heb net een dipje dus je vraagt het me op het verkeerde momentquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:41 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag idd..heb niet alles doorgelezen, maar hoe staat t er nu voor met het hele, getting over it?
Uberhaupt, voor alle, voormalix "Ex topic" bezoekers...hoe gaat t nu? (of stel ik nu al lang beantwoorde vragen?)
Gaat best goed.... ik denk bewust niet teveel aan haar, maakt me alleen maar pissigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:41 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag idd..heb niet alles doorgelezen, maar hoe staat t er nu voor met het hele, getting over it?
Uberhaupt, voor alle, voormalix "Ex topic" bezoekers...hoe gaat t nu? (of stel ik nu al lang beantwoorde vragen?)
scifiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:44 schreef Barbusse het volgende:
Vrijdag met een vriend of naar goede scifi, of dronken naar een slechte rampenfilm (als die draait). Verder een beetje kotsen op die andere mensen die zich vroeger mijn vrienden noemden.
District 9. Schijnt zwaar oké te zijn.quote:
Truste u dan maar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:47 schreef Kwartje7 het volgende:
Ga ook naar mijn bed. Over 6 uur gaat de wekker weer. Hopelijk voel ik mij dan net zo goed als vandaag
Mwah.... ik heb em 2 maanden geleden al gezien in New Yorkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
District 9. Schijnt zwaar oké te zijn.
Succesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Truste u dan maar.Ik ga ook zo. Heb morgen twee sollicitaties....
Zie er net bij jonathan ross wat over, iets met robotsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
District 9. Schijnt zwaar oké te zijn.
sweetdreams!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:47 schreef Kwartje7 het volgende:
Ga ook naar mijn bed. Over 6 uur gaat de wekker weer. Hopelijk voel ik mij dan net zo goed als vandaag
gaat over de TT en over de plannen voor het weekendquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:50 schreef cerror het volgende:
Gezien de TT, nog geen rebound gehad.
Gaat dit nog over de TT of is dit de R&P slowchat?
Euh....[pretentieuze filmnerdmodus]het schijnt de perfecte mix te zijn tussen actie, maatschappijkritiek, racisme en kijk op de informatiemaatschappij[/pretentieuze filmnerdmodus]quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mwah.... ik heb em 2 maanden geleden al gezien in New York(die smiley is bedoeld voor NY, niet voor de film)
Vond 'm een beetje lame eigenlijk... vrij dun en niet bepaald origineel verhaal. Desalniettemin zit er lekker veel actie in, dus je zal je er denk ik niet mee vervelen.
Plannen voor dit weekend.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
gaat over de TT en over de plannen voor het weekend
klinkt tofquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Plannen voor dit weekend.
Ah.
Uhm.
Zuipen.
Muziek maken.
naja zo heb ik hem iig niet beleefd.....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh....[pretentieuze filmnerdmodus]het schijnt de perfecte mix te zijn tussen actie, maatschappijkritiek, racisme en kijk op de informatiemaatschappij[/pretentieuze filmnerdmodus]
Dus daar ben ik wel voor!![]()
En anders wordt 't dus bezopen 2012 kijken....
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik geef ook grif toe dat ik zwak ben als het op hem aankomt
wow das wel knap, en geen behoefte om je paal in dr te schuiven?
goeie keuzesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Plannen voor dit weekend.
Ah.
Uhm.
Zuipen.
Muziek maken.
Ohja ook scifi hier!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
goeie keuzes![]()
zal bij mij zijn scifi kijken, muziek luisteren en wiet ipv zuipen
Nouja de pik wil wat ie wil he, dat gaat helemaal vanzellufquote:
want?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:02 schreef Barbusse het volgende:
Dat MSN was volgens mij the dumbest idea of dumb ideas....
Ik ben net bezig met stargate Universe maar ik denk dat ik stargate Atlantis ook maar es ga binnenhalen, heb me in die nooit zo verdiept om de een of andere vage redenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Ohja ook scifi hier!
Ben nu bij seizoen 4 van Stargate Atlantis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |