Nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Waar ben je geweest? Nog geneukt?
quote:
Done!quote:
PM je jouw msn dan.quote:
braafquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee./
Ben bij een vriend wezen eten.
[..]
![]()
[..]
Done!
Jaja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet nu m'n accountnaam al niet meer...
Je wilt het gewoon nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet nu m'n accountnaam al niet meer...
pas maar op straks word je teruggestuurd naar het exen topicquote:
Don't worry niet iedereen houd van msn. Like me.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:30 schreef dick_laurent het volgende:
ja als iedereen op msn gaat zitten is dit topic idd beetje overbodig
-edit- dan is heel fok overbodig![]()
zat al heel de dag eraan te komen en het kan dan de overhand krijgen als ik moe word.quote:
Jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pas maar op straks word je teruggestuurd naar het exen topic
Ja ik baal dan toch misschien wel een beetje want er is zaterdag een feestje waar zo'n beetje al mijn vrienden heen gaan... maar mijn ex is dus ook uitgenodigd...en ik wil die ##@@%%$ niet zienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:36 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Don't worry niet iedereen houd van msn. Like me.
Hebben jullie al plannen voor het weekend? Bij mij staat alles nog open. Ga zoiezo stappen, maar weet nog niet waar/met wie. Date zou ook leuk zijn, maar dat zie ik voor vrijdag niet meer gebeuren. Ow well eerst nog even 3 dagen hard werken.
nope, geen plannen geen vrienden, geen vrienden geen plannenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:36 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Don't worry niet iedereen houd van msn. Like me.
Hebben jullie al plannen voor het weekend? Bij mij staat alles nog open. Ga zoiezo stappen, maar weet nog niet waar/met wie. Date zou ook leuk zijn, maar dat zie ik voor vrijdag niet meer gebeuren. Ow well eerst nog even 3 dagen hard werken.
quote:
Misschien een stomme vraag idd..heb niet alles doorgelezen, maar hoe staat t er nu voor met het hele, getting over it?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja ik baal dan toch misschien wel een beetje want er is zaterdag een feestje waar zo'n beetje al mijn vrienden heen gaan... maar mijn ex is dus ook uitgenodigd...en ik wil die ##@@%%$ niet zien![]()
Dus dat feestje kan ik dus niet heen.... maar ik verzin wel wat anders te doen![]()
Date zou leuk zijn inderdaad, maar ik zie dat ook niet echt lukken op zo'n korte termijn
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
heel goed! nooit meer triest en zielig zullen we zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |