Neuh, mogguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
whehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Ik zeur niet, ik deel mede.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, zeur niet en neem een bakkie pleur.
Hup hup.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik deel mede.
En ik heb mijn derde bakkie al voor mijn neus staan.
Iets na half tien ... Mooie tijd om te beginnen met werken.
jaja....ik maak die zin niet af hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:16 schreef HiDiHo het volgende:
Goedemorgen
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw....
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
jaja....ik maak die zin niet af hoor...maar koffie lust ik wel
Ik wist het welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, okay.... en nu??? Moet ik nu uit de kast?
Alles willen teruglezenquote:
Nee, ben druk met uitzoeken, wat mee moet en wat ik hier laat..quote:
Ingepaktquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:56 schreef beequeen het volgende:
Vergeet je kerstverlichting van het Kruidvat niet hondjes.
Wanneer vertrek je?
Ik denk dat iedereen vroeger als jongeren wel eens voor schut heeft gelopen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Middag! Ik heb het luie lijf weer in het zweet gewerkt en nu wacht ik op zoonlief. Ik moet echt wennen aan hoe pubers eruitzienbroek op de enkels maar wel een riem je haar in coupe windhoos van achter met potten gel, maar dan nog maar 1.30 zijn ofzo. Best wel grappig
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Middag! Ik heb het luie lijf weer in het zweet gewerkt en nu wacht ik op zoonlief. Ik moet echt wennen aan hoe pubers eruitzienbroek op de enkels maar wel een riem je haar in coupe windhoos van achter met potten gel, maar dan nog maar 1.30 zijn ofzo. Best wel grappig
Voor jou geen kale kerstquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ingepakt![]()
De ballen neem ik volgende keer mee..![]()
Zaterdag, ,,het zijn wel steeds kleine verhuizingen, lijkt me zo lekker
om eens een grote verhuiswagen te hebben, alles inladen, al je eigen spullen , en dan gaan met die banaan.
Ga weer verder met strijken.
Heb jij je broek ook op je knieen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij gaat chickies regelen, ik zég het je.
lol!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij je broek ook op je knieen?
Stoerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:42 schreef Copycat het volgende:
Net gekocht:
[ afbeelding ]
Dat gaat waarschijnlijk de aanschaf van alle boeken betekenen.
Heb een uitgebreide preview in VK magazine gezien. Zo is de bijbel wel weer aardig!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:42 schreef Copycat het volgende:
Net gekocht:
[ afbeelding ]
Dat gaat waarschijnlijk de aanschaf van alle boeken betekenen.
Ik zag Joost Swarte er vorige week over praten bij DWDD. Wist niks van dit project af, maar heb de heftige tekenstijl van Crumb altijd wel erg gaaf gevonden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:46 schreef Gert het volgende:
Heb een uitgebreide preview in VK magazine gezien. Zo is de bijbel wel weer aardig!
Oh help eens mee dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:50 schreef Copycat het volgende:
Ha! Verkeerd gekeken ook nog eens. Geen 14 pond, maar 14 euro.
Goh, wat kan ik toch goed koopjesjagen.
* met de mond vol brood* te laatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Croissantje iemand?
Heul zelfgemaakt en vers enzeaux.
ongetwijfeldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn croissantjes zijn vast lekkerder
Mijn oudste is 10, nerd en een zachtgekookt ei. Ain't gonna happen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij gaat chickies regelen, ik zég het je.
Ja, maar wij hebben geen plannen uit elkaar te gaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Met 10 lag ik al in mijn eerste echtscheiding.
Nee, je trouwdag moet je aan vasthouden hoor, dat is een goeiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, maar wij hebben geen plannen uit elkaar te gaan.
Easy!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:37 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nee, je trouwdag moet je aan vasthouden hoor, dat is een goeie
Hai buuf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |