Hoe beschouw jij dat dan?quote:
Het is toch de jury die bepaald wie er gaat winnen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:45 schreef AlligatorNL het volgende:
Ik ga lachen als ze het nog wint ook, kan ze gelijk al die faal juryleden "in-your-face'en".
Dat is mager.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:55 schreef AlligatorNL het volgende:
Sorry ja, ik heb de betekenis verkeerd gezien. Ik dacht dat volslank slanker dan slank was
Ja klopt, maar op de radio zeiden ze ook iets in de trend van dat de variatie expres is gedaan en dat je ook de kans maakt als je dus haar maat hebt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:55 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het is toch de jury die bepaald wie er gaat winnen?
En van mij mag daar best een kilootje of 3 bijquote:
Ik vind haar ook het beste op de foto's staan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:18 schreef AlligatorNL het volgende:
Ach, ik zou er gek van staan te kijken als ze die zooi wint, ze is in mijn ogen het best uitzient van de 4
Vond de beste man persoonlijk dat ze niet slank genoeg was, of gaf hij aan dat om het te maken in de hedendaagse modellenwereld, je mager moet zijn en was het dus meer een tip dan een mening.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:20 schreef AlligatorNL het volgende:
Nu op 538, jurylid van Benelux Next Top Model. Ik ken een deelneemster van dat programma persoonlijk en nu praat die jurylid over het feit dat o.a. zij ronder dan normaal is. Ik bedoel WTF ik zag haar laatst op een verjaardag en ze is gewoon vol slank. En dan wordt er wel eens in dat programma gezegd dat ze minder moet snoepen etc. terwijl ze al helemaal niks eet, er kan gewoon niks meer van af
. Maarja, ze zijn niet echt lekker in hun hoofd, volgens mij praten ze iedereen zwaar anorexia aan.
Klacht: Dunne mensen alsnog dik noemen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Faalhaas
Mensen die denken dat volslank iets als volledig slank is
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:55 schreef AlligatorNL het volgende:
Sorry ja, ik heb de betekenis verkeerd gezien. Ik dacht dat volslank slanker dan slank was
Hij zei letterlijk dat ze te dik wasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:30 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Vond de beste man persoonlijk dat ze niet slank genoeg was, of gaf hij aan dat om het te maken in de hedendaagse modellenwereld, je mager moet zijn en was het dus meer een tip dan een mening.
Wu wu whut?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:55 schreef AlligatorNL het volgende:
Ik dacht dat volslank slanker dan slank was
Vergeet niet dattie ook nog nicht is!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:13 schreef karr-1 het volgende:
En dan word het ook nog gezegd door een vent die zelf moddervet en lelijk is.
Jajaja, ik weet het was een domme aanname van mijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Wu wu whut?
Wat denk je dan dat volle melk is?
En een volle tank benzine?
Vast wel, maar wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Vergeet niet dattie ook nog nicht is!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:14 schreef zovty het volgende:
[..]
daar mogen best wat kilotjes vanafquote:
Ze weegt al +/- 62 kg, en is iets langer als 1,80 meter. Daar kan niks meer van afquote:
ze moet gewoon wat meer sporten en minder snoepen, ze hoeft echt geen 15 kg af te vallen 10 kilo is al zatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:17 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ze weegt al +/- 62 kg, en is iets langer als 1,80 meter. Daar kan niks meer van af
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:19 schreef gers het volgende:
[..]
ze moet gewoon wat meer sporten en minder snoepen, ze hoeft echt geen 15 kg af te vallen 10 kilo is al zat
ja ik weet het. dat zeiden ze in de laatste aflevering weer tegen haar bij zo'n modellenbureau. en het zou me echt niks verbazen als die dadelijk met een anorexia-complex rondloopt. ze schaamde zich al om in een bikini te moeten modelleren omdat ze zichzelf ''kolossaal'' voelden zoals ze dat zei.quote:
Inderdaad, ze brengen zo'n meid ten gronde. Te belachelijk voor woorden. Yvonne Jaspers had het er al over, een week of twee geleden bij De Wereld Draait Door. Ze hebben een miljoenen publiek, de kans om eens te zorgen dat meisjes niet in een anorexia-complex gedrukt worden. Dan gaan ze juist het tegenovergestelde doen. Dit zou gewoon strafbaar moeten worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:22 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja ik weet het. dat zeiden ze in de laatste aflevering weer tegen haar bij zo'n modellenbureau. en het zou me echt niks verbazen als die dadelijk met een anorexia-complex rondloopt. ze schaamde zich al om in een bikini te moeten modelleren omdat ze zichzelf ''kolossaal'' voelden zoals ze dat zei.
zonde van zo'n meid
Dat soort uitspraken worden altijd gedaan door nichten, omdat die niet weten hoe een (mooie) vrouw eruit hoort te zien...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:14 schreef zovty het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:24 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken worden altijd gedaan door nichten, omdat die niet weten hoe een (mooie) vrouw eruit hoort te zien...
Even voor de duidelijkheid, ik maak onderscheid tussen nichten en homo's.quote:
Wat heeft het er mee te maken dat hij dik is?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Vast wel, maar wat heeft dat er mee te maken?
Ik ook. Hetero nichten zijn het ergste.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:27 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik maak onderscheid tussen nichten en homo's.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |