Geloof dat je de flessenspenen ook om de 3 maanden moet vervangen tenzij ze gebarsten o.i.d. zijn dan natuurlijk eerder.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:38 schreef willempjewever het volgende:
[..]
3 flessen is op zich voldoende is mijn ervaring.
Ik ben even kwijt hoe het met die spenen zat. De bedspeen moest je volgens mij om de 3 maand vervangen en de flessenspenen om de 2 maand? Ik ben het even kwijt.
quote:Nr 3 werd hier ten zeerste afgeraden door kinderarts en CB. Opvolgmelk nr 3 is precies hetzelfde qua samenstellen als nr 2, maar er zit een zoeter smaakje aan toegevoegd. Dit doen ze zodat kinderen lastiger overstappen op gewone melk en dus langer Nutrilon blijven drinken. Aldus de kinderarts hier. Ik heb tot 1 jaar opvolgmelk nr 2 gegeven, toen ze 1 werd pak leeggemaakt en overgegaan op gewone melk. Daar had ik haar al wel een beetje aan laten wennen. Nr 3 is dus niet nodig.
Oh lekker dan...quote:Op zondag 8 november 2009 18:49 schreef Raissa het volgende:
Ik heb nog even een vraag, ik heb ooit ergens eens gelezen dat opvolgmelk nummertje 3 onzinnig zou zijn, dat het niks beter is dan nummer 2 en het alleen maar duurder is.. Iemand die hier meer over weet?
Reden dat ik het vraag zijn posts als deze:
[Nr 3 werd hier ten zeerste afgeraden door kinderarts en CB. Opvolgmelk nr 3 is precies hetzelfde qua samenstellen als nr 2, maar er zit een zoeter smaakje aan toegevoegd. Dit doen ze zodat kinderen lastiger overstappen op gewone melk en dus langer Nutrilon blijven drinken. Aldus de kinderarts hier. Ik heb tot 1 jaar opvolgmelk nr 2 gegeven, toen ze 1 werd pak leeggemaakt en overgegaan op gewone melk. Daar had ik haar al wel een beetje aan laten wennen. Nr 3 is dus niet nodig...]
bij ons werd juist benadrukt dat bijvoeding precies is wat het zegt: bijvoeding. dus voor erbij. niks flesjes schrappen voor bijvoeding als je pas net begint. en oh, wat vond ik uitdokteren wanneer selene nu wat wilde lastig. uiteindelijk heeft ze heel lang nog flesjes melk gehad.quote:Op maandag 16 november 2009 16:35 schreef seilram het volgende:
Dat zei ons cb ook Grasjes, die vinden ook dat Joep nog veel melk krijgt... maar hallo, hij is net 6 maanden, wat verwachten ze! En inderdaad, ze geven het zelf wel aan wanneer de fles kan vervallen. Voorlopig krijgt ie nog 4 flessen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |