abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74122234
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:10 schreef Schobbejak. het volgende:
Godverdomme, ben der gewoon eerder voor naar huis gegaan vant werk.
Ze kunnen de weetikwat krijgen!
Hoe zijn ze terug te pakken?
Zijn hun positie in deze samenleving niet waard. Dat woont godverdomme al sinds hun babytijd in een kapitalistische maatschappij en snapt nog niet dat dit soort acties alleen maar op papier werken, en in de praktijk neerkomen op een heleboel frustratie, uitgescholden kinderen die zonder eten naar bed gaan en blijf-van-mijn-lijf-huizen die opeens ramvol zitten. Oh, en een berg publiciteit voor die site natuurlijk.

tl;dr GA NAAR CHINA OFZO.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_74122274
GAAT DIT OVER THUIBEZORGD.NL ????????????????????
pi_74122293
Dit soort mensen moeten gewoon met een steen om hun nek in de Lek. Heb je niks aan.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_74122301
Wat is het eigenlijk ook droevig gesteld met de mensheid
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_74122311
DOOD MOETEN ZE!
pi_74122316
TS ik begrijp je punt niet. Oftewel: probeer het nog een keer alsjeblieft.
pi_74122320
Met een zogenaamd geweldige stunt wilde hij met zijn bedrijf thuisbezorgd.nl vandaag van 19:00 tot 19:09 gratis eten aan de man brengen. Het 'grappige' is dat de site ruim voor die tijd al plat lag en op het moment supreme dus ook... grootspraak van een grote faalhaas om 75.000 euro in te calculeren wat deze publiciteitsstunt zou gaan kosten.

Al met al is er veel publiciteit en heeft hij hier geen cent voor hoeven te betalen.

Op hyves is hij actief, nog wat gegevens en een plaatje:

Naam: Jitse Groen
Leeftijd: 27

Gegevens KVK:

Naam: Thuisbezorgd.nl
Vestigingsadres: Lasondersingel 94
Vestigingsplaats: 7514BV Enschede

TIP: bestel via just-eat ofzo eten op naam van Jitse Groen met bijbehorende adresgegevens die ik hierboven heb gepost.
pi_74122330
Nou moet ik 'n gratis pizza missen, maar om er zo boos om te worden...
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_74122382
Runfun is triest.
pi_74122394
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:17 schreef Basilicumman het volgende:
TS ik begrijp je punt niet. Oftewel: probeer het nog een keer alsjeblieft.
als je oprecht je eten over slaat omdat je ervan overtuigd bent dat het vanavond gratis smikkelen wordt met medewerking van Snackbar De Dikke Gans en thuisbezorgd.nl ben je niet in staat om voor jezelf te zorgen, en moet je gedeporteerd worden naar één of andere plek waar wél zuurstof genoeg is.

zoiets?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_74122398
Mensen die een uur vrij nemen om 15 euro te 'verdienen', als je dat uur werkt verdien je het dubbele '
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_74122421
Roken is lekker
pi_74122429
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Mensen die een uur vrij nemen om 15 euro te 'verdienen', als je dat uur werkt verdien je het dubbele '
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_74122437
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
verkapt ik verdien 30 euro per uur post
pi_74122444
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:17 schreef Runfun het volgende:
Met een zogenaamd geweldige stunt wilde hij met zijn bedrijf thuisbezorgd.nl vandaag van 19:00 tot 19:09 gratis eten aan de man brengen. Het 'grappige' is dat de site ruim voor die tijd al plat lag en op het moment supreme dus ook... grootspraak van een grote faalhaas om 75.000 euro in te calculeren wat deze publiciteitsstunt zou gaan kosten.

Al met al is er veel publiciteit en heeft hij hier geen cent voor hoeven te betalen.

[ afbeelding ]

Gegevens KVK:

TIP: bestel via just-eat ofzo eten op naam van Jitse Groen met bijbehorende adresgegevens die ik hierboven heb gepost.
Bedankt voor het aantonen van mijn punt, ga nu maar weer tegen katten schreeuwen ofzo.

Debiel.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_74122551
't is de eigen schuld van iedereen die gratis wilde snaaien, dat de boel plat ligt.

En dan nog gaan zeuren ook, schijtvolk
pi_74122585
Grinniken om hun domheid.
HÆLP.
pi_74122589
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:19 schreef Nosh het volgende:

[..]

Bedankt voor het aantonen van mijn punt, ga nu maar weer tegen katten schreeuwen ofzo.

Debiel.
nou nosh, zo iemand terugpakken omdat ie makkelijk publiciteit wilt is best leuk natuurlijk.
pi_74122669
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:19 schreef Nosh het volgende:

[..]

Debiel.
BIJ!
pi_74122739
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:22 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nou nosh, zo iemand terugpakken omdat ie makkelijk publiciteit wilt is best leuk natuurlijk.
je kiest er toch zelf voor om tien minuten van je leven aan zoiets op te offeren?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_74122899
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Nosh het volgende:

[..]

je kiest er toch zelf voor om tien minuten van je leven aan zoiets op te offeren?
ja daar heb ik t ook niet over. ik heb t over een slinkse rakker die met een farce een heleboel publiciteit genereert. oplichter
pi_74123346
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja daar heb ik t ook niet over. ik heb t over een slinkse rakker die met een farce een heleboel publiciteit genereert. oplichter
Ga toch weg man .
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_74123449
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:35 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Ga toch weg man .
tis de waarheid!
pi_74123473
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:17 schreef Runfun het volgende:

[ afbeelding ]

Gegevens KVK:

Als jij mijn kind zou zijn, zou ik met terugwerkende kracht anonieme zaaddonor worden.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:37:54 #25
165512 MASD
Music is dead.
pi_74123482
Te bedenken dat hij een gratis maaltijd bij de voedselbank had kunnen halen.
Long live music.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')