Same here.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:02 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen essays meer hoef te schrijven
SG-1quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:05 schreef Baltar het volgende:
[..]
Same here.
SG-1 is verstuurd, ben benieuwd wanneer het binnenkomt
Ik ben zo blij dat ik geen huis hoef te kopen wat allemaal maar kut en moeilijk gaatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:02 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen essays meer hoef te schrijven
Hoi Erik!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik geen huis hoef te kopen wat allemaal maar kut en moeilijk gaat!
().
Nou ik ben toch ernstig benieuwd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
SG-1
Ik ben bij seizoen 9, maar ik kijk veel liever andere series. Het is te langdradig, te veel vage constructies enzo...
reikt Erik een hamer aan om op zijn duim te slaan, zodat hij er nog ruim 3000 woorden uit kan zuigenquote:
Oh, mijn lijstje is groterquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou ik ben toch ernstig benieuwd.
Ik moest gewoon ook een nieuwe serie hebben, om nu weer The X-files opnieuw te gaan kijken![]()
Momenteel volg ik:
Stargate Universe![]()
Defying Gravity (wel aardig)
La Femme Nikita![]()
En dadelijk dus SG-1
V begint op 4 novemberquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:34 schreef Baltar het volgende:
Heroes staat bij mij even stil, wil daar de dvd van hebben, maar vind het nog te duur.
Ook bij mij komt daar idd:
V
Caprica
bij
Juist! Ik heb een tooltje wat me er de hele tijd aan herinnert wanneer de series worden uitgezondenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
dat, dat, dat is nog maar 7 nachtjes slapen
Dat rinkelt dan zeker constant, met al je seriesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Juist! Ik heb een tooltje wat me er de hele tijd aan herinnert wanneer de series worden uitgezonden
Ik heb zwaailichten in m'n kamer staan... en andere kleur voor elke seriequote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat rinkelt dan zeker constant, met al je series.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb zwaailichten in m'n kamer staan... en andere kleur voor elke serie![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb ik ook al verteld dat ik naar Star Trek conventies ga in het pak van Data?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh!?
Wat heb je daar bij je?quote:
Ik vertel niet alles op Fok!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat heb je daar bij je?
Volgens mij heb je ons dan meer niet verteld
Womanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:22 schreef Baltar het volgende:
Het nieuwe nummer van Anouk is beter te pruimen dan haar vorige single
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |