En eerst iedereen ook van "naief kutbedrijf, ik ga naar justeat.nl" naar "een plek in Quote500 is welverdiend"quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:43 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ahhhhh.![]()
[ afbeelding ]
Om 19:53 besteld en gelijk bevestigingsmail ontvangen. Om 20:30 ging de deurbel.
tuurlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En eerst iedereen ook van "naief kutbedrijf, ik ga naar justeat.nl" naar "een plek in Quote500 is welverdiend".
Ik nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En eerst iedereen ook van "naief kutbedrijf, ik ga naar justeat.nl" naar "een plek in Quote500 is welverdiend".
LOL hij was er precies om 21:30quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:02 schreef MilaNL het volgende:
Ik heb bij bezorgtijd 21:30 gedaan, en als ze er nou niet om PRECIES 21:30 zijn betaal ik niks!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:47 schreef maok het volgende:
Ik krijg het pas morgen, het restaurant waar ik heb besteld kon de drukte niet aan.![]()
Maar morgen moest ik sowieso al eten halen/bestellen, dus dat komt eigenlijk wel goed uit.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:47 schreef maok het volgende:
Ik krijg het pas morgen, het restaurant waar ik heb besteld kon de drukte niet aan.![]()
Maar morgen moest ik sowieso al eten halen/bestellen, dus dat komt eigenlijk wel goed uit.
goed ideequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef -Jay-20- het volgende:
zouden er ook mensen op het adres van de buren hebben besteld, waarna ze met het resto hebben gebeld om het adres te wijzigen?
quote:Uw e-mail adres is verwijderd uit onze database. U zult geen nieuwsbrieven meer ontvangen.
Ja, maar ik had inmiddels ook al wat anders op. Dus deels maar morgen opeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |