Zijn hun positie in deze samenleving niet waard. Dat woont godverdomme al sinds hun babytijd in een kapitalistische maatschappij en snapt nog niet dat dit soort acties alleen maar op papier werken, en in de praktijk neerkomen op een heleboel frustratie, uitgescholden kinderen die zonder eten naar bed gaan en blijf-van-mijn-lijf-huizen die opeens ramvol zitten. Oh, en een berg publiciteit voor die site natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:10 schreef Schobbejak. het volgende:
Godverdomme, ben der gewoon eerder voor naar huis gegaan vant werk.
Ze kunnen de weetikwat krijgen!
Hoe zijn ze terug te pakken?
als je oprecht je eten over slaat omdat je ervan overtuigd bent dat het vanavond gratis smikkelen wordt met medewerking van Snackbar De Dikke Gans en thuisbezorgd.nl ben je niet in staat om voor jezelf te zorgen, en moet je gedeporteerd worden naar één of andere plek waar wél zuurstof genoeg is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:17 schreef Basilicumman het volgende:
TS ik begrijp je punt niet. Oftewel: probeer het nog een keer alsjeblieft.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Mensen die een uur vrij nemen om 15 euro te 'verdienen', als je dat uur werkt verdien je het dubbele'
verkapt ik verdien 30 euro per uur postquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Mensen die een uur vrij nemen om 15 euro te 'verdienen', als je dat uur werkt verdien je het dubbele'
Bedankt voor het aantonen van mijn punt, ga nu maar weer tegen katten schreeuwen ofzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:17 schreef Runfun het volgende:
Met een zogenaamd geweldige stunt wilde hij met zijn bedrijf thuisbezorgd.nl vandaag van 19:00 tot 19:09 gratis eten aan de man brengen. Het 'grappige' is dat de site ruim voor die tijd al plat lag en op het moment supreme dus ook... grootspraak van een grote faalhaas om 75.000 euro in te calculeren wat deze publiciteitsstunt zou gaan kosten.
Al met al is er veel publiciteit en heeft hij hier geen cent voor hoeven te betalen.
Op hyves is hij actief, nog wat gegevens en een plaatje:
Naam: Jitse Groen
Leeftijd: 27
[ afbeelding ]
Gegevens KVK:
Naam: Thuisbezorgd.nl
Vestigingsadres: Lasondersingel 94
Vestigingsplaats: 7514BV Enschede
TIP: bestel via just-eat ofzo eten op naam van Jitse Groen met bijbehorende adresgegevens die ik hierboven heb gepost.
nou nosh, zo iemand terugpakken omdat ie makkelijk publiciteit wilt is best leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Bedankt voor het aantonen van mijn punt, ga nu maar weer tegen katten schreeuwen ofzo.
Debiel.
BIJ!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Bedankt voor het aantonen van mijn punt, ga nu maar weer tegen katten schreeuwen ofzo.
Debiel.
je kiest er toch zelf voor om tien minuten van je leven aan zoiets op te offeren?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou nosh, zo iemand terugpakken omdat ie makkelijk publiciteit wilt is best leuk natuurlijk.
ja daar heb ik t ook niet over. ik heb t over een slinkse rakker die met een farce een heleboel publiciteit genereert. oplichterquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
je kiest er toch zelf voor om tien minuten van je leven aan zoiets op te offeren?
Ga toch weg manquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja daar heb ik t ook niet over. ik heb t over een slinkse rakker die met een farce een heleboel publiciteit genereert. oplichter
Als jij mijn kind zou zijn, zou ik met terugwerkende kracht anonieme zaaddonor worden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:17 schreef Runfun het volgende:
Met een zogenaamd geweldige stunt wilde hij met zijn bedrijf thuisbezorgd.nl vandaag van 19:00 tot 19:09 gratis eten aan de man brengen. Het 'grappige' is dat de site ruim voor die tijd al plat lag en op het moment supreme dus ook... grootspraak van een grote faalhaas om 75.000 euro in te calculeren wat deze publiciteitsstunt zou gaan kosten.
Al met al is er veel publiciteit en heeft hij hier geen cent voor hoeven te betalen.
[ afbeelding ]
Gegevens KVK:
TIP: bestel via just-eat ofzo eten op naam van Jitse Groen met bijbehorende adresgegevens die ik hierboven heb gepost.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Als jij mijn kind zou zijn, zou ik met terugwerkende kracht anonieme zaaddonor abortus laten plegen .
Mijn excuses, het is me wat duidelijker geworden het afgelopen half uur.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:18 schreef Nosh het volgende:
[..]
als je oprecht je eten over slaat omdat je ervan overtuigd bent dat het vanavond gratis smikkelen wordt met medewerking van Snackbar De Dikke Gans en thuisbezorgd.nl ben je niet in staat om voor jezelf te zorgen, en moet je gedeporteerd worden naar één of andere plek waar wél zuurstof genoeg is.
zoiets?
Alsof hij er wakker van ligt dat jij dit hier neerplempt. Paupers die zo'n big deal ervan maken dat ze hun gratis pizza niet konden krijgen hebben ook te weinig geld voor een treinkaartje naar Enschede.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:17 schreef Runfun het volgende:
[ afbeelding ]
Gegevens KVK:
Runfun is al gebandquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:39 schreef Silven het volgende:
[..]
Alsof hij er wakker van ligt dat jij dit hier neerplempt. Paupers die zo'n big deal ervan maken dat ze hun gratis pizza niet konden krijgen hebben ook te weinig geld voor een treinkaartje naar Enschede.
Tien minuten?! Dagenlang liep er al een topicreeks!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
je kiest er toch zelf voor om tien minuten van je leven aan zoiets op te offeren?
je kan nog steeds gratis bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:20 schreef Robin__ het volgende:
als ik het zo hoor hebben er genoeg mensen een gratis maaltijd gescoord.. het is ook nóóit goed he. En dan daarna triest gaan doen naar de eigenaaronbetaalbaar echt.. geeft 1000en euro's gratis eten weg, maar omdat het bij jou nét niet gelukt is moet je die man gelijk allerlei narigheid bezorgen/aandoen? te triest.
het duurde niet voor niks maar 9 min, alsof het de bedoeling was om heel nederland gratis te voeden.. bedank die pipo's maar die dit bv hier op de frontpage gooien.. dan weet je zeker dat de boel plat gaat.
Ik had geen zin om tot 7 uur te wachten en dan misschien gratis eten te hebben.. ik heb mijn buik gevuld met vitamine rijk voedsel!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je kan nog steeds gratis bestellen
Dit is FOK!quote:
Alsof het ze ooit moeite kost om met een ander onderwerp te komen om over te zeikenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit is FOK!. Als ze niet kunnen zeiken, gaan ze dood!
Achja. Vandaag is het thuisbezorgd.nl, morgen is het de afstand tussen de witte strepen op het asfalt. Het zware leven van de FOK! paupers he!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:35 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Alsof het ze ooit moeite kost om met een ander onderwerp te komen om over te zeiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |