Deze agent is Rob van Someren. Onze oude radiopiraat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
NOU WORDT HET GODVERDOMME HELEMAAL MOOI! Deze agent presteert het godverdomme om GEEN bekeuring uit te schrijven als iemand JARIG is!
Nou ja, dat vind ik nog wel redelijk van hem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
'M'n tante is overleden!'
OOK DIE KRIJGT GEEN BEKEURING. WAT EEN TERING KLOOTMONGOOL.
Zo wordt 'ie lekker hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nou ja, dat vind ik nog wel redelijk van hem.
Dat idd wel, zou het alleen wel controleren voordat iedereen een potje gaat jankenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nou ja, dat vind ik nog wel redelijk van hem.
Als jij je er ook zo bij kan gedragen hoef je van mij ook geen bekeuring te krijgenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Zo wordt 'ie lekker hoor.
* DoorgestokenKaart heeft de smoes al klaarliggen.
Dit ging inderdaad helemaal nergens over, maar die man van die mondeo slaat echt allesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:59 schreef Dirkh het volgende:
Blik op de Weg keek ik toch altijd graag naar, maar wat zijn ze toch aan het doen? Twee van die domme tokkies in een of ander dom spelletje. Wat slecht zeg.
Die gast hadden ze meteen vanaf de vluchtstrook de snelweg op moeten jonassen, graag voor een vrachtwagen met bullbar.quote:
Boeiendquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:15 schreef lj_lightning het volgende:
Bij dat ouder paar had ik nog wel van 'mwoah okaj' is wel netjes.
Maar bij Rob van Somerendat is echt een banaan josti! de vriendin van de man die te hard had gereden was jarig... en daarom kreeg hij geen boete...dat gaat echt nergens over
Neemt niet weg dat het complete onzin is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:15 schreef Repeat het volgende:
Niet zo janken, jij zou die boete ook graag kwijtgescholden zien.
dat komt omdat blik op de weg een goed programma isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:20 schreef Adelante het volgende:
Blik op de Weg > Wegmisbruikers
Maar hier zie je dan geen twaalf topics over op een avond
Helemaal mee eens dat hij de perceptie positief beïnvloed, maar dan wel van de mensen die geen bekeuring krijgen. Rijden en bellen is gewoon niet veilig en daar wordt niet voor niets streng op gecontroleerd. Natuurlijk zou ik ook blij zijn als ik er geen boete voor zou krijgen, maar het is gewoon niet meer dan terecht. Plus dat het oneerlijk is tegen de volgende persoon die er wel een boete voor kreeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:00 schreef pisnicht het volgende:
Wel eens bij nagedacht dat die Rob van Someren de perceptie van de mensen perfect beïnvloedt? Het is namelijk net zoals hij het zegt; 'savonds hebben ze een verjaardag en dan gaat het verhaaltje rond over hoe schappelijk men is geweest. Hij deed het ook niet altijd maar alleen in minder zware gevallen.
De politie staat al bekend als notoire bonnenschrijvers (ken ze bijna niet anders) maar hij probeert dat te doorbreken. Ik vond dat hij het erg goed deed zo.
Had ik nooit van hem gedacht.quote:
Echt he, wat valt me dat tegen van die gozer en dan nog een beetje eigen rechter gaan spelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Had ik nooit van hem gedacht.
Beetje de vrolijke diender uit gaan hangen!![]()
Met z'n mopjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |