Veranderd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:31 schreef remlof het volgende:
De winamp stream uit de OP werkt trouwens niet, deze wel: http://stream128mp3.kxradio.nl:80/
Nog meer commentaar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:28 schreef Piles het volgende:
Wat een kleine lettertjes in de OPZoveel info staat er nou ook weer niet in
Ik blijf bij mijn eerdere commentaar dat Martijn Muijs ook in de OP hoortquote:
Wat een gelul inderdaad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:24 schreef Piles het volgende:
Oh ja, het ouwehoer-avondje
Dan maar Fred terugluisteren
Idd jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:28 schreef Piles het volgende:
Wat een verkrachting, Can't get you out of my head van Coldplay
quote:kudzooi. stenders nog steeds zonder stem. en fred is op drank doorreis door europa. it's gonna be a very long fucking day.. #kxradio
Ja, slapen. Want ik ben nog ziekig, heb wel gewerkt en moet vanavond weer werken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:04 schreef on_air het volgende:
Nou, dan kan ik wel weer gaan slapen. Dit is een lege vrijdagmiddag zo.
Bikkel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:04 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, slapen. Want ik ben nog ziekig, heb wel gewerkt en moet vanavond weer werken.
Na de eerste "tuut" wist ik het al.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Na de eerste "tuut" wist ik het al.
Dat die Mark geen begenadigd blokfluitspeler is, he.quote:
Popduel is naar maandag verplaatst vanwege zieke Rob.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:50 schreef broer het volgende:
Ik vind dat ze het nog wel aardig doen.
Zouden ze het popduel zometeen nog live uitzenden? Of moet ik overschakelen naar 3FM?
Ah, dank je.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Popduel is naar maandag verplaatst vanwege zieke Rob.
En dan noemen ze mij die warrige blonde van de radio.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:39 schreef on_air het volgende:
Dát was bijkans de meest slechte navertelling van een Southpark aflvering ooit. Hij begreep de grap zelf niet eens. Migod.
Iddquote:Op zondag 1 november 2009 13:28 schreef Piles het volgende:
Living Doll![]()
Toch jammer dat je dat nummer niet meer kunt horen zonder Ekdom te zien
quote:Op maandag 2 november 2009 15:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Hallo mama, hoor mij es op de radio zijn'-Bart![]()
![]()
. Blije josti dat 't is.
Vééél beter dan die overdreven enthousiaste pipo die daar gisterochtend zat. Damn, wat was dat zo niet goed.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:41 schreef broer het volgende:
Sta je per ongeluk een keer vroeg op op dinsdag, blijkt dat RJ en Rhee dan uitzenden. Best een leuke verrassing.
En nu maar hopen dat het gebeurtquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:41 schreef TheZapster het volgende:
Henk die oproept om een roedel postduiven los te laten in de hal van Domino D-Day
Precies waar ik op gehoopt had. Leek me ook niet dat Dennis dit uur zou blijven doen, want de naam van het programma was sinds Van Inkel nog niet veranderd (Q&Q is ook een beetje een rare naam als beide Q-Music dj's weg zijn).quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra dus vanaf volgende week ook op KX.
Ja, psies. Kijken wat ie ervan gaat makenquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Precies waar ik op gehoopt had. Leek me ook niet dat Dennis dit uur zou blijven doen, want de naam van het programma was sinds Van Inkel nog niet veranderd (Q&Q is ook een beetje een rare naam als beide Q-Music dj's weg zijn).
Ik ben benieuwd wat dat wordtquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra dus vanaf volgende week ook op KX.
Crisis he? Ze hebben wat oude nieuwsberichten gepakt zodat ze geen journalisten aan het werk hoefden te zetten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is dit voor oud nieuws allemaal?
Idd, dat lijkt er opquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Crisis he? Ze hebben wat oude nieuwsberichten gepakt zodat ze geen journalisten aan het werk hoefden te zetten.
Precies, daarom ben ik ook nog wat sceptisch. Maar we zullen zien.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet teveel, hoop ik. Dat kennen we nou wel...
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:23 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur komt zich hier ook melden.
En dan dit kut nummer draaien
alsquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:20 schreef broer het volgende:
Goh, dan toch echt Veenstra op KX. Ik ben benieuwd hoe zijn muzieksmaak klinkt. Het wordt wel een echt blokje 3FM zo op de vrijdagmiddag, trouwens...
Thnxquote:
Zolang de slogan van KX Radio "For the love of music" is, denk ik niet dat Giel komt. Die maakt radio "For the love of Giel".quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zolang de slogan van KX Radio "For the love of music" is, denk ik niet dat Giel komt. Die maakt radio "For the love of Giel".
Een dwarsdoorsnede van dit gok ik. Dat zou ik niet kut vinden in ieder geval.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:20 schreef broer het volgende:
Goh, dan toch echt Veenstra op KX. Ik ben benieuwd hoe zijn muzieksmaak klinkt. Het wordt wel een echt blokje 3FM zo op de vrijdagmiddag, trouwens...
Super.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een dwarsdoorsnede van dit gok ik. Dat zou ik niet kut vinden in ieder geval.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat komt dus wel waarschijnlijkquote:Your musical compatibility with michielv is Very High
Music you have in common includes The Killers, Live, Green Day, Editors and Arctic Monkeys.
Nope, ik ook nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
quote:Your musical compatibility with michielv is HIGH
Nope. Een aantal programma's is van tevoren opgenomen, dus dat heeft weinig zin. En dit is een uitzending van twee weken geledenquote:
Camera-angstquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is de zender van Stenders, dus wat denk je
In de studio hangt wel een webcam. Anders kunnen Rob en Fred zichzelf niet voor schut zetten in de Dovendisco.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is de zender van Stenders, dus wat denk je
Dovendisco is op de webcam hèquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:41 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Camera-angst![]()
maar ze hadden wel een webcam toen ik een keer zocht op KXradio webcam
KXradio zit in het pand bij Eyeworks, met een eigen studio. Maar veel dj's nemen hun programma in hun eigen thuisstudio op (zoals Ekdom)quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:42 schreef Vlindur het volgende:
Oh! Dawissikhelemaalnie!
Waar word dit opgenomen eigenlijk? In een hele eigen studio?
En idd, Stenders wenst ook geen cam op zn hoofd
De KX Studio staat in Amsterdam (in het pand van Eyeworks), maar Ekdom maakt zijn uitzendingen meestal in The Ekdome (oftewel thuis). Domien maakt zn uitzendingen ook thuis.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:42 schreef Vlindur het volgende:
Oh! Dawissikhelemaalnie!
Waar word dit opgenomen eigenlijk? In een hele eigen studio?
En idd, Stenders wenst ook geen cam op zn hoofd
Wat grappig. Ik ga wel regelen dat ik ding via de normale weg kan beluisteren, want over een laptop is niksquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Dovendisco is op de webcam hè
[..]
KXradio zit in het pand bij Eyeworks, met een eigen studio. Maar veel dj's nemen hun programma in hun eigen thuisstudio op (zoals Ekdom)
Ik heb kabeltje van de laptop naar de radio lopen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat grappig. Ik ga wel regelen dat ik ding via de normale weg kan beluisteren, want over een laptop is niks
Ken nog wel een enthousiast persoon bij een nieuwsdienst.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Crisis he? Ze hebben wat oude nieuwsberichten gepakt zodat ze geen journalisten aan het werk hoefden te zetten.
Maandag heb ik de playlist van een jaar geleden en een uur tegenovergestelde nummers van die playlist...quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we hem voor maandag ook weer eens opnoteren.
"Your musical compatibility with michielv is High." Dat klinkt al wel oké. (En toch ben ik bang voor iets te veel mainstreammuziek...)quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:35 schreef Sersjee het volgende:
Ik zit een heel eind van de radio af en ik wil geen losse kabels in mn huisquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb kabeltje van de laptop naar de radio lopen.
Weet iemand of het wat uitmaakt dat ik het via de microfoonuitgang doe of via usb?
Ik durf te wedden dat Giel een heel leuk programma zou kunnen maken op KX.Met zijn muzieksmaak is niets mis.Zelfde geldt voor Sander Lantinga, die heeft ook een prima muzieksmaak.quote:
Maandje geleden ook al gebeurd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lullig voor Ekdom. Blijkbaar had ie gisteren een nieuwe uitzending opgenomen.... is toch de oude uitgezonden...
http://twitter.com/gerardekdom/status/5477858795
Toch leuk dat ik dan voor één van 's lands charmantste radiostations werk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:19 schreef broer het volgende:
[..]
"Dat amateurisme is hartstikke charmant voor een radiostation."
Deze is idd wel geschikt, of komt het doordat ik al weet welk beeld erbij hoort?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:40 schreef broer het volgende:
Ja, dat gaat werken - Kabouter Wesley op de radio.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toch leuk dat ik dan voor één van 's lands charmantste radiostations werk.
Als je het niet kent is er sowieso niks van te volgenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:39 schreef Marc63 het volgende:
Als je het filmpje nog niet kent, dan weet je dus niet dat Kabouter Wesley lotnummer 2 had.
Dat vond ik dan wel weer matig. Maar blijkbaar wilde Fred maar wat graag een massage weggeven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:49 schreef on_air het volgende:
Dat was geen zingen natuurlijk. Dan is het al een stuk makkelijker.
Was bang dat er een plaat kwam die ik niet kende. Wat al knap is, maar toch.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat vond ik dan wel weer matig. Maar blijkbaar wilde Fred maar wat graag een massage weggeven.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:54 schreef broer het volgende:
Godmiljaarallemachtig, Lana is écht dronken!
Mis ik dan weer net. Was aan de telefoon en had de radio zacht gezet. Kon nog wel horen dat Lana de slappe lach had.quote:
Kon niets van ze verstaan...quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je was trouwens erg scherp net. Leek wel maandagochtend.
Kunnen we maandag niet Fred bellen om hem mee te laten zingen met de eerste regel van een plaat?quote:
Waarschijnlijk krijg je al de nodige info van Lana.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:03 schreef on_air het volgende:
Denk niet dat ik nu ooit nog iets van Rob te horen krijg...
Als het geen onbekend nummer was geweest wat me belde, dan ja.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kunnen we maandag niet Fred bellen om hem mee te laten zingen met de eerste regel van een plaat?
Doelde op mijn demo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je al de nodige info van Lana.
Maar gezien haar huidige toestand is dat ook te betwijfelen.
Dát wist ik al. Maar als hij 'em ooit nog tegenkomt en zich dan dit herinnert is het wel einde oefening.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, dat kun je vergeten. Rob is een organisatorische chaos.
Als je de massage van Fred af gaat halen, moet je gewoon een rokje en laarzen dragen. Als Fred het aan Rob vertelt ben je binnen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Dát wist ik al. Maar als hij 'em ooit nog tegenkomt en zich dan dit herinnert is het wel einde oefening.
Ik ga mijn massage wel in de studio halen volgende week.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je de massage van Fred af gaat halen, moet je gewoon een rokje en laarzen dragen. Als Fred het aan Rob vertelt ben je binnen.
Even mezelf quoten, hoor. Het nieuwe-liedjes-station van KX is al te luisteren via Shoutcast.com (rechtstreekse iTunes-link).quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:48 schreef broer het volgende:
Zouden ze vandaag nog dit station lanceren?
quote:Deze week toch maar eens gaan warm draaien in de kantoorstudio. Aanstaande vrijdag m'n debuut op KX Radio!
Nice iddquote:
quote:Eerste show voor KX Radio opgenomen, wat een feest! Vrijdag te horen, 12u
Toevallig wel. Niet hier though.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je het tegen iemand in het bijzonder?
Is er ook een mannelijke variant op?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Toevallig wel. Niet hier though.
Ook weer tegen iemand niet van hier of moet ik me aangesproken voelen?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Is er ook een mannelijke variant op?
Because you're an ASSHOLE
Iemand niet hier.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook weer tegen iemand niet van hier of moet ik me aangesproken voelen?
Puik idee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:09 schreef Sersjee het volgende:
Doet ie best geinig, die Veenstra. Moet ie iets mee gaan doen.
Yup, dat dan weer welquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Pas als 4e plaat. Chapeau voor de zelfbeheersing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |