Wat een gehype.quote:Op maandag 9 november 2009 14:34 schreef _Bar_ het volgende:
alle kinderprogramma's komen hierdoor ook te vervallen.
Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar misschien heeft het ook met de drukte van het 'normale' vacinatie-programma te maken dat ze deze er niet aan toe willen voegen....quote:Op maandag 9 november 2009 15:31 schreef bikinistringding het volgende:
Daar wordt vanuit gegaan dat ze nog voldoende zijn beschermd door antistoffen van de moeder ????
quote:Swine Flu Vaccine for Infants Under 6 Months
The swine flu vaccine is not provided to extremely young babies. Infants under six months of age cannot be directly vaccinated with the swine flu vaccine. For this reason, the CDC recommends the swine flu vaccine for all caregivers of babies under six months old, in order to protect the babies from potential infection. In addition to sheltering the infants from exposure to infected people, H1N1 infection may be prevented in infants under six months through the mother. Pregnant women who receive the vaccine may decrease the chances of the baby contracting the flu after birth.
Read more: http://diseases-viruses.s(...)accine#ixzz0WND6ppPw
Op de website staat ook de de makers van het vaccin het afraden voor zwangere vrouwenquote:Op maandag 9 november 2009 15:42 schreef Re het volgende:
het is gewoon nog niet voldoende gestest in kinderen jonger dan 6 maanden
[..]
Tjonge zeg... een persconferentie nog wel...quote:Op maandag 9 november 2009 14:34 schreef _Bar_ het volgende:
ik hoorde net op de radio dat er na het journaal van 17 uur er een persconferntie gehouden word over het vaccineren van kinderen vanaf een 1/2 jaar tot de leeftijd van 4 jaar.
alle kinderprogramma's komen hierdoor ook te vervallen.
oh, waar danquote:Op maandag 9 november 2009 15:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Op de website staat ook de de makers van het vaccin het afraden voor zwangere vrouwen
feit is wel dat het nog niet helemaal 100% is getest in zwangere vrouwen en welke trimesters er dan wel veilig gevaccineerd mag worden, vandaar waarschijnlijk de terughoudenheid van fabricantenquote:Swine Flu Risks to Pregnant Women
Pregnant women are in an extremely high-risk group for the H1N1 virus, also known as the swine flu, or swine influenza. Pregnant women account for more hospitalizations than the rest of the population. Tragically, pregnant women also account for more fatalities than any other group in the general population, according to the Centers for Disease Control and Prevention (CDC).
Hier:quote:Op maandag 9 november 2009 16:15 schreef Re het volgende:
[..]
oh, waar dan
op de website staat dit:
http://diseases-viruses.s(...)u_shots_in_pregnancy
[..]
feit is wel dat het nog niet helemaal 100% is getest in zwangere vrouwen en welke trimesters er dan wel veilig gevaccineerd mag worden, vandaar waarschijnlijk de terughoudenheid van fabricanten
dat moeten ze (de fabricanten) natuurlijk wel zeggen omdat het nog niet 100% is afgetest, zie statement in mijn vorige post.quote:Op maandag 9 november 2009 16:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hier:
Manufacturers of the swine flu vaccines do not recomment the swine flu vaccine for pregnant or breastfeeding women, but the CDC recommends immunization for these high risk individuals based on seasonal flu trials. Pregnant women and breastfeeding mothers may confer immune benefits to their infants by getting vaccinated. Young children and the elderly are protected from infection, and potential complications, with the swine influenza vaccine.
Read more: http://diseases-viruses.s(...)u_shot#ixzz0WNMekFVg
quote:Op maandag 9 november 2009 16:33 schreef sheotah het volgende:
Mwah ik vertrouw meer op de WHO: http://www.who.int/csr/di(...)proval/en/index.html
Mijn dochter net: "Dus Sesamstraat komt niet en ik moet een prik?"
quote:Op maandag 9 november 2009 16:33 schreef sheotah het volgende:
Mwah ik vertrouw meer op de WHO: http://www.who.int/csr/di(...)proval/en/index.html
Mijn dochter net: "Dus Sesamstraat komt niet en ik moet een prik?"
ik heb daar (als leerkracht) vooralsnog niks over gehoord. Maarja, moet nog 3 dagen werken.quote:Op maandag 9 november 2009 16:48 schreef Troel het volgende:
De leidsters van het kinderdagverblijf zullen hoogstwaarschijnlijk ook ingeënt worden, maar om daar zeker van te zijn kun je het het beste navragen
Wij kijken Noddyquote:Op maandag 9 november 2009 17:02 schreef Jarno het volgende:
He ja. Laat huilende kinderen met een naald in hun arm zien op een tijdstip en zender welke normaal gesproken een kinderprogramma laten zien..
*Sesamstraat vanaf HD recorder start*
Ik kan me voorstellen dat leidsters op kdv en leraren enzo niet kunnen worden gedwongen om zich te laten inenten en zij derhalve met dezelfde vragen zitten als wij. Er zullen er dus zijn die zich wel en die zich niet laten inenten. Mijn ouders hebben ook een oproep gehad (leeftijd en mijn vader ook diabetes), maar mijn moeder heeft hem nog nooit gehaald en wilde dat dit jaar ook neit doen. Zij past wel regelmatig Senna.quote:Op maandag 9 november 2009 16:48 schreef Troel het volgende:
De leidsters van het kinderdagverblijf zullen hoogstwaarschijnlijk ook ingeënt worden, maar om daar zeker van te zijn kun je het het beste navragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |