Kan dat door een defecte voeding komen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:24 schreef Scorpie het volgende:
Nee, je HD is niet per se overleden. Wss is je opstartsector beschadigd.
Zo stond me opstartvolgorde altijd al en zit geen cd in.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Kabels goed aansluiten.
In de BIOS de opstartvolgorde aanpassen.
Zit er een CD in de CD speler?
Floppyquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:27 schreef wise het volgende:
floppyin floppy drive?
zitten alle voedingskabels naar je hd's erin.
Boot disc failure betekend meestal dat hij de schijf waar windows op staat niet kan vinden.
Dat kan door:
opstart volgorde veranderd
cd/floppy ergens in
computer boot van secondary hd
kabel ergens los.
jumper verkeerd op HD
lees het boekje van je moederbord eerst, want je kan altyd de boot volg orde veranderen in de bios.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:33 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Floppyheb
ik
niet
Probleem is dat ik niks aan me hd's veranderd heb qua jumpers. Alleen nieuwe voeding en me bios ziet ze alle 2, dus ze hebben stroom.
En kan verder geen dingen aanpassen dat die boot van andere HD.
Gewoon Windows opnieuw installeren?
Jep, en in de nieuwe setup ziet die ze alle 2. Dus dat moet goedzitten lijkt me.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:35 schreef wise het volgende:
die platte ide of sata kabels zitten ook goed vast?
Op de nieuwe zit meer vermogenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:17 schreef Parzival het volgende:
wellicht te weining power.. wat was de wattage van je oude voeding.. en wat van de nieuwe
Niet voordat iemand hier vertelt hoe het kan dat het vervangen van een voeding (die simpelweg elektriciteit levert en verder niks) een wijziging van gegevens op een harddisk tot gevolg heeft. Dus om wat voor reden dan ook krijgt de firmware van de schijf het verzoek om gegevens op de schijf te schrijven? Door wat?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:40 schreef Droathoah het volgende:
Opnieuw geinstalleerd.
Werkt weer als een zonnetje.
Kan slotje op, bedankt allemaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |