Ik ga zowel de tomaten crème soep als het brood nu halen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij ook geen zin om de deur uit te gaan![]()
quote:
En nu heb je trekquote:
Das naatje he ?? Zelfs als je wil betalen kan je niks bestellen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en geen zin om naar de AH te gaan.
quote:It's not just you! http://www.thuisbezorgd.nl looks down from here.
Volgens mij zitten er een boel zonder eten vandaagquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er een boel zonder eten vandaag
quote:
Jij bent gewoon lui man..quote:
Dan heb je wat iigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
idd neem een voorbeeld aan mij...stop een maaltijd in de magnatron
broodkruimeltjes strooien hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
ok, nu echt opgegeven. Op naar de AH.
Het diner... (Koch ofzo) Erg pakkend boek.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:48 schreef Laysa het volgende:
iemand nog goede tips voor boeken....heb binnenkort een paar loze daagjes waarbij ik hoogstwaarschijnlijk zonder internet zit en dan moet je toch wat vermaak hebben
thanxquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het diner... (Koch ofzo) Erg pakkend boek.
Ik ben nu Heleen van Rooien aan het lezen (al vind ik het een kutwijf was ik toch weer nieuwsgierig) Mannentester .. Tot nu toe wel o.k.
En deze [ afbeelding ] Prachtig boek en zet tot nadenken hoe wij als westerse vrouwen het goed hebben
Vliegeraar heb ik nog niet gelezen. Hoorde ook dat die andere beter was. Ik ga maar weer es richting biebquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
thanx...persoonlijk vond ik de vliegeraar beter....en heleen van rooien is wel een boek wat ik op die plek kan lezen
...het diner ga ik eens ff reccensies van zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |