Is echt overal hetzelfde hoor. Eet vaak buiten de deur en krijg overal cake+slagroom.quote:
Dat ligt dan echt aan de eetgelegenheden waar je komt, want als ik het bestel krijg ik meestal iets wat hier op lijkt:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:27 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Is echt overal hetzelfde hoor. Eet vaak buiten de deur en krijg overal cake+slagroom.
Longtongquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:27 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Toch wil ik weten wat je links boven had. Dat witte spul.
Heeft het nog een apart smaakje of is het echt rijst-rijst maar dan in een vormpje?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:33 schreef BL_Henkie het volgende:
[..]
Longtong
http://en.wikipedia.org/wiki/Lontong
Longtong Rames van Bojo, Amsterdam
Puur uit nostalgie besteld, maar die zaak is al jaren geen schim meer van zichzelf.
Dit was de laatste keer
Nahh, gewoon rijst, maar de structuur is prettig om te eten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Heeft het nog een apart smaakje of is het echt rijst-rijst maar dan in een vormpje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Kon dit niet in je vorige postquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
Domino's is de scheurbuik van de huidige voedselketenvloot.
Hey, ik heb 8 bier besteld hè, das ook goed!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:42 schreef Remsjo het volgende:
Echt wat een schooiers hier joh. Beetje geilen op gratis eten, pfffffff! Het enige goede wat ik in dit topic aan bestelt voedsel zie zijn die bakken Ben & Jerry's. De rest ziet eruit als voedsel wat je op zaterdagnacht tijdens het stappen in een shoarmazaak eet
Aansteller. Hou je bek dan gewoon.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die pizza koud vreten of hergebruiken![]()
![]()
Tering wat een gepeupelte.
Ik las vanmiddag eentje die noemde de shoarmazaak 'restaurant' ..........
Jij stelt je ook aan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:42 schreef Remsjo het volgende:
Echt wat een schooiers hier joh. Beetje geilen op gratis eten, pfffffff! Het enige goede wat ik in dit topic aan bestelt voedsel zie zijn die bakken Ben & Jerry's. De rest ziet eruit als voedsel wat je op zaterdagnacht tijdens het stappen in een shoarmazaak eet
Ik was tegen gratis eten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
BoWa heb jij al gratis gelul gemist ofzo dat je zo hatelijk doet?
Nee, mijn ouders betalen mijn huur en zorg, dus ik hoef niet te schooien voor etenquote:
WoooOoooeeeeeeeeequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef elfzesendertig het volgende:
Aansteller. Hou je bek dan gewoon.
Ik ging dan ook voor de SpareRib Express, het was dat of de New York Pizza, veel meer in de buurt hier is er niet voor mijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was tegen gratis eten.
Maar kom op: Domino's pizza en kwaliteit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |