abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:22:33 #151
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74345439
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 06:59 schreef 44pje het volgende:
Heeft iemand ervaring met Scott Usa snowboards? Er is op internet niet veel meer te vinden dan wat boardjes op Ebay en skistokken

Maar goed, ik kan dit ding dus kopen voor weinig, incl flowbindingen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

edit: hmm wat gaat er mis met de plaatjes? Nou ja deze dus:
http://img692.imageshack.us/i/79534180.jpg
http://img253.imageshack.us/i/17569636.jpg
De linkjes doen het ook niet meer dus zijn de plaatjes niet gewoon weg

Flow bindingen is het afhankelijk van wat je koopt. De goedkopere zijn vaak crap. De duurdere zijn goed, maar belachelijk duur.
Deze zijn trouwens wel vet. 25 karaats bladgoud. Wel ¤ 999,- maar dan heb je ook wat

Scott snowboards.... bestaat dat uberhaupt nog wel? Op hun website staan alleen nog dingetjes over ski's te vinden. Ik zou het niet doen. Als er wat mee is weet je in ieder geval zeker dat je er nooit meer wat mee kunt. Daarnaast gok ik dat het board al redelijk oud is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_74353165
Niceeee (en duur )
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:35:22 #153
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74354188
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:07 schreef MissSpooky het volgende:
Niceeee (en duur )
uberbling
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_74357079
hey komakie, heb je nog oordopjes die niet of minder snel kapot gaan..
Ik heb al verschillende merken en types geprobeerd, ook skullcandys, maar ik heb altijd last van gebroken draadjes... ? en een (dure) headphone is dan ook zonde...
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:24:56 #155
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74359852
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:56 schreef Bramvanlith het volgende:
Ik heb al verschillende merken en types geprobeerd, ook skullcandys, maar ik heb altijd last van gebroken draadjes... ? en een (dure) headphone is dan ook zonde...
Voordeel van Skullcandy is wel dat je altijd weer grateloos nieuwe krijgt

Gebroken draadjes is wel een veel voorkomend probleem bij headphones en oordopjes volgens mij. Ik hoor tenminste heel vaak, van verschillende merken, dat ze stuk gaan.

Van de Icon krijgen ze er trouwens niet veel terug. Sport headphone'tje. De soft versie daarvan ziet er helemaal vet uit.

Verder hebben ze alleen nog de Smokin' Buds in het assortiment. Vrij goedkope dingen. Ze werken wel, maar ik heb er niet super goede ervaringen mee. De Holua hebben ze ook nog, maar die zijn gelijk weer rete duur (79 euro voor een paar oordoppen, vind ik te veel geld)
En het prijsverschil tussen de Icon en de SB is ook niet veel (5 euro ofzo)

Ik had trouwens nog een oude GI camo liggen die ik stuk had gemaakt. Pootje afgebroken, omdat hij klem heeft gezeten in mijn tas. Ingeleverd en gratis een nieuwe uitgezocht. Deze is het geworden:

Ik vind hem wel cool

Daarnaast had ik een Icon waarbij 1 pootje lam was. Verder deed hij het eigenlijk nog prima, maar ik mocht wel een nieuwe uitzoeken. Dat is deze geworden:

Je krijgt er zo'n heerlijk foute doek bij voor je gezicht tijdens het snowboarden met de kaak van een skelet erop

Ze hebben gewoon een grote bak liggen met spullen die stuk zijn. Je hoeft niet eens te verklaren waarom. Als het stuk is krijg je een nieuwe. Bijna altijd
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:38:33 #156
278564 BasjeB5
Flexican Beat
pi_74360366
En back in town.
Was wachtwoord kwijt dus maar even nieuwe aangemaakt.

Net terug van paar weken Zuid-Afrika. Surfen daar is echt te gek.

Verder staat de McKink te koop. Iemand heeft 275 geboden maar reageerd niet meer
Smile! It's snowboarding!!!
B is for Bataleon
Op 30 juni 2010 15:51 schreef JRCRUZ het volgende: geen verlies is ook winst
pi_74369642
Mag je hier ook over kleding praten.

Ben al heel wat winkels af geweest om een nieuwe jas+broek te vinden, alleen niks gevonden van waar van ik dacht dit is het.
Kwam dit op internet tegen en lijkt mij wel wat, morgen even in de winkel kijken.

Donderdag een dagje naar snowworld LG.
Ben zo enthousiast omdat het 2.5 jaar geleden is dat ik voor het laatst gesnowboard heb.
............................
pi_74369882
Best cool jekkertje!
Voorwaarde voor mij is wel dat er in de linkermouw net boven de pols een vakje (met rits) zit, waar je skipas in kan. Wel zo handig, mijn huidige jekkertje heeft het ook.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_74370135
Doe hem gewoon altijd in me binnezak werkt net zo goed.
Toffe jas!
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_74370532
Jas zit volgens mij geen rits in de mouw voor het pasje, maarja zonder lukt ook wel.
Die jas vond ik ook erg tof maar kon niet echt een mooi combi maken met een broek, was wel een broek met soort zelfde kleuren als de jas maar dan word je net een zebra.

Zie wel dat de broek alleen maar 5.000 mm is, heb liever wat meer maarja kijk morgen wel effe.
Ben deze week ook bij Twoseasons wintersport in de Bilt geweest, best mooie en grote wintersport winkel is dat.

[ Bericht 35% gewijzigd door sander89 op 03-11-2009 23:44:01 ]
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:42:23 #161
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74370641
Ik had een vakje in me broek vorig jaar. Dat was handig, want ik nog wel eens wisselend jassen aan (jas van de school en me eigen) maar altijd dezelfde broek. Dus vergat ik nooit (meer) mijn liftpas

cool setje trouwens. Alleen een beetje kleurloos. Hebben ze hem niet in het blauw ofzo?
pi_74370935
Nee ze hebben die jas niet in andere kleuren.
Jammer genoeg kom je niet veel jassen tegen die gewoon uit 2 kleuren bestaan ofzo.
Of de jas is meteen een geheel kwa kleur wat ik te saai vind of meteen een hele hoop kleuren wat ik weer te druk vind.
  woensdag 4 november 2009 @ 00:27:35 #163
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74371790
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:52 schreef sander89 het volgende:
Nee ze hebben die jas niet in andere kleuren.
Jammer genoeg kom je niet veel jassen tegen die gewoon uit 2 kleuren bestaan ofzo.
Of de jas is meteen een geheel kwa kleur wat ik te saai vind of meteen een hele hoop kleuren wat ik weer te druk vind.
Als je er een vette broek in 1 kleur bij vind kan het natuurlijk ook wel vet staan. Hoeft helemaal niet saai te zijn.

Ik vind sowieso dat je alleen een drukke jas, of een drukke broek moet hebben. Anders wordt het te.
  woensdag 4 november 2009 @ 12:51:36 #164
93760 ergodyne1
Tijd om te boarden...
pi_74381937
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:56 schreef Bramvanlith het volgende:
Dude, waarom niet een paar Senheiser doppen halen? ik gebruik de CX 300-II Precision Black al een behoorlijk tijd en bevalt heel goed. Ze zijn niet duur en geven een retegoed geluid. Ik gebruik ze voornamelijk tijdens het klussen aan mijn oldtimer en dat gaat er ruig aan toe (slijpen, lassen, veel vuil, etc.), ze leven nog steeds! Dan kunnen ze zeker wel tegen een beetje snowboard geweld... lijkt me ook dat die modieuze Skull Candy dingen qua geluid niet tegen Senheiser op kunnen...(tenzij je voor looks gaat ipv geluidkwaliteit)
Only sick music makes money today...
  woensdag 4 november 2009 @ 13:07:27 #165
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_74382428
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:51 schreef ergodyne1 het volgende:

[..]

Dude, waarom niet een paar Senheiser doppen halen? ik gebruik de CX 300-II Precision Black al een behoorlijk tijd en bevalt heel goed. Ze zijn niet duur en geven een retegoed geluid. Ik gebruik ze voornamelijk tijdens het klussen aan mijn oldtimer en dat gaat er ruig aan toe (slijpen, lassen, veel vuil, etc.), ze leven nog steeds! Dan kunnen ze zeker wel tegen een beetje snowboard geweld... lijkt me ook dat die modieuze Skull Candy dingen qua geluid niet tegen Senheiser op kunnen...(tenzij je voor looks gaat ipv geluidkwaliteit)

All about the looks, man!
  woensdag 4 november 2009 @ 15:37:46 #166
93760 ergodyne1
Tijd om te boarden...
pi_74387477
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:07 schreef Vono het volgende:

[..]

[/b]

All about the looks, man!
Dan zou ik die Skull Candy dingen kopen, die zie je van 10 kilometer afstand zitten

Maar iets anders, hoe bevalt dat op de piste, een koptelefoon op? heb het tot nu toe niet gedaan maar lijkt me wel erg relaxed om met mijn favo deuntje naar beneden te jagen (keiharde metal welteverstaan)... lijkt me alleen erg onhandig als je de omgeving niet hoort... en neem van me aan dat je met in-ear oordoppen geen fuck aan omgevingsgeluid hoort...
Only sick music makes money today...
pi_74390509
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:37 schreef ergodyne1 het volgende:

[..]

Dan zou ik die Skull Candy dingen kopen, die zie je van 10 kilometer afstand zitten

Maar iets anders, hoe bevalt dat op de piste, een koptelefoon op? heb het tot nu toe niet gedaan maar lijkt me wel erg relaxed om met mijn favo deuntje naar beneden te jagen (keiharde metal welteverstaan)... lijkt me alleen erg onhandig als je de omgeving niet hoort... en neem van me aan dat je met in-ear oordoppen geen fuck aan omgevingsgeluid hoort...
Heb vorig jaar bijna week lang geboard met oordoppen, als je het geluid niet te hard zet zodat je omgevingsgeluiden nog kan horen is er niks aan de hand.
En je kan met in-ear doppen best omgevingsgeluid horen als je het volume maar niet te hard zet.
Heb 2 jaar in-ear gehad en gebruikte het dagelijkse met fietsen naar school, en hoorde alles nog was zelfs zo dat ik toch meer ging letten op het overige verkeer terwijl ik alles normaal kon horen en toch relaxt muziek hoorde. (jammer dat een of ander stuk tuig besloot om me ipod te jatten )
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_74397966
Is toch nog iets anders geworden want de bijpassende broek kon ik niet vinden.

De broek dan in het zwart.

Had ook nog erg geluk want was vandaag bij de Protest shop in Utrecht een kortingsavond omdat de 09/10 collectie binnen is.
Met die 30% korting scheelde het toch weer bijna 100 euro.
pi_74398937
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:23 schreef sander89 het volgende:

Ziet er al ee stuk beter uit. Op die foto lijkt het alleen een beetje flets. Ik zou er zelf een hele felle broek onder doen, hoewel er niet zo veel kleuren overblijven. Misschien paars ofzo. Maar smaken verschillen natuurlijk.

Ik vind het zelf ook vet om je jas en je broek in andere kleuren te hebben. Bijvoorbeeld fluor groene broek met felblauw jack.
pi_74399109
Ik wil alleen nog goggles maar perry heeft nog steeds alleen SPEX liggen en intersport helemaal nog niks, wil even een paar dragon goggles testen, misschien even langs een paar zaken met wat meer wintersport assortiment. Al krijgt perry binnen nu en een paar weken meer dragon goggles binnen, prijsrange zo rond de 80euro.
pi_74400328
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef onearmedman het volgende:
Ik wil alleen nog goggles maar perry heeft nog steeds alleen SPEX liggen en intersport helemaal nog niks, wil even een paar dragon goggles testen, misschien even langs een paar zaken met wat meer wintersport assortiment. Al krijgt perry binnen nu en een paar weken meer dragon goggles binnen, prijsrange zo rond de 80euro.
Ik sta zelf op het punt om ook een andere goggle te kopen. Ik twijfel tussen enerzijds een Dragon Mace (2ehands) of een Oakley Crowbar (ook 2ehands), beiden zijn rond de 80 euro. Ik heb al een Crowbar en die zit perfect, maar ik mis eigenlijk een lens voor bluebird-dagen, dus een nieuwe Crowbar zou een prima investering zijn. Die dragon goggle komt sowieso met 2 lenzen, maar ik weet niet of die goed zit.
  woensdag 4 november 2009 @ 21:59:05 #172
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_74402323
Hier is weer een relatieve n00b die hoopt op wat advies;

Ik heb in totaal ongeveer 60 dagen board-ervaring, kan aardig hard over de pistes (rood/zwart), redelijk offpiste en ik ben nog beginner qua stunten. Tot heden heb ik altijd een board en bindingen gehuurd maar ik wil nu mijn gear compleet maken.

Restricties;
- Budget; ongeveer 300 euro voor board en bindingen.
- Bij voorkeur Freeride board (70% van de tijd piste, 20% offpiste, 10% stunten)

Mijn vragen zijn;
1. Als je voor rond 80 euro per week een board + bindingen huurt in Frankrijk, voor hoe duur kan je een setje van vergelijkbare kwaliteit kopen? (Over het algemeen vind ik zulke spullen prima)

2. Wat zijn jullie ervaringen met online shops? Wat is beste combo; in een echte winkel bekijken, dan online bestellen en vervolgens in een echte winkel waxen enzo?

3. Hoe zit het qua merken, zijn er merken die best value for money geven, ik hoef zeg maar niet 10% meer kwaliteit voor dubbele prijs.

4. Even concreet, wat vinden jullie van deze;
http://www.vanbellen.nl/producten/nitro-15 (Nitro Shield voor 199)
of deze;
http://www.vanbellen.nl/p(...)nowboard-specials-21
(Nitro Dominian + bindingen voor 299)
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
  donderdag 5 november 2009 @ 00:09:30 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74407130
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:51 schreef ergodyne1 het volgende:

[..]

It's all about the bling....
  donderdag 5 november 2009 @ 00:13:34 #174
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74407219
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:37 schreef ergodyne1 het volgende:

[..]

Ik gebruik die Skullcandy Icon voor snowboarden. Blijft lekker om je hoofd zitten en sluit niet helemaal af. Op die manier hoor je de omgeving en kun je toch van een lekker muziekje genieten. Als ik aan het boarden ben hoef ik toch niet rete goed geluid te hebben dus is het niet erg als er wat omgevingsgeluiden tussendoor komen. Is wel zo veilig

Je moet alleen oppassen dat je er niet naar gaat boarden. Je hebt wel eens dat je van snoeiharde metal harder gaat auto rijden (ik tenminste wel ) en dat heb ik met boarden ook een beetje. Wat nog wel eens betekent dat ik een beter hard ga dan verantwoord is zonder dat ik het merk
  donderdag 5 november 2009 @ 00:17:37 #175
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74407294
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:23 schreef sander89 het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De broek dan in het zwart.

Had ook nog erg geluk want was vandaag bij de Protest shop in Utrecht een kortingsavond omdat de 09/10 collectie binnen is.
Mooier setje dan die anderen. Een beetje fleurig mag best
Die jas zie je trouwens wel vaak op poppen hangen als voorbeeld. Leuke jas, alleen een beetje jammer dat Special Blend vorig jaar bijna dezelfde jas had. Zelfde kleuren, maar iets feller en wat ander motief.

De blauwe broek had er ook onder gekund, maar samen met zwart zijn dat wel de mooiste kleuren denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')