be bravequote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik vandaar maar met mijn hoofd aan de andere kant van het bed ga liggen. En ik weet niet waarom.
of eronder in plaats van erop ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik vandaar maar met mijn hoofd aan de andere kant van het bed ga liggen. En ik weet niet waarom.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
wat erg
tzijn net van die dingen uit een jehova propaganda blaadje
ze liggen altijd in me brievenbusquote:
betekend nog niet dat je ze hoeft te lezenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ze liggen altijd in me brievenbus
het is grappig die fabeltjes van ze, en hoe ze dingen verdraaien, neem ze mee naar me werk, gaan we daar verder giechelen eroverquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
betekend nog niet dat je ze hoeft te lezen
Wij krijgen nooit foldertjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
het is grappig die fabeltjes van ze, en hoe ze dingen verdraaien, neem ze mee naar me werk, gaan we daar verder giechelen erover
is dat voro iets?quote:
ja dat zie ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
soundtrack van children of dune
je kent dune toch welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja dat zie ik
wat het is verder
film, serie, kutboek
maar google was sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |