FOK!forum / Klaagbaak / Die kankertunnels bij Roermond
sinadOdinsdag 27 oktober 2009 @ 20:04
Is het nou zó moeilijk om een fucking tunnel te maken? Je graaft een lang en diep gat onder de grond van punt A naar punt B. Dat stut je een beetje, je zorgt voor wat licht en wat asfalt en kláár.

Er zijn tunnels in de wereld als de Gotthardtunnel en de Kanaaltunnel, die nét een klein beetje complexer en vooral langer zijn dan dit gedrocht:



... en die werken wél goed, hoeven níet drie maanden dicht en zorgen níet voor files in de omringende boerengaten waardoor je over vijf minuten snelweg een FUCKING HALF UUR DOET!!

Klacht: stervende hoeren kankertunnels!!
Basilicummandinsdag 27 oktober 2009 @ 20:08
Terechte klacht. Wat daar allemaal verkeerd gaat.
Laatst nog de omleiding gereden, een mooie toeristische route door het Limburgse land.
omg-rmcdinsdag 27 oktober 2009 @ 20:08
hahahaha HOERTUNNEL

snap je hem
SPOILER
SPOILER
Kut thuisbezorgd.nl
#ANONIEMdinsdag 27 oktober 2009 @ 20:09
Limburg
Basp1dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:10
Het worden dadelijk theoretisch gezien wel de veiligste tunnels van de hele wereld.
Tismdinsdag 27 oktober 2009 @ 20:12
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 20:08 schreef Basilicumman het volgende:
Terechte klacht. Wat daar allemaal verkeerd gaat.
Laatst nog de omleiding gereden, een mooie toeristische route door het Limburgse land.
Tja, sommige mensen doen dat voor hun plezier, vandaar ook die tunnel dus, het moet natuurlijk wel leuk blijven/worden..
Tismdinsdag 27 oktober 2009 @ 20:13
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef Basp1 het volgende:
Het worden dadelijk theoretisch gezien wel de veiligste tunnels van de hele wereld.
yep!..
Gold.D.Rogerdinsdag 27 oktober 2009 @ 20:15
Terechte klacht.
Adelantedinsdag 27 oktober 2009 @ 20:20
Waarom hebben ze uberhaupt een tunnel gegraven daar, alsof Roermond de moeite waard is om onderdoor te rijden
MC-Shitheaddinsdag 27 oktober 2009 @ 20:22
Ik woon zelf in Blerick, en idd, wat een tyfus zooi is het daar, wou naar de mediamarkt, moesten we ook nog door die kut dorpjes daar, baggere zooi.

Die tunnel is ook nog eens te laag, stomme mongooltjes die dat ontworpen hadden, ergste was nog, die fout is ook al vlakbij Rotterdam ofzo gebeurd(iig, die richting uit) dus had wel verwacht dat ze het hier hadden kunnen vermijden.
Basilicummandinsdag 27 oktober 2009 @ 20:23
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef Tism het volgende:

[..]

Tja, sommige mensen doen dat voor hun plezier, vandaar ook die tunnel dus, het moet natuurlijk wel leuk blijven/worden..
Dat stuk Limburg zal ongetwijfeld net zo mooi zijn als het zuiden van Limburg alleen schiet het gewoon niet op. Ook niet als je daarvoor op de A73 voor Venlo ook al oponthoud hebt gehad.
Tismdinsdag 27 oktober 2009 @ 20:28
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 20:23 schreef Basilicumman het volgende:

[..]

Dat stuk Limburg zal ongetwijfeld net zo mooi zijn als het zuiden van Limburg alleen schiet het gewoon niet op. Ook niet als je daarvoor op de A73 voor Venlo ook al oponthoud hebt gehad.
Ja, het is idd belachelijk..
sinadOvrijdag 13 november 2009 @ 19:15
Ik schop hier ff onder want het begint me inmiddels ZWAAR de kont uit te hangen met die kuttunnels.
thewhiteguyvrijdag 13 november 2009 @ 20:30
KUT-tunnels , hoe meer hoe beter, hoe smaller hoe gekker
Adelantevrijdag 13 november 2009 @ 20:32
Zijn die dingen nog niet open?
Sgt.Stiglitzvrijdag 13 november 2009 @ 20:35
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 20:20 schreef Adelante het volgende:
Waarom hebben ze uberhaupt een tunnel gegraven daar, alsof Roermond de moeite waard is om onderdoor te rijden
Roermond is het niet waard om doorheen te rijden. Daarom liever er onderdoor.
De_Hertogvrijdag 13 november 2009 @ 20:39
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:32 schreef Adelante het volgende:
Zijn die dingen nog niet open?
Het zou tot 'december' duren, dus ik zie dat dit jaar niet meer gebeuren ook.
TrailerTrashvrijdag 13 november 2009 @ 20:58
Terechte klacht. Die zooi duurt nou wel lang genoeg
Nerojevrijdag 13 november 2009 @ 21:11
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 20:04 schreef sinadO het volgende:
Is het nou zó moeilijk om een fucking tunnel te maken? Je graaft een lang en diep gat onder de grond van punt A naar punt B. Dat stut je een beetje, je zorgt voor wat licht en wat asfalt en kláár.
Ja precies, eitje

Je zou verdrietig worden als je wist hoe complex dit soort dingen in het echt zijn
sinadOvrijdag 13 november 2009 @ 21:14
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:11 schreef Neroje het volgende:

[..]

Ja precies, eitje

Je zou verdrietig worden als je wist hoe complex dit soort dingen in het echt zijn
Vertel eens, hoe complex? Zo complex dat we het anno 2009 OVERAL ter wereld kunnen, behalve...
sinadOvrijdag 13 november 2009 @ 21:16
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:11 schreef Neroje het volgende:

[..]

Ja precies, eitje

Je zou verdrietig worden als je wist hoe complex dit soort dingen in het echt zijn
Tevens: mensen die het concept 'hyperbool' niet snappen.
Nerojevrijdag 13 november 2009 @ 21:20
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:14 schreef sinadO het volgende:

[..]

Vertel eens, hoe complex? Zo complex dat we het anno 2009 OVERAL ter wereld kunnen, behalve...
Want alleen in Nederland gaan er dingen fout? Geloof er niks van.

En in de grond bouwen is verschrikkelijk lastig, omdat de bodem ontzettend lastig is met verschillende grondlagen ed. Ook ligt de tunnel ver onder het grondwaterpeil, zodat je moet uitkijken dat de tunnel (holle buis) niet gaat opdrijven. En dit zijn alleen maar enkele dingen die het zo complex maken. En dat is alleen het Civiele deel. Dan komen de beveiligingssystemen er nog bij enzo...
zwartemarktplaatsvrijdag 13 november 2009 @ 21:26
Mensen die denken dat een tunnel een gat van a naar b graven is.

Vroeger op het strand misschien.
gebrokenglasvrijdag 13 november 2009 @ 21:28
Die tunnels hebben een mooie akoestiek.
Tuvai.netvrijdag 13 november 2009 @ 23:58
Elke keer als ik die weg wil nemen, is die kolere tunnel weer dicht. Hoezo je hebt er niks aan?
porsche1zaterdag 14 november 2009 @ 00:00
Hey verander die TT is, mijn cavia is overleden aan kanker!
leolinedancezaterdag 14 november 2009 @ 00:30
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 00:00 schreef porsche1 het volgende:
Hey verander die TT is, mijn cavia is overleden aan kanker!
Je TT is mijn cavia?

FCZwolleZuidzaterdag 14 november 2009 @ 02:08
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Die tunnels hebben een mooie akoestiek.
Ff terugschakelen en blazen met die bak!
Nikmanszaterdag 14 november 2009 @ 02:21
Ik las kankerturken
hugecoollzaterdag 14 november 2009 @ 07:36
Westerscheldetunnel
najazegzaterdag 14 november 2009 @ 09:39
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef Basp1 het volgende:
Het worden dadelijk theoretisch gezien wel de veiligste tunnels van de hele wereld.
ja ze zijn zeker veilig als ze steeds maar dicht zitten en er niemand doorheen kan
sinadOdonderdag 3 december 2009 @ 19:56
En nu zijn ze open he, en zou je denken dat het daardoor sneller zou gaan...

IK STOND VANMIDDAG KANKERVAST VOOR DIE KANKERTUNNELS!! IK MOEST GODVERDOMME OM ERGENS TE KOMEN WÉÉR BINNENDOOR!!!

Rickocumdonderdag 3 december 2009 @ 20:04
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 22:53 schreef MASD het volgende:
Kanker, een woord van 6 letters lang.
Voor de één een scheldwoord, voor de ander een kankerbaksteen op zijn kankerhoofd, kankerhoer.
sinadOdonderdag 3 december 2009 @ 20:06
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:04 schreef RickoKun het volgende:

[..]
Ach man ga een smatje palen of zo.
MaddoxXdonderdag 3 december 2009 @ 20:07
Napoleonsweg is nu lekker leeg weer kan je beter zo rijden ipv die tunnels nu te pakken aangezien die falen en druk is
sinadOdonderdag 3 december 2009 @ 20:09
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:07 schreef MaddoxX het volgende:
Napoleonsweg is nu lekker leeg weer kan je beter zo rijden ipv die tunnels nu te pakken aangezien die falen en druk is
Waar woon jij dan ergens eigenlijk? Aan de andere kant van de Maas dus?
Rickocumdonderdag 3 december 2009 @ 20:09
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:06 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ach man ga een smatje palen of zo.
morgen, vrind, morgen
SharQueDodonderdag 3 december 2009 @ 20:10
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 00:00 schreef porsche1 het volgende:
Hey verander die TT is, mijn cavia is overleden aan kanker!
En mijn cavia is overleden aan een tunnel.
Rickocumdonderdag 3 december 2009 @ 20:13
tunnel, een woord van 6 letters lang
Klonkdonderdag 3 december 2009 @ 20:17
en het mooiste, al die dure veiligheidsystemen die moesten er komen zodat ze 20 miljoen konden besparen, zodat ze geen vluchtstroken hoefden aan te leggen, helaas is het nu al 30 miljoen duurder
trabantdonderdag 3 december 2009 @ 21:12
Die tunnel is bijna een halve meter minder hoog dan de Europese norm. Iemand heeft een beslissingennemer wijsgemaakt dat je met software de lucht uit de banden van hoge vrachtwagens kon programmeren...
Ron.Burgundydonderdag 3 december 2009 @ 21:17
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:17 schreef Klonk het volgende:
en het mooiste, al die dure veiligheidsystemen die moesten er komen zodat ze 20 miljoen konden besparen, zodat ze geen vluchtstroken hoefden aan te leggen, helaas is het nu al 30 miljoen duurder
Het is nog de vraag wie dat gaat betalen natuurlijk. Waarschijnlijk niet de mensen die het verkloot hebben daar.
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef trabant het volgende:
Die tunnel is bijna een halve meter minder hoog dan de Europese norm. Iemand heeft een beslissingennemer wijsgemaakt dat je met software de lucht uit de banden van hoge vrachtwagens kon programmeren...
Daar hebben ze wel een paar euro's mee bespaard helaas bleef niemand de ellende bespaard.
HeyFreakdonderdag 3 december 2009 @ 21:20
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef trabant het volgende:
Die tunnel is bijna een halve meter minder hoog dan de Europese norm.
Zeg me alsjeblieft dat dit een grapje is
knepdonderdag 3 december 2009 @ 21:57
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:17 schreef Klonk het volgende:
en het mooiste, al die dure veiligheidsystemen die moesten er komen zodat ze 20 miljoen konden besparen, zodat ze geen vluchtstroken hoefden aan te leggen, helaas is het nu al 30 miljoen duurder
Bedank Karla maar