abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:31:26 #126
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_74198242
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Trouwens,Barra, ik heb ee PM naar jou gestuurd.
je hebt er 1 terug
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:32:24 #127
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_74198280
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
OMFG.

Niets persoonlijks Master Yoda, maar ik kan m'n eigen lichtzwaardje wel roeren

Vrouwen versieren is als sales....
use your force!

maar ff serieus... waarom reply je dan?
als er iemand in V&A een auto te koop zet post je dan ook een reply met "ik heb al een auto"
stay frosty
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:34:10 #128
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_74198344
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:53 schreef Xs2Shanna het volgende:
Dat is fout gedacht,
ik heb ff terug gelezen en dat was idd een foute conclusie... ik was ff 2 dagen niet bij een pc dus ik moest fokken op mijn mobiel so excuse me.

Maar je geeft eerder aan:
De klik is er of hij is er niet... waar bestaat volgens jou die klik dan uit?
stay frosty
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:39:30 #129
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_74198539
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

use your force!

maar ff serieus... waarom reply je dan?
als er iemand in V&A een auto te koop zet post je dan ook een reply met "ik heb al een auto"
Nee, maar wel als ik vermoed dat de verkoper een fraudeur is.

En dat je ervaring in de sales je een betere versierder zou maken dat is zo'n typisch cursuslulverhaal dat geen enkel hout snijdt maar wel lekker bekt.

Ik dacht, ik meld het effe
Intelligent, but fucked up.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:39:54 #130
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_74198554
Ik versier de vrouwtjes onder het larpen
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:11:03 #131
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_74199691
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Nee, maar wel als ik vermoed dat de verkoper een fraudeur is.

En dat je ervaring in de sales je een betere versierder zou maken dat is zo'n typisch cursuslulverhaal dat geen enkel hout snijdt maar wel lekker bekt.

Ik dacht, ik meld het effe
1. ik behaal hier geen winst mee
2. waarom zou ik een fraudeur zijn
3. je zegt "ik heb al een auto" als een fraudeur een auto verkoopt? poepoe.... dat slaat als een tang op een varken

oke ik zal eens vertellen waarom wel?
want jij komt niet verder dan zeggen van niet.
nieuwe klanten binnen halen:

telefonisch, type persoon kunnen inschatten naar stem, goed inkunnen gaan op dingen die je waarneemt buiten het gesprek om (komt hij lachen aan de telefoon klinkt hij afwezig)
doorvragen, doorvragen, motivatie achterhalen, controle vragen stellen. omgaan met bezwaren, omgaan met afwijzingen, doorpakken wanneer nodig succes te behalen valt.

bij de klant aan tafel, type persoon kunnen inschatten, klik maken met de klant ( ja geloof me dat kunnen we gewoon) praten over koetjes en kalfjes, closen als het nodig is. spiegelen, geruststellen, en het hoogst haalbare uit het gesprek halen.

nu jij weer
stay frosty
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:14:34 #132
267339 the_clone
FOK!WARS - The_clone comes EP1
pi_74199811
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:58 schreef the_clone het volgende:
barra, kun je een paar basistechnieken/voorbeelden geven van goed versier/flirt werk??
waarom nog steeds geen reactie? ik dacht dat je mensen wou helpen..
.:: It's a Clone way of life ©::.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:18:42 #133
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_74199999
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

1. ik behaal hier geen winst mee
2. waarom zou ik een fraudeur zijn
3. je zegt "ik heb al een auto" als een fraudeur een auto verkoopt? poepoe.... dat slaat als een tang op een varken

oke ik zal eens vertellen waarom wel?
want jij komt niet verder dan zeggen van niet.
nieuwe klanten binnen halen:

telefonisch, type persoon kunnen inschatten naar stem, goed inkunnen gaan op dingen die je waarneemt buiten het gesprek om (komt hij lachen aan de telefoon klinkt hij afwezig)
doorvragen, doorvragen, motivatie achterhalen, controle vragen stellen. omgaan met bezwaren, omgaan met afwijzingen, doorpakken wanneer nodig succes te behalen valt.

bij de klant aan tafel, type persoon kunnen inschatten, klik maken met de klant ( ja geloof me dat kunnen we gewoon) praten over koetjes en kalfjes, closen als het nodig is. spiegelen, geruststellen, en het hoogst haalbare uit het gesprek halen.

nu jij weer

1. Tuurlijk wel. Anders had je het topic niet geopend. Misschien ben je dus toch niet zo'n héle goede verkoper dan. Denk er even rustig over na.
2. Ah joh, 't is allemaal niet zo serieus bedoeld - is gewoon mijn manier om te zeggen dat ik mijn twijfels heb bij je initiatief.
3. Nou nee.... 'ik zou het wel zeggen als...' dat betreft een hele algemene 'het', als in 'ik zou er iets van zeggen'.

Iemand inschatten aan de hand van zijn stem. Tsja. Misschien moet je dan eens wat leukere dingen gaan verkopen of wat meer buiten komen. Onzin natuurlijk.

Dat je aan iemand kunt horen of ie aanwezig is of niet, een kuthumeur heeft of niet... Respect

Ik vind het sowieso vrij arrogant om van mensen te horen dat ze 'de persoon aan de andere kant van de tafel' wel effe inschatten. Die eerste indruk e.d. die zeggen over slechts één persoon zeer veel, en dat ben jij zelf.

Als je andermans referentiekader niet goed kent kun je met geen mogelijkheid weten of je iemand in de verste verte goed inschat. Erg gevaarlijk te denken dat je dat wel kunt, maar het zal soms best een gratis drankje in je gezicht op kunnen leveren

Als laatste wil ik zeggen dat het geruststellen van een meisje tijdens een versierpoging very R&B is
Intelligent, but fucked up.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:56:10 #134
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_74201625
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:19 schreef TheGame het volgende:

[..]

Het nut ervan is dat je niet overkomt als iemand die haar niet durft aan te spreken en dat je niet de tijd krijgt om jezelf te overtuigen om het niet te doen. Overigens spreek ik ook regelmatig meiden aan waarmee ik niet eens oogcontact vantevoren heb gemaakt.
Ik kom over zoals ik wil overkomen en dat is zelfverzekerd. Niets meer irritant dan slappe onzekerheid. Ik zal me dus nooit overtuigen om iets niet te doen als ik iets wil. Ik zorg er eerst voor dat ze me wel ziet . Seks scoort en oogcontact is seks .
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_74201806
Oeh, doet me aan deze documentaire denken:
http://www.nederland3.nl/programma/docs-op-3-de-verleiders
quote:
Documentaire uit 2009 van Martijn Kieft, IJsbrand van Veelen. In Amerika worden ze pick-up artists genoemd. De casanova's van de disco, die moeiteloos de leukste en mooiste meisjes om hun vinger winden. Hoe doen ze dat toch? Dat vragen duizenden mannen over de hele wereld zich vertwijfeld af. Waarom beginnen zij niet te blozen en te zweten en hoe weten zij altijd precies het juiste op het juiste moment te zeggen? We duiken in de wereld van de eenentwingtigste-eeuwse Don Juans, die aan onervaren mannen leren hoe ze hun angsten kunnen overwinnen en ze geven antwoord op dé vraag die duizenden mannen over de hele wereld bezighoudt: Hoe krijg ik haar?
pi_74202986
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:11 schreef Xs2Shanna het volgende:
Nee hoor absoluut niet, zijn houding en voorkomen zijn ook belangrijke dingen.

Als er een jongen heel losjes bij zijn vrienden een leuke avond heeft, en ineens debiel gaat doen, en ik kijk al een tijdje naar hem, dan kan ik dat wel waarderen. Hij heeft het naar zijn zin tenminste! Hij weet zich te vermaken, dat vind ik een heel sterk punt van iemand.
dat vind ik dus vaak bij vrouwen en ook dus wel bij mannen (maar daar val ik niet op).
zo weinig dames zijn echt spontaan en zichzelf, zoveel willen voldoen aan een bepaald beeld om in de smaak te vallen.

vroeger schaamde ik me nog wel snel of dacht ik bij anderen: "die zijn gek bezig" (plaatsvervangende schaamte).
tegenwoordig vind ik het geweldig, lekker die grijze muizen irriteren

ik weet van mezelf dat ik niet goed kan dansen, althans niet op elke muziek.
valt me op dat vrouwen juist vrolijk naar me lachen als ik bezig ben en sommigen duwen me weg (als ik te dicht in de buurt sta en ze bang zijn dat ze niet cool genoeg er meer uit zien met mij in de buurt).
en sommigen gaan gezellig mee doen.

wat vaak ook gewoon goed werkt is gewoon eerlijk zijn. niet dat smerige geslijm maar gewoon zeggen dat je iemand wel erg ziet zitten of direct zoenen (ja dat gaat heel soms mis).

ik heb al meerdere keren mee gemaakt dat ik bv naar de bar liep, een meisje zag, oogcontact had en dan verder liep maar wel af en toe een bepaalde blik aan haar schenken.

terug lopen, je voor stellen en dan gaan zoenen.
niet meer dan 10 seconden verbaal gecommuniceerd maar gewoon door oogcontact, kleine aanraking en signalen direct kunnen zien wat er gaat gebeuren.

vrouwen doorgronden is moeilijk maar als je wat aandacht besteed aan lichaamstaal word het iets makkelijker.
zijn diverse boeken over en als je dat leest en dan gewoon mensen gaat observeren dan leer je veel te herkennen en weet je op welke signalen je moet letten.
(ik denk dat mannen die veel versieren dat van nature ook meer aanleg hebben om die op te pikken)

edit: valt me trouwens op dat het per land verschilt.
nederlandse mannen zijn over het algemeen vrij direct en vrouwen zijn vaak niet zichzelf en arrogant.
wat ik vaak hoor hier is: "wat doet zo'n mooie vrouw met zo'n sukkel"
hier in de grensstreek waar ik woon zijn dat vaak duitse stelletjes.
bloedmooie duitse dames zie je vaker met een "nerd" lopen.
ik ken zelf vrij veel duitse meisjes en die zijn echt anders dan nederlandse vrouwen.
veel meer gericht op het innerlijk, en ze vallen wat meer op nerdige types.

dus als je problemen hebt met het versieren van nl vrouwen.... ga naar dld

[ Bericht 13% gewijzigd door F-M-L op 29-10-2009 21:37:31 ]
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:40:06 #137
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_74208957
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:14 schreef the_clone het volgende:

[..]

waarom nog steeds geen reactie? ik dacht dat je mensen wou helpen..
er is niet een techniek..
we hebben het wel over contact van mens tot mens... er niet niet een methode wat je kan gebruiken die tot succes leidt. er is een mannier van denken en redenatie die tot succes leidt.
stay frosty
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:48:43 #138
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_74209296
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

1. Tuurlijk wel. Anders had je het topic niet geopend. Misschien ben je dus toch niet zo'n héle goede verkoper dan. Denk er even rustig over na.
iedereen verkoopt altijd wat... desnoods is het je mening... oke oke agreed at point 1...
quote:
2. Ah joh, 't is allemaal niet zo serieus bedoeld - is gewoon mijn manier om te zeggen dat ik mijn twijfels heb bij je initiatief.
Twijfels aan mijn kunnen?
Twijfels aan mijn bedoeling?
Twijfels aan de users?
Twijfels aan het topic?
quote:
Iemand inschatten aan de hand van zijn stem. Tsja. Misschien moet je dan eens wat leukere dingen gaan verkopen of wat meer buiten komen. Onzin natuurlijk.
ik snap deze zin niet?
quote:
Dat je aan iemand kunt horen of ie aanwezig is of niet, een kuthumeur heeft of niet... Respect
dank
quote:
Ik vind het sowieso vrij arrogant om van mensen te horen dat ze 'de persoon aan de andere kant van de tafel' wel effe inschatten. Die eerste indruk e.d. die zeggen over slechts één persoon zeer veel, en dat ben jij zelf.
it makes the world go round. ik zeg niet dat je in een oogopslag iemand van top tot teen kent.. ik zeg wel dat als je goed oplet en de signalen oppikt dat je veel insteek punten heb voor een gesprek. its not magic het is opletten en nuttige info verzamelen en opdiepen.
quote:
Als je andermans referentiekader niet goed kent kun je met geen mogelijkheid weten of je iemand in de verste verte goed inschat. Erg gevaarlijk te denken dat je dat wel kunt, maar het zal soms best een gratis drankje in je gezicht op kunnen leveren
klopt... heb er wel eens grote deal mee verloren... en ook mee gewonnen. oefening baart kunst zegt men wel eens
quote:
Als laatste wil ik zeggen dat het geruststellen van een meisje tijdens een versierpoging very R&B is
its easy going
stay frosty
pi_74214077
quote:
[b]

dat vind ik dus vaak bij vrouwen en ook dus wel bij mannen (maar daar val ik niet op).
zo weinig dames zijn echt spontaan en zichzelf, zoveel willen voldoen aan een bepaald beeld om in de smaak te vallen.
Ja, maar ik ben dat dus wél, en je moet eens weten hoeveel mannen dat afschrikt, omdat ze bang zijn dat ze de vrouw zeg maar niet "aankunnen" te onbevochten etc... Ook niet altijd leuk hoor!
pi_74214110
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik heb ff terug gelezen en dat was idd een foute conclusie... ik was ff 2 dagen niet bij een pc dus ik moest fokken op mijn mobiel so excuse me.

Maar je geeft eerder aan:
De klik is er of hij is er niet... waar bestaat volgens jou die klik dan uit?
Een klik kun je niet beschrijven. Zoals ik al eerder zei, je kunt als een klik hebben met iemand die je nieteens kent. Dan is 1 klein stuk bv perongeluk oogcontact al genoeg, en gaat de rest vanzelf. Dat gebeurd vrij vaak, alleen vaak niet op de manier waarop mannen en of vrouwen dat willen..
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:55:42 #141
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74214912
Ik vind het ook moeilijk. Want ze staan nooit stil en dan vallen de slingers en confetti eraf die ik zo zorgvuldig gedrapeerd heb.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:23:15 #142
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74221771
quote:
Gozer, ik heb zeer direct te maken met een verkoop binnendienst (mensen die klanten bellen voor bestellingen, of met aanbiedingen), en ik val hier ook af en toe in. Het is Zeker wel zo dat je goed kunt worden in het aanvoelen van mensen, zelfs over de telefoon. Dit is zelfs een heel ander gebied dan verkoop van man op man, want onze vertegenwoordigers/buitendienst verkopen ook, maar kunnen niet op diezelfde manier communiceren over de telefoon, en andersom. Verkopen draait juist om het aanvoelen (door kennis en ervaring) van de ander, en hier het op kunnen in spelen. Dat zijn geen trucjes, geen niks, het is de kansen gebruiken die je krijgt toegeworpen.

En net zoals die kans bestaat bij verkoop bestaat die kans ook bij versieren. Als je op een leuke manier inspeelt op iemand, kan je die kans verzilveren. Je moet ten eerste de kans kunnen herkennen, en ten tweede de kans kunnen benutten.

quote:
Jij praat altijd monotoom ofzo, en gebruikt altijd dezelfde woorden? en jij gebruikt maar één lichaamshouding?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:40:06 #143
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_74230414
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:23 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Gozer, ik heb zeer direct te maken met een verkoop binnendienst (mensen die klanten bellen voor bestellingen, of met aanbiedingen), en ik val hier ook af en toe in. Het is Zeker wel zo dat je goed kunt worden in het aanvoelen van mensen, zelfs over de telefoon. Dit is zelfs een heel ander gebied dan verkoop van man op man, want onze vertegenwoordigers/buitendienst verkopen ook, maar kunnen niet op diezelfde manier communiceren over de telefoon, en andersom. Verkopen draait juist om het aanvoelen (door kennis en ervaring) van de ander, en hier het op kunnen in spelen. Dat zijn geen trucjes, geen niks, het is de kansen gebruiken die je krijgt toegeworpen.

En net zoals die kans bestaat bij verkoop bestaat die kans ook bij versieren. Als je op een leuke manier inspeelt op iemand, kan je die kans verzilveren. Je moet ten eerste de kans kunnen herkennen, en ten tweede de kans kunnen benutten.

[..]

Jij praat altijd monotoom ofzo, en gebruikt altijd dezelfde woorden? en jij gebruikt maar één lichaamshouding?
Uitstekende post.
Je moeder is een hamster
pi_74231407
tvp, discussie alleen al is al boeiend . En ik kan er ook nog een hoop van leren.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:21:13 #145
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_74232982
Mannen die denken 'dat ze je zo wel even kunnen versieren'

Als ik iets leuks zie dan pak ik het zelf wel ja
My mama didn't raise no fool
pi_74233844
Maar Barra, wanneer leer je me nou hosselen?
pi_74234719
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:21 schreef La_Vita het volgende:
Mannen die denken 'dat ze je zo wel even kunnen versieren'

Als ik iets leuks zie dan pak ik het zelf wel ja
Vrouwen die denken dat ze alles wat ze leuk vinden zo even kunnen pakken .

full stops and exclamation marks
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:18:08 #148
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_74235006
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:10 schreef krioro het volgende:

[..]

Vrouwen die denken dat ze alles wat ze leuk vinden zo even kunnen pakken .

Ben tot nu toe nog nooit onsuccesvol geweest
My mama didn't raise no fool
pi_74235468
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:18 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ben tot nu toe nog nooit onsuccesvol geweest
In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst of zoiets .
full stops and exclamation marks
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:40:48 #150
248328 Mi_Mang
Pass me die wirie dan...
pi_74235883
Barra, count me in voor die bootcamp als die er komt.

I don't have game en ik het is mij niet helemaal duidelijk waarom dit het geval is. Alhoewel, ik ben een kleine Aziaat en nee ik ben niet thehamsterslayer. Geloof mij als ik zeg dat voor kleine mannen 'the playing field' heel klein is. Zeker als in je Nederland woont.

Mijn vrienden kunnen mij niet helpen. Ze zeggen dat er niks mis met mij is. 'Je moet het gewoon afwachten'.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')