Wat een faalquote:'Dikke mensen beter in bed'
Uitgegeven: 27 oktober 2009 18:32
Laatst gewijzigd: 27 oktober 2009 18:36
AMSTERDAM – Wellicht dat een groter bed handig is, maar verder staat dikke mensen niets in de weg een goed seksleven te hebben. Sterker nog, zij worden zelfs beter beoordeeld dan mensen van gemiddeld gewicht.
Dat is gebleken uit een rondvraag van Silent Night, een Britse beddenfabrikant. Hieruit kwam naar voren dat maar liefst 89 procent van de mannen het liefst een welgevormde vrouw tussen de lakens heeft.
Ook vrouwen blijken niet terug te deinzen voor een man met love handles: bijna driekwart (68 procent procent) van hen geeft aan dikkere mannen betere bedpartners te vinden.
Dikkertjes
Van de totale groep die de voorkeur heeft voor een vollere bedpartner zegt ruim de helft (56 procent) dat ‘dikkertjes’ beter weten wat ze lekker vinden. Een kwart (24 procent) is van mening dat deze bedpartners minder aan zichzelf denken en nog eens 12 procent vindt dat ze beter hun best doen.
Een op de tien (8 procent) meent dat een volle bedpartner gewoon meer heeft om van te houden.
Aan het onderzoek hebben ruim 1000 mensen deelgenomen.
die hebben toch ook meerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:51 schreef Hetiszover het volgende:
Tevens:
Een op de tien (8 procent) meent dat een volle bedpartner gewoon meer heeft om van te houden.
Mensen die dat zeggen
Ja, maar niet meer om van te houdenquote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:51 schreef Hetiszover het volgende:
Althans, dat zeggen een hele hoop Britten en ik ben als de dood dat die gedachte naar Nederland komt.
[..]
Wat een faalWelke mensen hebben ze onderzocht? Dikke, vadsige Britse boeren en boerinnen?
Tevens:
Mensen die dat zeggen
Klacht: dikke mensen die worden 'voorgetrokken' (getrokken)
Laat me raden, jij hebt ook een kamerolifant?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:54 schreef NJ het volgende:
[..]
Whehehe.
Heb je een linkje, want dit onderzoek móet ik gewoon even doorsturen!
zeker een typoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:53 schreef Hetiszover het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ja, maar niet meer om van te houden
Ik zit nu even op mijn mobiel, maar het staat op de FP van nu.nlquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:54 schreef NJ het volgende:
[..]
Whehehe.
Mollige vrouwen zijn beter in bedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:54 schreef NJ het volgende:
[..]
Whehehe.
Gezien je naam bats jij toch alleen maar kerels dus dat maakt dan toch niks uit ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:59 schreef falloutboy het volgende:
neuken = neuken![]()
Okee okee.. moet ook wel ergens de grens trekken natuurlijk.. Maar ik hoef toch ook niet altijd skinney bitches te batsen?
Want ja, dat zijn tenminste 'echte' vrouwen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:57 schreef Desunoto het volgende:
Het is tegenwoordig toch 'in' om te zeggen dat slank, ja slank, meteen ongezond en mager is en dat molliger beter is. Nou hier weer zo'n voorbeeld.
Wat een held is datquote:
Jij zou het niet doen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:54 schreef griekjeee het volgende:
Het is een Brits onderzoek, nuff said.
Nee. Natuurlijk niet.quote:
Het totaal plaatje moet kloppen. Dat is bij eerst genoemde imo iig nooit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Hebben we het hier over dik-dik of een beetje gezet?
Dus het eerdergenoemde blonde, gewillige sletje was niet dik?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het totaal plaatje moet kloppen. Dat is bij eerst genoemde imo iig nooit.
Nee, absoluut niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Dus het eerdergenoemde blonde, gewillige sletje was niet dik?
En dat zonder omschrijving. Maar goed klinken doet het zeker.quote:
Wat voor beeld denk je dat mensen krijgen als er staat "gewillig, langharig blond sletje" in combinatie met "ik zie er uit als een combinatie tussen deze 2 filmsterren".quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En dat zonder omschrijving. Maar goed klinken doet het zeker.
Precies. Dan moet het langharige, blonde en gewillige sletje er natuurlijk ook wel top uitzien. Dat kan niet anders.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat voor beeld denk je dat mensen krijgen als er staat "gewillig, langharig blond sletje" in combinatie met "ik zie er uit als een combinatie tussen deze 2 filmsterren".
Ik twijfel er niet aan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Precies. Dan moet het langharige, blonde en gewillige sletje er natuurlijk ook wel top uitzien. Dat kan niet anders.
Mooi.quote:
Dat zijn van die mensen die denken dat veel eten hetzelfde is als lekker eten.quote:Een op de tien (8 procent) meent dat een volle bedpartner gewoon meer heeft om van te houden.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou, het volgende onderzoek is er ook weer.. Gezicht van Middelzware vrouw blijkt het aantrekkelijkst
Wederom GB
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:54 schreef griekjeee het volgende:
Dit dus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:54 schreef griekjeee het volgende:
33quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:15 schreef Grimm het volgende:
Bij welk bmi begint dik zijn in dit onderzoek?
Mooie meisjes die aan vuilbekkerij doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
Ja als je er kenkersmerig uit ziet dan doe je toch net even extra je best op die blowjob zodat je toch nog niets goed doet..
Ik moest hard lachenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
Ja als je er kenkersmerig uit ziet dan doe je toch net even extra je best op die blowjob zodat je toch nog niets goed doet..
Dat is vast z'n zusjequote:
Ingehuurd.quote:
Dan zit het in ieder geval niet in de genen.quote:
Ik vind slanke meiden nou ook niet echt lekker in bed.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:51 schreef Hetiszover het volgende:
Althans, dat zeggen een hele hoop Britten en ik ben als de dood dat die gedachte naar Nederland komt.
[..]
Wat een faalWelke mensen hebben ze onderzocht? Dikke, vadsige Britse boeren en boerinnen?
Tevens:
Mensen die dat zeggen
Klacht: dikke mensen die worden 'voorgetrokken' (getrokken)
Wat een eindbaasquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |