humorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:48 schreef Precizionist het volgende:
Ik vroeg een kleurenblinde een keer mij een oranje potlood te geven....
Wist ik veel...quote:
Zelfde als die test die ik toen op internet gemaakt had, uitkomst 'je iq is hoger dan 100', ja, jippie, zo slim was ik ook al toen ik nog vloeibaar wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
Gewoon maken, voel je je slim door![]()
nope ik zie wel alleemaal stippeltjes die verschillend zijn in kleur, maar je ziet er verder niets in. kan knap vervelend zijn, maar is prima mee te leven. Geloof dat 1 op de 10 mannen kleurenblind isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef Ascendancy het volgende:
74 toch?
Ziet een kleurenblinde hier nu eigenlijk alleen maar rood in ofzo?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Zelfde als die test die ik toen op internet gemaakt had, uitkomst 'je iq is hoger dan 100', ja, jippie, zo slim was ik ook al toen ik nog vloeibaar was![]()
Grappige was dat iedereen dezelfde uitkomst kreeg, dus die tijd had ik verneukt, scheelt dat ik me toen verveelde
* beertenderrr meldt ook voor 21quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:03 schreef Jeej het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik de enige was die niet verder kwam dan er 21 in zien
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik zie ook 21
Dat dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Het is 74 man. 21 kan niet de 2 is dan teveel afgekapt op de stok. 1 kan net als je de lichtgroene boven weg denkt.
Hapquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:04 schreef Omniej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, maar ik vind de 74 duidelijker.
Edit:
[..]
Dat dus.
Iedereen probeert grappig te zijn en natuurlijk slaagt alleen Zovtyquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:31 schreef zovty het volgende:
Die ga ik echt niet allemaal tellen hoor.
Uhm, nee, want zijn post raakt kant noch walquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Iedereen probeert grappig te zijn en natuurlijk slaagt alleen Zovty
Er staat dat als je het niet kan lezen, je kanker hebt. Sorry manquote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:03 schreef Game_Error het volgende:
maar wat staat er nou in het 2e plaatje, ik heb geen idee
Richt je je nu op mij?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:09 schreef intraxz het volgende:
Ik zie 21..Ik ben kleurenblind en dat is soms wel geinig. Veel mensen kunnen niet eens begrijpen dat ik bepaalde kleuren gewoon als 1 kleur zie en niet als 2 verschillende.
Hmm.. Als jij ook 21 ziet ben je misschien ook kleurenblind. Ooit al een keer op getest?
Aw, sorry dat ik niet kleurenblind benquote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:21 schreef intraxz het volgende:
Ik had zelfs een tekening gemaakt voor onze kleurenblind club![]()
![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |