Genesis van Karen Slaughterquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:48 schreef Laysa het volgende:
iemand nog goede tips voor boeken....heb binnenkort een paar loze daagjes waarbij ik hoogstwaarschijnlijk zonder internet zit en dan moet je toch wat vermaak hebben
Oh die, ik kan er niet aan wennenquote:
Héé heel terug uit bedel land... WBquote:
Ik ben er ooit eens aan begonnen, maar vond het zo'n gedoe met die Arabische woorden waarvan je dan achterin de vertaling moest zoekenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Vliegeraar heb ik nog niet gelezen. Hoorde ook dat die andere beter was. Ik ga maar weer es richting bieb
Dat ga ik uiteraard wel kijken...quote:
Thanksquote:
Ja ach ik vind het wel meevallen. Ik deed het soms niet eens omdat je in de context al kon begrijpen wat het betekende.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er ooit eens aan begonnen, maar vond het zo'n gedoe met die Arabische woorden waarvan je dan achterin de vertaling moest zoeken
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ben jij niet meer weg geweest? Ik heb nog naar je uit zitten kijken daar aan die Rode Zee, ik dacht die muis komt straks ook nog, maar nee![]()
Heb je nog vakantieplannen?
Wat is jou favo boek btw.. ?quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
haha![]()
http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics
Echt waar ik ook maar ik vind er al jaren geen ruk meer aan. Maar één van mijn favo's is De talisman. Plus John Irving 's. "Garp" en beter nog "Bidden voor Owen Meany"quote:
ze waren idd vroeger beter.....mn eerste boek van hem was Dierenkerkhof....en die vond ik spannend...las ik toen ik 16 was en moest zo af en toe het boek zelfs wegleggen.....een grote fanatsie plus ik las het net nadat mn vader was overleden dus ik kreeg er letterlijk nachtmerries vanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt waar ik ook maar ik vind er al jaren geen ruk meer aan. Maar één van mijn favo's is De talisman. Plus John Irving 's. "Garp" en beter nog "Bidden voor Owen Meany"
Ik ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
ze waren idd vroeger beter.....mn eerste boek van hem was Dierenkerkhof....en die vond ik spannend...las ik toen ik 16 was en moest zo af en toe het boek zelfs wegleggen.....een grote fanatsie plus ik las het net nadat mn vader was overleden dus ik kreeg er letterlijk nachtmerries van...maar sinds die tijd koop ik toch wel alle boeken
klopt maar Duma vond ik wel weer heel spannend...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ookEn de terleurstelling slaat elke keer weer toe. Mobiel
Geen doorkomen aan
Die ken ik niet ... Dank.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
klopt maar Duma vond ik wel weer heel spannend...
Klinkt als een titel van een P6000 kunstwerk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
De eenzaamheid van de priemgetallen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klinkt als een titel van een P6000 kunstwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |