Start - Rechtermuisknop op Computer en dan naar Beheren. Daar vind je aan de linkerkant de logboeken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:27 schreef emokid het volgende:
Ik weet dus duidelijk niet waar ik de logs kan bekijken.Via waar kan ik ze vinden?
De taakbalk is idd een hele vooruitgang!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:51 schreef Frankz0rz het volgende:
Na het een tijdje gebruikt te hebben bevalt het toch wel veel beter dan Vista hoor. Vooral die taakbalk is een verademing, programma's zelf kunnen ordenen is ook een leuke feature.
Waarom zou je dan ook in godsnaam muziek met WMP afspelen?quote:Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef Trystar het volgende:
Wanneer ik muziek afspeel in Windows Media Player, en ik doe een dvd (film) in de drive dan stopt ie met het afspelen van muziek. Terwijl ik autorun heb uitstaan
Omdat ik er op dit probleem na prima muziek mee kan afspelenquote:Op zondag 1 november 2009 20:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Waarom zou je dan ook in godsnaam muziek met WMP afspelen?
Heb het zelfde probleem. Bij een andere user heeft het wel geholpen, bij mij is het nog steeds het zelfdequote:Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef Trystar het volgende:
Wanneer ik muziek afspeel in Windows Media Player, en ik doe een dvd (film) in de drive dan stopt ie met het afspelen van muziek. Terwijl ik autorun heb uitstaan
Goedkeuren? Hoezo?quote:Op zondag 1 november 2009 21:43 schreef Twizu het volgende:
En is het normaal dat je bij het opstarten eerst alle drivers (Heb een Samsung laptop) moet goedkeuren?
Ik zal straks even een screenshot maken. Het lijkt alsof de firewall (?) het tegenhoudt.quote:
Omdat je met klikken minimaliseert en maximaliseert als het programma al geopend is. Als je een nieuw venster wil, open je toch gewoon een nieuw tabblad?quote:Op zondag 1 november 2009 23:37 schreef hayder het volgende:
Waarom als ik op internet explorer kliklt opent ie geen nieuw venster , maar gaat ie verder waar ik was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |