos..
Dan is het een kutklacht.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is niet de klacht, de klacht is juist mensen die voor 2000 euro een imac willen verkopen en dan zeggen: hij moet niet weg, hij mag wel
Wie ben jij?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:39 schreef memrtn het volgende:
[..]
Weet je wat. Dit is gewoon een kutklacht in een kuttopic met een potentieel bijbehorende kutuser.
Ik heb weleens gedragen kleding gekochtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
Of mensen die gedragen kleding aanbieden.!!!!!!!!!!!!
En de mensen die dat kopen zijn derhalve nog treuriger.
Ik wil die zolder wel kopen van je: ¤ 100-quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:52 schreef Jarno het volgende:
Ik heb een zolder vol met troep die niet weg moét, maar tegen de juiste prijs wel weg mág. Wat is daar raar aan? Ik heb juist een tyfushekel aan al die sloebers die voor 2,50 een Mac proberen te kopen ofzo. Compleet kansloos..
Pffft. Zo weinig? Hij hoéft niet weg hoor!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil die zolder wel kopen van je: ¤ 100-
Bij CSI zie je dat er dan nog schilfers inzitten van de voorganger.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb weleens gedragen kleding gekochtIk moest dat shirt gewoon hebben.
Ik heb wel eerst goed gewassen, volgens mij is er dan niks aan de hand.
¤ 250- dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Pffft. Zo weinig? Hij hoéft niet weg hoor!
Boeiend, en is Rob Geus nu ook al in de kleding bezig? Het was maar 1 shirt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij CSI zie je dat er dan nog schilfers inzitten van de voorganger.
En Rob Geus bewijst dat ook elke week.
Dat zal meer aan jou gelegen hebben dan aan V&Aquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
V&A.!!!!!
Ik heb daar 1x een iPod proberen te verpatsen. Had 10 views nadat het topic al 2 weken open was.
Treurig.
Zoiets gebeurde dus in de eerste en daarom enige aflevering van CSI die ik gezien heb, en vond het zo belachelijk ongeloofwaardig dat ik het nooit meer heb willen kijkenquote:
Wauw! Reversed Internet Protocol Process!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:06 schreef TwyLight het volgende:
En dit doet Danny ook dagelijks:
[ afbeelding ]!
Nou vingers in je anus hoor kerel, voor deze prestatie.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zoiets gebeurde dus in de eerste en daarom enige aflevering van CSI die ik gezien heb, en vond het zo belachelijk ongeloofwaardig dat ik het nooit meer heb willen kijken
Ik word ook gewoon moe van al dat soort programma's hoor. NCIS, CSI,CSI NEW YORK, CSI MIAMI,CRIME SCENE INVESTIGATION. Het is allemaal 1 pot nat?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zoiets gebeurde dus in de eerste en daarom enige aflevering van CSI die ik gezien heb, en vond het zo belachelijk ongeloofwaardig dat ik het nooit meer heb willen kijken
Dramatische poging tot humor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:23 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik word ook gewoon moe van al dat soort programma's hoor. NCIS, CSI,CSI NEW YORK, CSI MIAMI,CRIME SCENE INVESTIGATION. Het is allemaal 1 pot nat?
Rekkie is op zijn pik getrapt omdat hij wel wekelijks van CSI genietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou vingers in je anus hoor kerel, voor deze prestatie.
als je dyslectisch bent welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:23 schreef Equites het volgende:
Ik word ook gewoon moe van al dat soort programma's hoor. NCIS, CSI,CSI NEW YORK, CSI MIAMI,CRIME SCENE INVESTIGATION. Het is allemaal 1 pot nat?
Nee om zichzelf groter voor te doen dan ze normaliter zijn. Als ze het zwaar onder de prijs wegdoen dan zijn ze bang als sloebers te worden aangezien. Anderzijds als ze hun hoge prijs handhaven dan lijkt het net alsof ze niet zitten te springen om het geld(wat natuurlijk onzin is want anders bied je iets niet aan)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:35 schreef c0nd0r het volgende:
Wat is dat voor nieuwe hype bij V&A?
Overal vind je het terug om maar een veel te belachelijk hoge vraagprijs te rechtvaardigen!
Als je hem toch niet kwijt hoeft waarom bied je hem dan aan?
Om de mensheid van dienst te zijn?
Nee, ik kijk geen televisie....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Rekkie is op zijn pik getrapt omdat hij wel wekelijks van CSI geniet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |