TS heeft een abonnementje bij HI. Direct (hele tijd geleden) een account op de website aangemaakt, nooit meer naar gekeken.
Nu wou ik dus laatst weer ff kijken naar z'n account omdat er mooie aanbiedingen zouden staan ofzo. Zie ik daar een compleet ander telefoonnummer staan. Goed, ik dacht, ik heb nummerbehoud aangevraagd, dus dat zou wel eens de oude kunnen zijn geweest. Kijk ik even verder, staat er een factuur adres van iemand aan de andere kant van Nederland.
Dus, TS doet z'n morele plicht en wil 't tegen de helpdesk zeggen, ipv degene die wel op dat nummer zit flink te naaien. Vraagt de helpdesk om:
-Gebruikersnaam
-Wachtwoord
-Besturingssysteem
-Browser
-Datum/tijdstip van de storing
WACHTWOORD!?

Waarom wil een helpdesk een wachtwoord weten? En wat boeit het OS en de browser?
Klacht:
Helpdesk die tegen alle beveiligingsregels in gaat

Antiklacht:
Ondertekent door een meid die heel lief klonk