Ik heb geen idee, de opleiding doet sowieso niet echt duidelijk over welke boeken je nog gaat gebruiken etc. Ik verkoop ze gewoon, liggen hier in de weg.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:53 schreef DesieQ het volgende:
Weet iemand of ik bij RMP die boeken voor bedrijfseconomie nog nodig heb? Iemand wil de mijne overkopen en ik wil er met liefde van af :p Maar dan wil ik wel zeker zijn dat ik ze zelf niet meer hoef te gebruiken.
Nog maar twee weken en dan gaan we alweer beginnen..
Welkom, ofzoquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:16 schreef mscofield89 het volgende:
Hier ook een komend eerstejaars.
Michael ten Pas, 21 jaar uit Apeldoorn. Aangenaam!
Ik had ze niet meer nodig, maar dat is al wel een jaar of 3 geleden..quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:53 schreef DesieQ het volgende:
Weet iemand of ik bij RMP die boeken voor bedrijfseconomie nog nodig heb? Iemand wil de mijne overkopen en ik wil er met liefde van af :p Maar dan wil ik wel zeker zijn dat ik ze zelf niet meer hoef te gebruiken.
Nog maar twee weken en dan gaan we alweer beginnen..
Ik ga voorlopig op en neer reizen, maar zal m'n ogen en oren goed open houden voor als ik iets leuks tegen kom!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:23 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Welkom, ofzo
Ga je elke dag heen en weer reizen of heb je al een kamer?
Mwah, officieel wel maar ik zou rustig afwachten welke boeken je in de les daadwerkelijk gaat gebruiken. Heb twee jaar geleden veel boeken onnodig gekocht omdat de HVA ze toch niet geen gebruiken in de lessen/tentamens.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:27 schreef mscofield89 het volgende:
Ah ok, nou wie weet dat ik via daar aan iets leuks kan komen.
Ik heb de boekenlijst voor de 1e periode gevondne, 10 stuks.
Die moet ik dan maar zo snel mogelijk bestellen?
metro is een stuk handiger, of bedoel je die ook? Amsterdam centraal- Weesperplein is 4 minuten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:05 schreef mscofield89 het volgende:
Oke klinkt leuk, ik heb ook alweer zin in stage. Heb tijdens mijn mbo ook al een stage gedaan bij een televisiezender en bij een website ontwikkelaar, erg leuk.
Ik ga morgen of overmorgen trouwens nog even een ritje maken, dus van mijn huis naar de school.
Trein+tram dus.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:03 schreef Tonio-mcdo het volgende:
En als ik mensen meeneem naar school krijg ik geregeld te horen dat veel medestudenten doen alsof ze op een catwalk lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |