Nee toch, zeg dat het niet waar isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:20 schreef Dragorius het volgende:
Ok Bastard, geef nou maar toe dat jij het bent
Dat is mijn gok, mijn "theorie"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee toch, zeg dat het niet waar is![]()
Zou Bastard ons zó in de maling nemen?
Nee. Die kloon ben ik dan weer niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is mijn gok, mijn "theorie"
Wat probeer je nu te bereiken? Wat is je doel?quote:
Damn, dan is het Jogy!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee. Die kloon ben ik dan weer niet.
Hap nou niet zo, dan gaat het alleen maar doorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te bereiken? Wat is je doel?
Als je ooit ver genoeg komt zul je het begrijpen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te bereiken? Wat is je doel?
Ik heb iemand anders in gedachten wie eventueel de kloon zou kunnen zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is mijn gok, mijn "theorie"
Sorry Bastard
Je bent toch wel verliefd op me he? Of moet ik mijn Lavenderr-altaartje nu weer afbreken?![]()
Begint het met een D en eindigt het op ragorius ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb iemand anders in gedachten wie eventueel de kloon zou kunnen zijn![]()
Nee, iemand andersquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Begint het met een D en eindigt het op ragorius ?
Geef jij ook cursussen dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als je ooit ver genoeg komt zul je het begrijpen.
Maar zoiets moet ik jou niet leren, je zult het zelf moeten ontdekken
Les 1 : Jij kiest de cursus niet, de cursus kiest jou.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geef jij ook cursussen dan?
Kan ik me inschrijven?
Oh ja, vanzelfsprekend, stomquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Les 1 : Jij kiest de cursus niet, de cursus kiest jou.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als je ooit ver genoeg komt zul je het begrijpen.
Maar zoiets moet ik jou niet leren, je zult het zelf moeten ontdekken
Deze persoon had daarmee een positief idee, en was hier eerlijk over. Jij steekt de draak, je bent niet serieus, je bedoelt het daarom niet goed. Daarom ben jij een troll, en deze persoon niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mag jij raden wie die uitspraak oorspronkelijk heeft gedaan
En wie ben jij om te bepalen dat ik dat niet heb, en ben ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:56 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Deze persoon had daarmee een positief idee, en was hier eerlijk over.
Ik bepaal dat niet, dat bepaal je zelf, en hoe je overkomt. Mensen imiteren op een dergelijke toon komt namelijk niet erg beleefd over volgens mij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En wie ben jij om te bepalen dat ik dat niet heb, en ben ?
Boehoequote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:36 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik bepaal dat niet, dat bepaal je zelf, en hoe je overkomt. Mensen imiteren op een dergelijke toon komt namelijk niet erg beleefd over volgens mij.
Is allang beantwoord.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
Maarrrrr......de hamvraag is natuurlijk: Wie is Bassos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |