Ik ben wel eens naar Portugal gereden met een bedrijfsauto die daar perse die week nog moest zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:36 schreef Frishe het volgende:
Ik heb bij een bedrijf gewerkt waar ze met spoed een rubberen ringetje nodig hadden. Hiervoor hebben ze toen een taxi van Schiedam naar Maastricht laten komen.
Ook niet verkeerd. Hoe kwam je terug?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naar Portugal gereden met een bedrijfsauto die daar perse die week nog moest zijn.
Maarja, dat zijn eenmalige klussen die waarschijnlijk daarna nooit meer voorkomen.
Inderdaad, ik wist niet dat drugs "spare parts" genoemd werden tegenwoordigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:28 schreef Winner_Taco het volgende:
Je moet gigantisch uitkijken met wie je zaken doet en wat je gaat vervoeren. Voor je het weet maak je volledig ongewenst deel uit van een of andere drugdeal.
Da's ook een goed alternatief inderdaadquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:41 schreef Johan25m het volgende:
Werk in de after sales bij een machinebouwer. En bij ons komt het zeer sporadisch voor. Binnen Europa praktisch altijd UPS next day oid. Maar buiten Europa wordt idd opgelost dmv vriendjes. Bijv. op vrijdag telefoon van 2 engineers die een onderdeel missen in Seoul. UPS/DHL/Etc. leveren op maandag. Vriend van me heen gestuurd. Kreeg er 0 euri voor, ticket + hotel voor een week (=goedkoper ticket weegt op tegen hotelkosten) door ons betaald, zelf zakgeld meenemen. Weegt makkelijk op tegen 2 engineers die 3 tot 4 dagen stil staan. Vriend blij die had een week vakantie door alleen zakgeld te betalen. Samengevat, hier is het zo, binnen Europa courier, buiten Europa vriendjes en dan het liefst gratis in ruil voor een vakantie.
Vliegtuig he, dat is sneller dan lopenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:57 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd. Hoe kwam je terug?
Oke, was al een beetje bang voor. Zeker dat het binnen EU gewoon met ups gaat. (neem aan dat dit vrachtwagens zijn met overslag van/ naar busjes?)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:41 schreef Johan25m het volgende:
Werk in de after sales bij een machinebouwer. En bij ons komt het zeer sporadisch voor. Binnen Europa praktisch altijd UPS next day oid. Maar buiten Europa wordt idd opgelost dmv vriendjes. Bijv. op vrijdag telefoon van 2 engineers die een onderdeel missen in Seoul. UPS/DHL/Etc. leveren op maandag. Vriend van me heen gestuurd. Kreeg er 0 euri voor, ticket + hotel voor een week (=goedkoper ticket weegt op tegen hotelkosten) door ons betaald, zelf zakgeld meenemen. Weegt makkelijk op tegen 2 engineers die 3 tot 4 dagen stil staan. Vriend blij die had een week vakantie door alleen zakgeld te betalen. Samengevat, hier is het zo, binnen Europa courier, buiten Europa vriendjes en dan het liefst gratis in ruil voor een vakantie.
Dat klinkt ook erg leukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:58 schreef wise het volgende:
moet je bij de ANWB gaan.
Dan rij je met een sterke auto of vrachtauto naar alle hoeken van Europa om bijvoorbeeld auto's of caravans op te halen.
Dat ligt aan de bus die je bij je hebt. Als die een laadvermogen heeft van meer dan 500 kg dan ben je je ook verplicht aan de rij- en rusttijden te houden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:12 schreef JJH het volgende:
.
Ook zijn er voor koeriers geen rij en rusttijden voor zover ik weet.
Waarom zouden die belangrijke mensen zo'n dergelijke reis per auto willen doen? Dat soort mensen nemen de jet dunkt mij?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:26 schreef Winner_Taco het volgende:
in dure Audi's en BMW's door heel Europa heenrijden .
Salaris is ook niet misselijk ivm gevarengeld
Boh gek. Ik heb een keer het volgende meegemaakt:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naar Portugal gereden met een bedrijfsauto die daar perse die week nog moest zijn.
Maarja, dat zijn eenmalige klussen die waarschijnlijk daarna nooit meer voorkomen.
?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Boh gek. Ik heb een keer het volgende meegemaakt:
Ik ben wel eens met een personenauto naar Zuid Frankrijk gereden. In 1 keer. Ik gelijk de kinderen en het vrouwtje eruit gelaten, caravannetje in en 2 (!) weken later weer terug gegaan. Ook in 1 ruk. Kostte maar 1500 euro. O wacht
Dat bedoelde ik dus. Op zich vrij belachelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ligt aan de bus die je bij je hebt. Als die een laadvermogen heeft van meer dan 500 kg dan ben je je ook verplicht aan de rij- en rusttijden te houden.
Echter doet niemand dit want je hebt geen tachograaf en het is dus ook niet te controleren.
De Antillen liggen niet in Europa.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:06 schreef Hephaistos. het volgende:
Gewoon even bij de Antilliaan op de hoek langs lopen, die heeft misschien nog wel vacatures...
Klopt . Maar als ze uit het vliegtuig stappen zijn ze meestal nog niet op locatie . .quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:48 schreef Bowny het volgende:
[..]
Waarom zouden die belangrijke mensen zo'n dergelijke reis per auto willen doen? Dat soort mensen nemen de jet dunkt mij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |