Ik wacht ook nog steeds. Met een fucking hard knorrende maag!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:51 schreef OldJeller het volgende:
Ik blijf sceptisch tot ik het eten hier binnen heb staan, aangezien er al een aantal mensen telefoontjes hebben gehad dat ze óf niet meer bezorgden (actie over), óf gewoon moesten betalen (actie over).
Het wachten..
Dat kunnen ze toch niet maken als je een bevestiging hebt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:47 schreef Sinceria het volgende:
Ik werd net gebeld door de shoarmaboer, dat ik toch moet betalen ondanks dat ik een mail heb gehad waarin stond dat het gratis was.
Idd, dat met dat toch moeten betalen zit ik ook in mn maagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:51 schreef OldJeller het volgende:
Ik blijf sceptisch tot ik het eten hier binnen heb staan, aangezien er al een aantal mensen telefoontjes hebben gehad dat ze óf niet meer bezorgden (actie over), óf gewoon moesten betalen (actie over).
Het wachten..
Ja ik had ook al gegeten, maar Italiaans is toch altijd lekkerder een dag later koud, dus fijn ontbijt mogenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:50 schreef jack4ya het volgende:
WTF?!!!
Ding Dong... uw sushi!
Euh he??
Ik heb helemaal geen bevestiging mail gehad, sterker nog ik werd terug gegooid naar stap 4!
En ik heb nét gegeten...
Lunch dus voor morgen
Stond er gratis of 'Baas betaalt'?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:47 schreef Sinceria het volgende:
Ik werd net gebeld door de shoarmaboer, dat ik toch moet betalen ondanks dat ik een mail heb gehad waarin stond dat het gratis was.
Bij mij precies hetzelfde. Net Sinterklaasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:52 schreef jack4ya het volgende:
Nouja, het kan ook net andersom OldJeller.
Ik was er van overtuigd dat ik mis zat. Geen mailtje, belletje, he-le-maal niets.
Totdat er aangebeld werd.
Geestig dan!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:53 schreef Marble het volgende:
[..]
Bij mij precies hetzelfde. Net Sinterklaas.
Ik heb een zak spekjes naast me liggen, maar als ik daar aan ga beginnen heb ik straks geen honger meer als mijn eten er isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds. Met een fucking hard knorrende maag!
In mijn bevestigingsmail staat "baas betaalt", maar toen ik gewoon op het eindscherm was ( stap 5 van 5), toen stond nog dat het de gratis actie was vanwege een 9-jarig bestaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stond er gratis of 'Baas betaalt'?
Morgen in de krant:quote:
quote:Obesitasgolf overspoelt Nederland
Same herequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In mijn bevestigingsmail staat "baas betaalt", maar toen ik gewoon op het eindscherm was ( stap 5 van 5), toen stond nog dat het de gratis actie was vanwege een 9-jarig bestaan.
Baas betaalt is een soort prepaid systeem mensen. 'De baas' zet daar geld op, zodat zijn werknemers, bijvoorbeeld tijdens het overwerken, eten kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In mijn bevestigingsmail staat "baas betaalt", maar toen ik gewoon op het eindscherm was ( stap 5 van 5), toen stond nog dat het de gratis actie was vanwege een 9-jarig bestaan.
Zolang het eten wordt bezorgd: prima.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same hereMaar hoe ga je het eventueel bewijzen
Ik dacht dat ik een screenshot had gemaakt, maar dat faalde
hahaha ja mijn vraag dus ook...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:57 schreef Crientj het volgende:
Ik heb net besteld..
Ben alleen benieuwd of Spareribs Utrecht gaat leveren... Als ik het zo lees.. Dunno o.O
Mja, ik zie het welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:58 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zolang het eten wordt bezorgd: prima.
Met een fooi kan die blij zijn.
Moesten ze maar de site bijhouden tot 19:09.
Ik wacht nog steeds tot de pagina laadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:57 schreef larry_flynt het volgende:
Nog maals:
Iemand al iets gehad van Spareribs Express Utrecht? Zo ja, hoelang moest je wachten?>
Ik wil ook zo'n baasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:59 schreef Langlearn het volgende:
Hij doet het nog steeds dus, want ben er door en de baas betaalt.
Eigenaar van dit bedrijf is zeer goed bezig!
Ja precies.. achteraf hoeft nooit betaald te worden met dit systeem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Baas betaalt is een soort prepaid systeem mensen. 'De baas' zet daar geld op, zodat zijn werknemers, bijvoorbeeld tijdens het overwerken, eten kunnen bestellen.
Het betekent dus dat je NIET hoeft af te rekenen bij de bezorger, want 'de baas betaalt'.
En dan gaat hij weer weg.. maar dan zeg je: " maar dat is toch zonde, dat eten gooien.. als je het aan mij geeft verdien je tenminste nog een euro fooi. "quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik zie het welEn anders stuur ik hem weer weg
Is ook leuk.. op een regenachtige zondagmiddagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:00 schreef MASD het volgende:
Weet je, ik heb deeg en allerlei shizzle. Ik maak zelf een perfecte pizza.
Op de een of andere manier smaakt het nog lekkerder door al dat leed eromheenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:00 schreef TwyLight het volgende:
eigenaar vn dat bedrijf heeft zelf gratis besteld en is nu aan het bunkeren
Wat gebeurde er dan toen je op de orange knop clickte...?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:02 schreef Konijnenjager het volgende:
Gratis spareribs zijn binnen! Geen orderbevestiging, geen belletje, wel eten
Liet per ongeluk deel van fooi vallen, ligt nu verdieping lager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |