I know maar ik ben nog bij seizoen 1quote:
im surrounded by digibeetenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar lach je dan wel om, maar ontkennen heeft geen zin lieverd.![]()
[..]
Whehehe.....het was een héél avontuur voor me.
Nou, dan zitten we wat dat betreft in ieder geval op dezelfde golflengte.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
im surrounded by digibeeten
jouw freudiaanse verspreking op msn ben ik ook niet vergeten hoor met "voelen"
Truste meis!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nouja ik ga naar bed, ben naar de klote.Truste.
Whut?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:18 schreef purplerose het volgende:
jouw freudiaanse verspreking op msn ben ik ook niet vergeten hoor met "voelen"
Truste Tuxxx!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nouja ik ga naar bed, ben naar de klote.Truste.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:19 schreef Cappy het volgende:
Pff durf niet eens meer naar bed 3:40 minuten moet ik weer opstaan.... dan maar zoeken naar de eerdere exen ..
kunnen die ook een rebound zijn ?
?
Moet niet gekker wordenquote:
David zegt (1:07):quote:
Dude, dat gebeurd je maar 1 keerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:22 schreef Cappy het volgende:
[..]
Moet niet gekker wordenme opgeofferd om het pand te openen voor werklui :S Hoe stom kan ik zijn ..
Mooi is dat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
David zegt (1:07):
<voel hier in wat van toepassing is>
Ditvoel ipv voer
want alleen de broodbakker moet vroeg op?quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dan zitten we wat dat betreft in ieder geval op dezelfde golflengte.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:24 schreef Barbusse het volgende:
Die spannende foto's kun je dus vergeten, paarse roos.
stratenmakers zijn er toch niet zo vroeg bij, in het donker zie je zo weinig hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
want alleen de broodbakker moet vroeg op?hij kan ook stratenmaker zijn... of krantenbezorger... of orderpicker... allemaal kut beroepen waarbij je extreem vroeg op moet
Waren er spannende foto's?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:24 schreef Barbusse het volgende:
Die spannende foto's kun je dus vergeten, paarse roos.
gelukkig geen van allequote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
want alleen de broodbakker moet vroeg op?hij kan ook stratenmaker zijn... of krantenbezorger... of orderpicker... allemaal kut beroepen waarbij je extreem vroeg op moet
pielemuisquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
hahaha... oei, hij is op zijn pielemans getrapt![]()
Nou zal je verbazen schijnbaar .. na een wilde nacht terug over de A2 brug dicht .. en die vallen toch ook onder stratenmakers ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
stratenmakers zijn er toch niet zo vroeg bij, in het donker zie je zo weinig he
ah... ook leukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:26 schreef Cappy het volgende:
[..]
gelukkig geen van alleik zeg ja en nee tegen mensen die willen verzekeren
en bij twijfel vraag wel eens copy rijbewijs
gniffel
Probeer het maar eens goed te maken dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |