Kut pas ik het net aanquote:
waar is Peter eigenlijk? Ik mis hem welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klinkt als een titel van een P6000 kunstwerk.
Weet ik niet, terwijl hij hier vlakbij woont.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
waar is Peter eigenlijk? Ik mis hem wel
Kan er niks aan doen...quote:
Oja dat moet ik ook even kijken!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen...![]()
Strakkies naar Floor Faber kijken
Jij bent ook zo'n nederlandse serie muts he?? Ik mis ook die met Katja schuurman (ziekenhuis) ben de naam al weer kwijt maar vond dat ook zo leukquote:
Single.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n nederlandse serie muts he?? Ik mis ook die met Katja schuurman (ziekenhuis) ben de naam al weer kwijt maar vond dat ook zo leuk
Ik ook niet .. De Gooishe vrouwen ga ik echt vet missenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Single.
Ja ik kijk heel veel van die series, niet consequent maar af en toe pik ik wat afleveringen mee om te zien of ze het goed hebben gedaan / of het leuk is.
Meiden van de Wit heb ik bijvoorbeeld heulemaal gezien.
Maar daar was de rek ook wel een beetje uit eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet .. De Gooishe vrouwen ga ik echt vet missen
Ik had verwacht dat ik het niks aan zou vinden zonder Willemijn maar ik vond het nog steeds zo leuk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar daar was de rek ook wel een beetje uit eigenlijk.
Het vertrek van Annet Malherbe is het begin van het einde gebleken.
Ja die was tof, net nog een Alex van Warmendam film gezien. Daar speelde ze ook in. Byzarre films altijd met omgevingen die zo mooi zijn en je tegelijkertijd kippevel geven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar daar was de rek ook wel een beetje uit eigenlijk.
Het vertrek van Annet Malherbe is het begin van het einde gebleken.
Ik vind Georina dus niks. Vandaar mijn hoopquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:14 schreef Marrije het volgende:
Ondanks dat ik Georgina wel leuk vind denk ik dat ik Floor Faber niks aan vind.
Gratis is alles lekkerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:16 schreef FastFox91 het volgende:
Damn, die koekjes bij domino pizza (appelkruimelkaneel ofzo) waren HEEURlijk. :d
Ik zou zeggen join the family.quote:
hmm, nou, ik heb 2 minuten gezien en ben niet enthousiast, ik hou niet van een voice over die het denken verwoordtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind Georina dus niks. Vandaar mijn hoop
Ja, die heb ik ook wel maar nog geen Evert. Ik wil een Evert.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou zeggen join the family.
Wij hebben Evert's,Claire's, een Anouk maar ook Tom's en zelfs een dr.Rossi.
Dus dat! Ik kan daar zo niet tegen. Bovendien vind ik Georgina 3x niks. Zag haar gisteren bij P&W...lamaar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:33 schreef Marrije het volgende:
hmm, nou, ik heb 2 minuten gezien en ben niet enthousiast, ik hou niet van een voice over die het denken verwoordt
En dat geschrijf op het beeldscherm, met zo'n pijltje erbij, zo jammer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat! Ik kan daar zo niet tegen. Bovendien vind ik Georgina 3x niks. Zag haar gisteren bij P&W...lamaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |