jeugd trauma?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je doet het verkeerd gek. Uitkeringen alleen omlaag voor mensen die daar onterecht recht op denken te moeten hebben. Het type probleemwijk bewonersjuist de één ouder gezinnen met kinderen meer geld geven zodat die ook een keer nieuwe kleren kunnen kopen.
Neequote:
Wat dacht je van mensen die het echt nodig hadden, zoals WAJONG-ers, mensen die tussen wal en schip zijn geraakt met hun werkgevers, arbeidsongeschikten en mensen die moeite hebben met een baan te vinden, geen hulp krijgen maar wel vrijwilligerswerk doen?quote:Uitkeringssysteem op de schop. Uitkering blijft bestaan, maar véél lagere bedragen dan nu.
1500 euro? Wat? Daar kan wel wat vanafquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar als je dan op tv ziet hoe een moeder met 4 kinderen van 1500 euro per maand moet rondkomen.
En maar één keer in de maand onder de douche gaan en hopen dat je 's middags nog een stukje vlees bij je eten krijgt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:40 schreef Precizionist het volgende:
Let wel:
Daarbij hebben die omaatjes het niet zo slecht in hun 3x2 hoor.
Lekker bingo-avonden en rummikuppen
Perfectie
Dus datquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En maar één keer in de maand onder de douche gaan en hopen dat je 's middags nog een stukje vlees bij je restjes van het lokale restaurant krijgt.
Ik zou niet alleen op je stemmen, ik zou in de partij willen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:32 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik word onderhand echt schijtziek van die achterlijke politiek in Nederland.. wie zou er op mij stemmen als ik de volgende punten zou voeren:
- Volledige allochtonenstop. Enkel allochtonen die kunnen aantonen dat ze een waardevolle bijdrage aan de NL economie/samenleving kunnen leveren mogen nog naar binnen. (Soort green card systeem)
- Winkels, clubs, bars etc. mogen zelf hun openingstijden bepalen. Dus ook op zondag om 11 uur 's avonds open zijn.
- Legalisering van softdrugs, toevoegen van categorie 'mediumdrugs', waar de drugs invallen die beperkte schade doen aan mens en maatschappij zoals XTC. Sowieso decriminalisatie van alle drugs. (Check Portugal, daar gaat het perfect)
- Uitkeringssysteem op de schop. Uitkering blijft bestaan, maar véél lagere bedragen dan nu.
- Betere ouderenzorg. Niet wegrotten in een kamertje van 3x2.
- Kleine criminaliteit als tasjesroof of bedreiging is geen taakstrafje, maar gewoon een celstraf van een redelijke periode. Ernstige draaideurcriminelen verplicht in een sociale werkplaats.
Dit zijn een aantal punten die nu aandacht nodig hebben imo.
Zou jij op mij stemmen?
Laat de grote KLB-politiek-discussie losbarsten!
Ja, dat is een nieuw punt. Dit willen de andere partijen nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:32 schreef Hagelkaas het volgende:
...
- Betere ouderenzorg. Niet wegrotten in een kamertje van 3x2.
...
omdat? iets meer toelichting zou het topic wel wat opleuken..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:43 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik zou nooit op je stemmen. Niks persoonlijks, maar je standpunten vind ik belachelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |