Had me er zo op verheugd om weer eens niet te koken. Maar ja, ik stop met serieus reageren want het is KLBquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS is verslaafd aan fastfood.Veel plezier met doodgaan als je 40 bent.
Je mag veel eten, maar daarom hoef je nog niet een berg ongezonde shit naar binnen te proppen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:08 schreef PinkCake het volgende:
[..]
Ik heb ondergewicht, ik mag de vetklep uithangen
Opgelost, slotje.quote:Antiklacht: De super was nog wel open. Nu even gyros maken.
Daar kun je nog wel pafferig om zijn, spekbig!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:08 schreef PinkCake het volgende:
[..]
Doe je snel in 7 minutenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:05 schreef PinkCake het volgende:
Thuisbezorgd.nl lag plat, waardoor ik geen pizza kon bestellen. Ook na 19:09 kwam ik niet op de site. Het zal wel druk zijn bij JustEat.nl, dus ik keek even op internet. Mooi! Snackbar nog open tot 21:00. Om 19:58 kom ik bij de snackbar, is ie dicht! Meer dan een uur te vroeg. Zelfs op het raam stond dat ie nog open moest zijn.Twee dweilende sukkeltjes van een jaar of 16 reageerden niet toen ik op het raam klopte.
Klacht: Falende bestelsite EN snackbar.![]()
Antiklacht: De super was nog wel open. Nu even gyros maken.
Je hebt ondergewicht omdat je onvoldoende voedingsstoffen binnen krijgt. In dat soort junkfood zit alleen maar vet en zout. Dan krijg je dus nog niet voldoende voedingsstoffen binnen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:08 schreef PinkCake het volgende:
[..]
veel moraalridders hier, die vanavond gewoon naar de snackbar gaan om daar vette hap te halen en dan samen met hun vatsige vriendinnen voor de tv op te kanen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:11 schreef Doler12 het volgende:
Je gaat echt niet dood hoor, van een keertje bij de snackbar te eten
Zegt iemand die de 16 nog niet zo heel lang geleden gepasseerd isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:05 schreef PinkCake het volgende:
Thuisbezorgd.nl lag plat, waardoor ik geen pizza kon bestellen. Ook na 19:09 kwam ik niet op de site. Het zal wel druk zijn bij JustEat.nl, dus ik keek even op internet. Mooi! Snackbar nog open tot 21:00. Om 19:58 kom ik bij de snackbar, is ie dicht! Meer dan een uur te vroeg. Zelfs op het raam stond dat ie nog open moest zijn.Twee dweilende sukkeltjes van een jaar of 16 reageerden niet toen ik op het raam klopte.
Klacht: Falende bestelsite EN snackbar.![]()
Antiklacht: De super was nog wel open. Nu even gyros maken.
Ownedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:23 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Zegt iemand die de 16 nog niet zo heel lang geleden gepasseerd is
In dat uur dat je moet wachten totdat je bestelling gearriveerd is heb ik allang een 6 gangen diner gekookt en verorbertquote:
Wat een ballentent als je een uur moet wachten. Die van mij was netjes met 25 min. afgeleverd terwijl ik niet dichtbij de pizzatoko zat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:31 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
In dat uur dat je moet wachten totdat je bestelling gearriveerd is heb ik allang een 6 gangen diner gekookt en verorbert
50 kilo valt toch wel mee?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:18 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
veel moraalridders hier, die vanavond gewoon naar de snackbar gaan om daar vette hap te halen en dan samen met hun vatsige vriendinnen voor de tv op te kanen.
"In t dagelijkse leve ben ik Henk, een 34 jarige , 50 kilo wegende loodsmedewerker maar op ZIE INTERNET ben ik Guan Carlos, een 28 jarige zonnegod met een welgespierd lichaam en 23 cm geslacht"
Gefrustreerd dat anderen het wel kunnen veroorloven om te eten wat ze willen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:13 schreef KutKat het volgende:
[..]
Je mag veel eten, maar daarom hoef je nog niet een berg ongezonde shit naar binnen te proppen.
Die troep zit vol ziekmakende shit. Veel plezier met je diabetes.
Nee, dat is echt ongelofelijk zwaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |