Deze agent is Rob van Someren. Onze oude radiopiraat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
NOU WORDT HET GODVERDOMME HELEMAAL MOOI! Deze agent presteert het godverdomme om GEEN bekeuring uit te schrijven als iemand JARIG is!
Nou ja, dat vind ik nog wel redelijk van hem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
'M'n tante is overleden!'
OOK DIE KRIJGT GEEN BEKEURING. WAT EEN TERING KLOOTMONGOOL.
Zo wordt 'ie lekker hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nou ja, dat vind ik nog wel redelijk van hem.
Dat idd wel, zou het alleen wel controleren voordat iedereen een potje gaat jankenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nou ja, dat vind ik nog wel redelijk van hem.
Als jij je er ook zo bij kan gedragen hoef je van mij ook geen bekeuring te krijgenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Zo wordt 'ie lekker hoor.
* DoorgestokenKaart heeft de smoes al klaarliggen.
Dit ging inderdaad helemaal nergens over, maar die man van die mondeo slaat echt allesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:59 schreef Dirkh het volgende:
Blik op de Weg keek ik toch altijd graag naar, maar wat zijn ze toch aan het doen? Twee van die domme tokkies in een of ander dom spelletje. Wat slecht zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |