"De buurman had gevraagd of ik zijn bestelling kon aannemen."quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
En zij hebben niet door dat je 2x besteld ipv 1x ?:P

mja, moest mijn bestelling nog aanvullen tot ¤15, vandaar. en het is zeker goed te eten!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:30 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is dat toch met die bekers ijs bij iedereen
is die echt zo lekker?

Ik had al gegeten. Maar nog geen toetje. En in de haast die er nog heerste rond 19:00-19:07 klikte ik maar wat ijs aan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:30 schreef __Saviour__ het volgende:
is die echt zo lekker?

het is een van de beste ijsmerken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:30 schreef __Saviour__ het volgende:
is die echt zo lekker?

En ook de duurste.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:34 schreef Viper86 het volgende:
[..]
het is een van de beste ijsmerken.

gooi het in de vriezerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:32 schreef Shoombak het volgende:
Hoe lang is shoarma houdbaar?En kan dat in de magnetron?

geen idee, laat je het even weten als je er achter bent?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:36 schreef Keukenrol het volgende:
Wanneer komt er weer zo'n actie? Of iets anders? Wie weet?
Tip voor volgende keer: Gratis 15,00 euro bij de supermarkt? Gratis 15,00 euro aan drinken?

Eerst afwachten wat dit voor TB doet. Mocht het in hun voordeel werken zullen hopelijk andere bedrijven ook met zulke dingen komenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:36 schreef Keukenrol het volgende:
Tip voor volgende keer: Gratis 15,00 euro bij de supermarkt? Gratis 15,00 euro aan drinken?

Heb je al dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:32 schreef Shoombak het volgende:
Hoe lang is shoarma houdbaar?En kan dat in de magnetron?

Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:36 schreef Keukenrol het volgende:
 als er weer zoiets komt
 als er weer zoiets komt

Only in...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit is serieus één van de betere reeksen ooit. Briljant gewoon. Hulde.

quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:14 schreef EdNoolk het volgende:
Die eigenaar begon 9 jaar geleden met 100 gulden en 3 restaurants ofzo, en staat nu in de quote top 100 junior.

Samen braken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Anderhalve pizza gaat de koelkast in voor morgen, ik zit zo ontzettend vol dat het braken me nader staat dan het boeren.
 .
 .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |