SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, sommige mensen doen dat voor hun plezier, vandaar ook die tunnel dus, het moet natuurlijk wel leuk blijven/worden..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:08 schreef Basilicumman het volgende:
Terechte klacht. Wat daar allemaal verkeerd gaat.![]()
Laatst nog de omleiding gereden, een mooie toeristische route door het Limburgse land.
yep!..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef Basp1 het volgende:
Het worden dadelijk theoretisch gezien wel de veiligste tunnels van de hele wereld.
Dat stuk Limburg zal ongetwijfeld net zo mooi zijn als het zuiden van Limburg alleen schiet het gewoon niet op. Ook niet als je daarvoor op de A73 voor Venlo ook al oponthoud hebt gehad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef Tism het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen doen dat voor hun plezier, vandaar ook die tunnel dus, het moet natuurlijk wel leuk blijven/worden..
Ja, het is idd belachelijk..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:23 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Dat stuk Limburg zal ongetwijfeld net zo mooi zijn als het zuiden van Limburg alleen schiet het gewoon niet op. Ook niet als je daarvoor op de A73 voor Venlo ook al oponthoud hebt gehad.
Roermond is het niet waard om doorheen te rijden. Daarom liever er onderdoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:20 schreef Adelante het volgende:
Waarom hebben ze uberhaupt een tunnel gegraven daar, alsof Roermond de moeite waard is om onderdoor te rijden
Het zou tot 'december' duren, dus ik zie dat dit jaar niet meer gebeuren ook.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:32 schreef Adelante het volgende:
Zijn die dingen nog niet open?
Ja precies, eitjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:04 schreef sinadO het volgende:
Is het nou zó moeilijk om een fucking tunnel te maken? Je graaft een lang en diep gat onder de grond van punt A naar punt B. Dat stut je een beetje, je zorgt voor wat licht en wat asfalt en kláár.
Vertel eens, hoe complex? Zo complex dat we het anno 2009 OVERAL ter wereld kunnen, behalve...quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:11 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ja precies, eitje
Je zou verdrietig worden als je wist hoe complex dit soort dingen in het echt zijn
Tevens: mensen die het concept 'hyperbool' niet snappen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:11 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ja precies, eitje
Je zou verdrietig worden als je wist hoe complex dit soort dingen in het echt zijn
Want alleen in Nederland gaan er dingen fout? Geloof er niks van.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:14 schreef sinadO het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe complex? Zo complex dat we het anno 2009 OVERAL ter wereld kunnen, behalve...
Je TT is mijn cavia?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:00 schreef porsche1 het volgende:
Hey verander die TT is, mijn cavia is overleden aan kanker!
Ff terugschakelen en blazen met die bak!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Die tunnels hebben een mooie akoestiek.
ja ze zijn zeker veilig als ze steeds maar dicht zitten en er niemand doorheen kanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef Basp1 het volgende:
Het worden dadelijk theoretisch gezien wel de veiligste tunnels van de hele wereld.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:53 schreef MASD het volgende:
Kanker, een woord van 6 letters lang.
Voor de één een scheldwoord, voor de ander een kankerbaksteen op zijn kankerhoofd, kankerhoer.
Ach man ga een smatje palen of zo.quote:
Waar woon jij dan ergens eigenlijk? Aan de andere kant van de Maas dus?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:07 schreef MaddoxX het volgende:
Napoleonsweg is nu lekker leeg weer kan je beter zo rijden ipv die tunnels nu te pakken aangezien die falen en druk is
morgen, vrind, morgenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:06 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ach man ga een smatje palen of zo.
En mijn cavia is overleden aan een tunnel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:00 schreef porsche1 het volgende:
Hey verander die TT is, mijn cavia is overleden aan kanker!
Het is nog de vraag wie dat gaat betalen natuurlijk. Waarschijnlijk niet de mensen die het verkloot hebben daar.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:17 schreef Klonk het volgende:
en het mooiste, al die dure veiligheidsystemen die moesten er komen zodat ze 20 miljoen konden besparen, zodat ze geen vluchtstroken hoefden aan te leggen, helaas is het nu al 30 miljoen duurder
Daar hebben ze wel een paar euro's mee bespaardquote:Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef trabant het volgende:
Die tunnel is bijna een halve meter minder hoog dan de Europese norm. Iemand heeft een beslissingennemer wijsgemaakt dat je met software de lucht uit de banden van hoge vrachtwagens kon programmeren...
Zeg me alsjeblieft dat dit een grapje isquote:Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef trabant het volgende:
Die tunnel is bijna een halve meter minder hoog dan de Europese norm.
Bedank Karla maarquote:Op donderdag 3 december 2009 20:17 schreef Klonk het volgende:
en het mooiste, al die dure veiligheidsystemen die moesten er komen zodat ze 20 miljoen konden besparen, zodat ze geen vluchtstroken hoefden aan te leggen, helaas is het nu al 30 miljoen duurder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |