studie moet ook gebeurenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:58 schreef Kiwijuice het volgende:
K ben vandaag even niet zo actief... ben een keer echt bezig met me studie, jeuj!
Ik niet, vodka met cassis is niet lekkerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:01 schreef Kiwijuice het volgende:
Ben je nog aan de drank geslagen? Private partyyy?
Doelde hieropquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hmm zal ik een paar biertjes in huis halen? Moet eigenlijk niet in mn uppie gaan zitten drinken
Maar ben lichtelijk gefrustreerd nu.....pluh...
Idem.quote:
idd. Bovendien is msn saai/nutteloos/zinloos. Ow wacht snap meteen waarom jullie op msn zittenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:12 schreef Kiwijuice het volgende:
Zitten jullie nou allemaaal op msn...![]()
Zo saai..
quote:
heel goed, in het weekend houden die troep!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
haha nee heb het niet gedaan.... ik drink van het weekend vaak al erg hard... wil me door de week een beetje inhouden
ik vrees het ergste zoals met alle voorgenomen meetsquote:
Whahah... wanntt? Kep het wel druk, maar miss moet het lukken! Anders volgende x meet...quote:
Ik zou wel willen, maar ik heb nog nooit zo'n poll gemaakt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:21 schreef purplerose het volgende:
wie kan er een poll maken met data's?
weet ik veel.... je had gister een paar dingen gezegd wat me was bijgeblevenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Whahah... wanntt? Kep het wel druk, maar miss moet het lukken! Anders volgende x meet...
Vette foto heb je trouwens in je fotoboek!
Whaha... ooohh ik weet mezelf weer lekker voor lul te zettenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
weet ik veel.... je had gister een paar dingen gezegd wat me was bijgebleven![]()
maar never mind
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:27 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Whaha... ooohh ik weet mezelf weer lekker voor lul te zetten
haha, oeee coolquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
hehehe nee hoor, don't worry![]()
Maar ik zal niet ontkennen dat je je me nieuwsgierig hebt gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |