In het tabblad waar ik die 400-fout kreeg hyad ik ergens zo'opmerking geplaatst, en die zorgde ervoor dat de macro zijn werk niet kon doen.quote:
Het is al bijna november hoor. Nog maar een klein weekje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is oktober!
Geen enkele smoes kan zo erg zijn dat je 2 maanden van te voren moet doen.
Oh, hij waardeerde je opmerking niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het tabblad waar ik die 400-fout kreeg hyad ik ergens zo'opmerking geplaatst, en die zorgde ervoor dat de macro zijn werk niet kon doen.Dus die opmerking verwijderd en toen was het probleem opgelost en na de uitvoering van de macro, kon ik mijn opmerking weer terugplaatsen.
Het blijft 2 maanden. Kerstmis is eind december pas.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is al bijna november hoor. Nog maar een klein weekje.
Gelukkig heb je nog 2 maanden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik heb natuurlijk weer geen leuke kerstkaartfoto's![]()
blijkbaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, hij waardeerde je opmerking niet.
het opsturen van de maker naar mij duurt al iets van twee à drie weken, dus heb ik nog maar één maand om de kaarten te schrijven enzo....quote:Het blijft 2 maanden. Kerstmis is eind december pas.
\een maand is niet veel wil je zeggen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
blijkbaar![]()
Maar nu weet ik wel, mocht ik ook weer zoiets hebben, dat het daar aan ligt.![]()
[..]
het opsturen van de maker naar mij duurt al iets van twee à drie weken, dus heb ik nog maar één maand om de kaarten te schrijven enzo....
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst nog jouw verjaardag.
Ze zijn zo voorbij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:41 schreef L.no het volgende:
[..]
\een maand is niet veel wil je zeggen?
quote:
De spamslet weer op één.quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 26-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 063 Puala
02. 042 The_Dean
03. 038 L.no
04. 038 Luctor.et.Emergo
05. 033 DjRex89
06. 033 AMDB
07. 020 Bootje84
08. 014 PieterBas
09. 002 jna
Reeks-statistieken!
Het lijkt bij mij alsof ik veel post, maar dat komt omdat al mijn posts geconcenteerd zijn in de avond, terwijl jullie een hele dag hebben om te posten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:51 schreef DjRex89 het volgende:
Vanavond maar eens verandering in brengen
Nice, dankje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zijn zo voorbij.![]()
[..]
![]()
Maar ik blijf er denk ik niet voor op.
![]()
Morgenavond stuur ik je wel even een krabbel.
Cool.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De spamslet weer op één.![]()
En wij gedeeld derde L![]()
Compensatiedrang!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het lijkt bij mij alsof ik veel post, maar dat komt omdat al mijn posts geconcenteerd zijn in de avond, terwijl jullie een hele dag hebben om te posten.
Oh, dan neem ik dat terug. ^^quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt 'em nog niet he.![]()
[..]
![]()
quote:Dat de kerstgedachte onze harten mag verwarmen.
Da ge bedankt zè da witte!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
L? Jij weet voor mij een goede kerstgroet.
Ik ben enorm onorigineel met zulke dingen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
L? Jij weet voor mij een goede kerstgroet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |