Ja fight, en dat was niet eens mijn bedoelingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
fight
![]()
![]()
Ben trouwens met Fyra lekker gereisd, binnen half uurtje in Rotterdam
Nja als ik dit zo lees, moet ik em eigenlijk gewoon maar niet beantwoorden...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En ik was in de Eindhovense vestiging.Ik ben eigenlijk nog nooit in die van Hengelo geweest.
![]()
![]()
Dat ligt er een beetje aan hoe oud je KLIPPAN is...quote:Nou, ja, het zit zo, door een ongelukje in huiselijke kring waar ik gezien de genantheid van het gebeurdene niet over kan praten verder, kamp ik met een ingedeukte leuning in mijn Klippan-bank. En nu is eigennnnnlijk al een tijdje mijn vraag of je zo'n leuning ook gewoon los, apart, als onderdeel kunt kopen of iets in die richting?
Ja, nou ja, vandaag iets té chill.quote:
Yep ik zat bij het raam, maar je rijdt voornamelijk door een tunnel. Het voelde eerlijk gezegd niet echt snel aan. BIj ICE voel je toch meer dat je in een hogesnelheidstrein zit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb om een reden die ik niet kan bedenken () vanmiddag nog aan die trein gedacht.
Voelt dat ook echt als 260 km per uur?En zat je bij het raam?
laat mij dan heel duidelijk zijn in mijn taal, ik ben op dit moment TOTALY iet in mijn slachtofferrol, ik voel me juist heel erg zelfverzekerd hierin, strijdbaar en sterkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nog een tip: leer om tegen kritiek te kunnen![]()
Altijd de slachtofferrol spelen staat je niet erg charmant.
De dag was heel geslaagd!! Ik weet niet meer hoe de bank heet, maar het is een 2,5pers. bank, grijs met moderne strakke lijnen, erggg tofquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej Miste, welke bank heb je in mijn () winkel gezien dan?
Ik vroeg je trouwens zondag nog of je geslaagd was die dag...
ow die bank. Leuk!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
De dag was heel geslaagd!! Ik weet niet meer hoe de bank heet, maar het is een 2,5pers. bank, grijs met moderne strakke lijnen, erggg tofen ze hadden een leuk klokje wat ik binnen moet halen
Wat zijn voor jou dan de essentiële dingenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nou ja, vandaag iets té chill.
Of eigenlijk dan:![]()
Maaarrrr ik heb wel weer lekker gesport en alles en afgewassen en alles. Zo'n dag dat je dus wel substantiele dingen hebt gedaan, maar niet de essentiele.
Ik plaag je maar, het is niet eens een fight, je geeft gewoon aan hoe je over denkt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja fight, en dat was niet eens mijn bedoeling![]()
Ik wilde gewoon normaal discusseren, maar men voelt zich gauw aangevallen blijkbaar![]()
Oh lekker joh, ik ben nu naar je cd aan het luisteren
Ze rijden volgens mij ook nog niet eens zo 'snel' slechts 30 of 40 kmh sneller dan normaal dacht ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Yep ik zat bij het raam, maar je rijdt voornamelijk door een tunnel. Het voelde eerlijk gezegd niet echt snel aan. BIj ICE voel je toch meer dat je in een hogesnelheidstrein zit.
Goh wat ben ik trots op je zegquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
laat mij dan heel duidelijk zijn in mijn taal, ik ben op dit moment TOTALY iet in mijn slachtofferrol, ik voel me juist heel erg zelfverzekerd hierin, strijdbaar en sterk
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
! Dan was je in de buurt. Nou ja, als het vandaag was niet, want ik was in Utrecht. En die dag daarvoor ook. Maar voor het idee, je waxx (whehe) in de buurt!
Volgens wikiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze rijden volgens mij ook nog niet eens zo 'snel' slechts 30 of 40 kmh sneller dan normaal dacht ik
Oke oke, ja het klinkt erg lekker, vooral They dont care about usquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:04 schreef samjustme het volgende:
Mooi dat ie bevalt, volgens mij zijn het gewoon de nummers die hij opvoert in this is it film.
ik zou dan een PAX of HEMNES nemenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal je een keertje opwachten. Dan ga ik wel in een BILLY zitten ofzo. En dan spring ik eruit als je langskomt. Of is BILLY een plankending? Want dan neem ik BJÖRN wel, of BENNY.
Nee natuurlijk nietquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Het was ook wat cynisch bedoeld
Jawel. Maar ik ben een medisch wonder!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:10 schreef MisterO het volgende:
He Erik, moet jij niet dood zijn na al dat getyp vandaag?
Die klotestudie afronden!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zijn voor jou dan de essentiële dingen?
Je bent in een positieve bui, dat is altijd fijn om te horenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik ben een medisch wonder!
Ach, stop er gewoon meequote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die klotestudie afronden!Ik heb er veel te veel naast gewerkt (wel studievakgericht, maar ja).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |