Waarom zou je dan ook in godsnaam muziek met WMP afspelen?quote:Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef Trystar het volgende:
Wanneer ik muziek afspeel in Windows Media Player, en ik doe een dvd (film) in de drive dan stopt ie met het afspelen van muziek. Terwijl ik autorun heb uitstaan
Omdat ik er op dit probleem na prima muziek mee kan afspelenquote:Op zondag 1 november 2009 20:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Waarom zou je dan ook in godsnaam muziek met WMP afspelen?
Heb het zelfde probleem. Bij een andere user heeft het wel geholpen, bij mij is het nog steeds het zelfdequote:Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef Trystar het volgende:
Wanneer ik muziek afspeel in Windows Media Player, en ik doe een dvd (film) in de drive dan stopt ie met het afspelen van muziek. Terwijl ik autorun heb uitstaan
Goedkeuren? Hoezo?quote:Op zondag 1 november 2009 21:43 schreef Twizu het volgende:
En is het normaal dat je bij het opstarten eerst alle drivers (Heb een Samsung laptop) moet goedkeuren?
Ik zal straks even een screenshot maken. Het lijkt alsof de firewall (?) het tegenhoudt.quote:
Omdat je met klikken minimaliseert en maximaliseert als het programma al geopend is. Als je een nieuw venster wil, open je toch gewoon een nieuw tabblad?quote:Op zondag 1 november 2009 23:37 schreef hayder het volgende:
Waarom als ik op internet explorer kliklt opent ie geen nieuw venster , maar gaat ie verder waar ik was.
En anders rechtsklikken op het IE icoontje en Internet Explorer aanklikkenquote:Op zondag 1 november 2009 23:37 schreef hayder het volgende:
Waarom als ik op internet explorer kliklt opent ie geen nieuw venster , maar gaat ie verder waar ik was.
Werkt sneltoets niet? meestal FN + een F toetsquote:Op zondag 1 november 2009 23:44 schreef Metalfreak het volgende:
Op mijn laptop werkt op zich alles met Windows 7 Enterprise, maar heb een zeer eigenaardig probleempje: elke eerste keer van de dag met opstarten werkt mijn touchpad niet, start ik de laptop daarna opnieuw op, werkt ie wel... Misschien toch maar eens op zoek naar een andere driver, maar als 'ie het eenmaal doet, doet 'ie het ook probleemloos.
Ctrl + N voor een nieuw scherm of Ctrl + T voor een nieuw tabblad werkt anders prima bij mijquote:Op zondag 1 november 2009 23:37 schreef hayder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |