Dit heeft niks met garantie te maken. Hij is niet kapot, maar er is een verkeerd product geleverd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:44 schreef Misan het volgende:
Lijkt mij wel, je hebt toch gewoon garantie?
Is dat wel zo? Is het typenummer op de radio zelf en in het boekje gelijk aan elkaar? Zo ja, dan kun je zeggen dat de radio stuk is omdat het MP3 deel niet werkt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:58 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dit heeft niks met garantie te maken. Hij is niet kapot, maar er is een verkeerd product geleverd.
Ik heb een getuige!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:09 schreef sanger het volgende:
Ja je kunt het eisen (waarom niet eigenlijk). Punt is wel dat de bewijslast bij jou ligt dat hij dat ook daadwerkelijk heeft gezegd of niet.
Blijkbaar verschillen ze.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Is het typenummer op de radio zelf en in het boekje gelijk aan elkaar? Zo ja, dan kun je zeggen dat de radio stuk is omdat het MP3 deel niet werkt.
Alleen al daarom is het niet aannemelijk dat je de auto niet had genomen als er een andere radio in had gezeten (die geen MP3 draaien deed).quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:46 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb een getuige!
Maar ja, dan koop je een auto van tig duizend euro en moet je gaan steggelen over een radio van 200 euro
Kijk dat dan eerst even naquote:Blijkbaar verschillen ze.
Maar heb ik dan de verkeerde radio, of het verkeerde boekje?
Ja maar dat is het probleem! Ze verschillen!quote:
Je hebt in ieder geval een slordige dealer.....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:02 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar dat is het probleem! Ze verschillen!
Heb ik nou de verkeerde radio, of het verkeerde boekje?
Laat de dealer je dan 200 euro in de hand drukken, dan kun je er zelf eentje naar je keuze kopen en is het klaar. Jij blij, hij blij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:46 schreef Conflict het volgende:
Maar ja, dan koop je een auto van tig duizend euro en moet je gaan steggelen over een radio van 200 euro
Nee, inderdaad. Een deal van tig duizend euro laat je afhangen van 1 functie op een ingebouwde radio van 60 euro.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:24 schreef Conflict het volgende:
als hij gezegd had dat de radio geen MP3 af kan spelen had ik misschien geen ja gezegd.
Zegt het boekje dat de radio MP3 kan afspelen? Zo ja, dan heb je de verkeerde radio. Zegt het boekje niets over afspelen van MP3? Dan heb je een verkeerd boekje en een kapotte radio.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:02 schreef Conflict het volgende:
Ja maar dat is het probleem! Ze verschillen!
Heb ik nou de verkeerde radio, of het verkeerde boekje?
Die radio kost geen 60 euroquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Een deal van tig duizend euro laat je afhangen van 1 functie op een ingebouwde radio van 60 euro..
Ja, het boekje zegt dat 'ie MP3 af kan spelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zegt het boekje dat de radio MP3 kan afspelen? Zo ja, dan heb je de verkeerde radio. Zegt het boekje niets over afspelen van MP3? Dan heb je een verkeerd boekje en een kapotte radio.
Omdat ik ervan uit ga dat het werkt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:55 schreef ktnxbye het volgende:
Dat je er zelf zo lang mee wacht (1 maand) spreekt niet echt in je voordeel. Als het echt zo belangrijk voor je was (belangrijk genoeg om een topic over te openen), waarom neem je dan niet een cd'tje mee en test je dat niet ter plekke?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |