Moeten we doen, vanaf 's ochtends vroeg alleen fokkers toelaten op Schipholplaza. Het geheime wachtwoord wordt gepost in kpdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:49 schreef OldJeller het volgende:
We hebben een nieuwe actie waar we ons mee bezig kunnen houden ->
EasyJet strooit met gratis retourvliegtickets
Met bussen vol FOK!kers die kant op om en dan met z'n allen gratis vliegen.![]()
!
Kunnen we niet een topic openen waarin we alle *gratis* - acties zoals deze en van thuisbezorgd.nl neerzetten? Op die manier zijn we met zijn allen goed voorbereid en hoeven we niet pas om 18:59 te lezen dat er om 19:00 een actie is bij het een of ander bedrijf..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:49 schreef OldJeller het volgende:
We hebben een nieuwe actie waar we ons mee bezig kunnen houden ->
EasyJet strooit met gratis retourvliegtickets
Met bussen vol FOK!kers die kant op om en dan met z'n allen gratis vliegen.![]()
!
ik hou je niet tegenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:57 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Kunnen we niet een topic openen waarin we alle *gratis* - acties zoals deze en van thuisbezorgd.nl neerzetten? Op die manier zijn we met zijn allen goed voorbereid en hoeven we niet pas om 18:59 te lezen dat er om 19:00 een actie is bij het een of ander bedrijf..
Hij is tijdens z'n studie Bedrijfsinformatietechnologie begonnen met thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:55 schreef F-M-L het volgende:
waar staat een beetje info over die jitse groen, hoe die is begonnen en waar? lijkt me wel interressant, kom nu steeds op thuisbezorgd uit
Geniaal!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:57 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Moeten we doen, vanaf 's ochtends vroeg alleen fokkers toelaten op Schipholplaza. Het geheime wachtwoord wordt gepost in kpd
Mijne was eerlijk gezegd best smerigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:00 schreef -Jay-20- het volgende:
Het zijn wel allemaal culinarie hoogstandjes op die foto's zie ik wel...
aan de ut?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Hij is tijdens z'n studie Bedrijfsinformatietechnologie begonnen met thuisbezorgd.nl
honderden mensen wel, jij niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:04 schreef Dakada het volgende:
[..]
Hij deed het niet dus heb ik wat bij justeat gekocht
Je hebt niet echt duidelijk in je TT gezet dat het om eten gaat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:05 schreef Keukenrol het volgende:
Wat valt er allemaal gratis te halen? Met gratis Tonijn! Gratis eten en misschien ooit nog drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |