Ik ook niet,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik hou er niet van, als er op zo'n manier gebruik wordt gemaakt van mensen.
Alsof ik onnodig post.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:47 schreef Biogarde het volgende:
phpmystyle: Kap eens met dat lapo hunten.
Je hebt niet veel credits meer
Ja, en ik ben miljonair. Je hebt niets meer nodig voor een ban.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsof ik onnodig post.
En wat bedoel je met credits? Ik gedraag me normaal man.
Pak 'm, Bio! Ik heb je rug.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, en ik ben miljonair. Je hebt niets meer nodig voor een ban.
Einde discussie, let op je manier van posten en we worden nog eens vrienden
Stel je niet aan, en geef 'm gelijk een note. Dan leert ie het wel af.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kijk even mee omdat er nu frasier is op CC plus Nikkie Plessen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:49 schreef Skylark. het volgende:
RTL 5: De 15 meest opmerkelijke seksuele uitspattingen.
En die kan uit!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet,
het is maar tv.
Welke manier, als je verder iets urgents te melden hebt weet je me pm wel. Ik ben het hier even niet mee eens maargoed. Laatste dagen geen enkele note gehad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:
13 in 7 dagen. Dus niet doen alsof je nergens iets vanaf weet. Heb ik een hekel aan. Kom er dan gewoon voor uit dat je een kutuser bent en je manier van posten gaat verbeteren. Pfff.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welke manier, als je verder iets urgents te melden hebt weet je me pm wel. Ik ben het hier even niet mee eens maargoed. Laatste dagen geen enkele note gehad.
Laatste dagen geen een. Exposeer maar wat ik verkeerd doe.quote:
Over 3 dagen ben ik al een maand note-vrij, dan kom ik wel even op taart en schouderklopjes trakteren in het FB topicquote:
Dat zijn je notes van de laatste 7 dagen. 13 stuks. En zie m'n verhaal hierboven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laatste dagen geen een. Exposeer maar wat ik verkeerd doe.
Ik ga nu slapen.
Nee het is niet goed. Althans als ik jouw zo hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
13 in 7 dagen. Dus niet doen alsof je nergens iets vanaf weet. Heb ik een hekel aan. Kom er dan gewoon voor uit dat je een kutuser bent en je manier van posten gaat verbeteren. Pfff.
Maar het is goed zo.
The real world is de enige goede.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:59 schreef Allure_ het volgende:
Ik mis echt weer eens een goede reality show.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welke manier, als je verder iets urgents te melden hebt weet je me pm wel. Ik ben het hier even niet mee eens maargoed. Laatste dagen geen enkele note gehad.
Je moet je normaal gedragen, dat is alles dat we vragen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee het is niet goed. Althans als ik jouw zo hoor.
En haal die trollerige toon er maar af bio. En wat doe ik precies verkeerd dan? Wees concreet.
Studio Vlemmix begint binnenkort, maar of die naam nu staat voor kwaliteitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:59 schreef Allure_ het volgende:
Ik mis echt weer eens een goede reality show.
Maakt me niet uit, ik raak verslaafd aan elke seriequote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
The real world is de enige goede.
Nee, de hoeveelheid notes worden constant geupdate bij mij. Het duurt echter 7 dagen voordat je de inhoud van de note kan zien om je woede erover te laten afkoelenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
"Let op: deze usernotes hebben een vertraging van 7 dagen"
Wat dus betekend dat je pas na 7 dagen ziet of je een note hebt gehad.
Laten we een of andere nieuwe serie uitkiezen en dan samen die gaan volgen en het er in in elke SC uitvoerig over hebben.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik raak verslaafd aan elke serie.
WTF??????????quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet je normaal gedragen, dat is alles dat we vragen.
En ga nu maar slapen
Gelukkig wel, zeg.quote:
Lees je PM even. Gaan we hier niet uitvechten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
WTF??????????
Ik weet toch niet wat ik moet veranderen ofwel dan? Scheld bash ik? Nee goedzo.
Als je het niet vertelt weet ik het toch GVD niet vent.
Ja ik ga, en zie me morgen vanzelf wel staan in het banmeldtopic.
Er zijn momenteel geen reality showsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Laten we een of andere nieuwe serie uitkiezen en dan samen die gaan volgen en het er in in elke SC uitvoerig over hebben.
Ook niet op ZDF 3 ofzo?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er zijn momenteel geen reality shows.
Volgens mij niet hoor. Bij mij staat in http://www.fok.nl/shop/notes.php dat ik drie notes heb, terwijl ik de 22e een 4e note heb gekregen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, de hoeveelheid notes worden constant geupdate bij mij. Het duurt echter 7 dagen voordat je de inhoud van de note kan zien om je woede erover te laten afkoelen![]()
Al kwijlend?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:56 schreef Broekpaling het volgende:
Ik vond mijzelf slapend op de grond met een gitaar op mijn buik.
Die indianen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:06 schreef Japsnars het volgende:
Dit is fucking disturbing![]()
OH POP, NEUK MIJ![]()
![]()
Geef me een datum, een tijd en een plaatsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:06 schreef Allure_ het volgende:
[..].
We maken onze eigen reality show wel.
Wat doen indianen met aubergines?quote:
In Amerika bestonden geen komkommers.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat doen indianen met aubergines?![]()
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat doen indianen met aubergines?![]()
2 december, 20:00. Plaats: nader te bepalen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geef me een datum, een tijd en een plaats. Anytime, anywhere [Nena].
Ja, leukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
TMO.![]()
Kom we gaan heir mensen afzeiken.
quote:
Haha. Als ik dat zou zien zou ik er heel ongegeneerd een foto van maken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Al kwijlend?
Dat had ik in de trein weleens.
Niet dat ik daar op de grond lag te slapen, maar goed.
Wat hebben vrouwen met kaalkopjes die zo dom uit hun ogen kijkenquote:
Schaars en heitinga oke, maar huntelaar?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:12 schreef Skylark. het volgende:
Hij lijkt op een kruising tussen Heitinga, Huntelaar en Schaars.
Omdat hij sportief is?quote:
Hij kijkt echt als die PIquote:
the fuck?quote:
Jaloers?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:15 schreef Skylark. het volgende:
Volgens mij zouden de meeste chicks die Hugh Grant-pa leuker vinden.
Tja, als je om half 4 gaat slapen en er om half 7 weer uit moet, dan wil het wel eens voor komen dat je in slaap valt rond 5 uur 's middags in de busquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha. Als ik dat zou zien zou ik er heel ongegeneerd een foto van maken.![]()
Niet kwijlend nee, doe ik niet aan.
Maar nee, ik ben te wantrouwig jegens mijn medemens om in slaap te vallen in het OV. Buiten dan slaap ik nooit ik welk vervoersmiddel dan ook. Kan ermee te maken hebben dat ik altijd achter het stuur zit maar al zit ik dat niet dan blijf ik ook wakker.
Op vakantie zaten we in een superbrede boot naar Griekenland toe, duurt ongeveer anderhalf uur. Je zit in een stoel waar je nogal redelijk met je hoofd uitsteekt. Dus nagenoeg IEDEREEN in die klote boot met een scheve nek tegen elkaar te slapen en zit jij als enigste rechtop.
Dan gaat ie van mij verwachten dat ik ook ga bergbeklimmenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
the fuck?
Naja, ik ben onsportief
Wiskundequote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
NEE!!!![]()
![]()
Ik zoeken naar m'n wiskunde boek en schrift met aantekeningen. Haal ik hier een complete papierberg overhoop ligt dat kutboek er echt moederziel in z'n eentje pontificaal naast.....![]()
Waarom zie ik dat nou niet meteen.
Neuh, dat waren vrienden van me.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, als je om half 4 gaat slapen en er om half 7 weer uit moet, dan wil het wel eens voor komen dat je in slaap valt rond 5 uur 's middags in de bus![]()
Overigens sliep ik ook gewoon onder de les en die docenten maar droog door ratelen.
Heb je die mensen niet even als dominostenen weggeduwt?
Ik zou dat nooit accepteren dat een vreemde over me heen gaat hangen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |