Fantastisch he, dat jeukende zelfvoldaanheidsgevoel van MC en Bassosquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik op cursus zit/zat bij jou?
Je ligt écht aan de voeten van Bassos he?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zo zullen de Egyptenaren ook wel nagedacht hebben, toen ze de hiërogliefen bedachten.
Even uit interesse. Hoe maak je dat op uit die post?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je ligt écht aan de voeten van Bassos he?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"Ja, je gaat vooruit hoor !" - stfu bitch
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:58 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Niet bij mij, op het fok forum. Ik houd alleen mijn ogen open.
Het is erg moeilijk om te zeggen voor mij, maar ook jij gaat vooruit. Knul.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Fantastisch he, dat jeukende zelfvoldaanheidsgevoel van MC en Bassos
"Ja, je gaat vooruit hoor !" - stfu bitch, wat geeft je het idee dat ik waarde hecht aan jouw mening over mijn persoontje ?
Je zou er haast versteld van staan!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]Dat ik na 5 jaar (bijna) Fok! forum toch ineens op een gratis cursus lijk te zitten. Verbazingwekkend.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:54 schreef _Led_ het volgende:
Zo zie je maar dat er elke dag iets bij te leren valt; vandaag heb ik een nieuw TRU-eufemisme geleerd
Iets posten waar geen touw aan vast te knopen valt heet "mensen aan het denken zetten" !
Vast wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zo zullen de Egyptenaren ook wel nagedacht hebben, toen ze de hiërogliefen bedachten.
Het is weer een slowchat buiten de gewone slowchat, aan inhoud bespeur ik nog niet veel goeds helaasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Iik vind het ook grappig om te zien dat er hoe dan ook steeds wel volop in zijn topics gepost word
Ik maak dat op uit al je posts die over Bassos gaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Even uit interesse. Hoe maak je dat op uit die post?
He?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
_Led_ heeft abandonement issues
Dat ben ik al met jou.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik maak dat op uit al je posts die over Bassos gaan.
Denk dat jebent.
Als hij zijn "postgedrag" verbetert dan kan media hem niet meer daarop aanspreken. Die jongen is bang die band met media te verliezen.quote:
Ik was toch al verliefd op Lavenderr?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:04 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat ben ik al met jou.![]()
Sorry Bassos.
Daarom vind ik het ook erg lief dat je al mijn posts die over Bassos gaan gelezen hebt, en de moeite hebt genomen om hierover na te denken.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als hij zijn "postgedrag" verbetert dan kan media hem niet meer daarop aanspreken. Die jongen is bang die band met media te verliezen.
Ja, lief he?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:04 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat ben ik al met jou.![]()
Sorry Bassos.
Daarom vind ik het ook erg lief dat je al mijn posts die over Bassos gaan gelezen hebt, en de moeite hebt genomen om hierover na te denken.
Laevnderr niet op jou, ze uit namelijk nooit en te nimmer enige kritiek als jij gesproken hebt. Ze laat je zitten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik was toch al verliefd op Lavenderr?
Das lastig ja, Maar je kunt dan ook eventueel gewoon niets zeggen hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het is weer een slowchat buiten de gewone slowchat, aan inhoud bespeur ik nog niet veel goeds helaas
Ok, ben daar zelf mede schuldig aan, maar heb ook geen idee hoe ik op zo'n OP iets zinnigs kan zeggen
Het mooie is dan ook dat ik post zoals ik praat. Communicatief vindt MC mij dan ook vast erg sterk! Ik heb zo mijn eigen stijl ontwikkeldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als hij zijn "postgedrag" verbetert dan kan media hem niet meer daarop aanspreken. Die jongen is bang die band met media te verliezen.
Communicatief ben je sowieso wel goed, je verhaal is meestal erg helder. Echter begrijp ik het doel van het bericht meestal niet goed. Daar maak ik dan weleens een opmerking over.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:07 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Het mooie is dan ook dat ik post zoals ik praat. Communicatief vindt MC mij dan ook vast erg sterk! Ik heb zo mijn eigen stijl ontwikkeld
Dat dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja, ik heb niets tegen bassos in ieder geval. Het is wel jammer dat hij weer een "Wie is Bassos?" topic post en niet een ander interessanter onderwerp neemt
Ik krijg anders flink de zweep erover, telepathischquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Laevnderr niet op jou, ze uit namelijk nooit en te nimmer enige kritiek als jij gesproken hebt. Ze laat je zitten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |