De linkjes doen het ook niet meer dus zijn de plaatjes niet gewoon wegquote:Op dinsdag 3 november 2009 06:59 schreef 44pje het volgende:
Heeft iemand ervaring met Scott Usa snowboards? Er is op internet niet veel meer te vinden dan wat boardjes op Ebay en skistokken
Maar goed, ik kan dit ding dus kopen voor weinig, incl flowbindingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit: hmm wat gaat er mis met de plaatjes? Nou ja deze dus:
http://img692.imageshack.us/i/79534180.jpg
http://img253.imageshack.us/i/17569636.jpg
uberblingquote:
Voordeel van Skullcandy is wel dat je altijd weer grateloos nieuwe krijgtquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:56 schreef Bramvanlith het volgende:
hey komakie, heb je nog oordopjes die niet of minder snel kapot gaan..
Ik heb al verschillende merken en types geprobeerd, ook skullcandys, maar ik heb altijd last van gebroken draadjes... ? en een (dure) headphone is dan ook zonde...
Als je er een vette broek in 1 kleur bij vind kan het natuurlijk ook wel vet staan. Hoeft helemaal niet saai te zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:52 schreef sander89 het volgende:
Nee ze hebben die jas niet in andere kleuren.
Jammer genoeg kom je niet veel jassen tegen die gewoon uit 2 kleuren bestaan ofzo.![]()
Of de jas is meteen een geheel kwa kleur wat ik te saai vind of meteen een hele hoop kleuren wat ik weer te druk vind.
Dude, waarom niet een paar Senheiser doppen halen? ik gebruik de CX 300-II Precision Black al een behoorlijk tijd en bevalt heel goed. Ze zijn niet duur en geven een retegoed geluid. Ik gebruik ze voornamelijk tijdens het klussen aan mijn oldtimer en dat gaat er ruig aan toe (slijpen, lassen, veel vuil, etc.), ze leven nog steeds! Dan kunnen ze zeker wel tegen een beetje snowboard geweld... lijkt me ook dat die modieuze Skull Candy dingen qua geluid niet tegen Senheiser op kunnen...(tenzij je voor looks gaat ipv geluidkwaliteit)quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:56 schreef Bramvanlith het volgende:
hey komakie, heb je nog oordopjes die niet of minder snel kapot gaan..
Ik heb al verschillende merken en types geprobeerd, ook skullcandys, maar ik heb altijd last van gebroken draadjes... ? en een (dure) headphone is dan ook zonde...
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:51 schreef ergodyne1 het volgende:
[..]
Dude, waarom niet een paar Senheiser doppen halen? ik gebruik de CX 300-II Precision Black al een behoorlijk tijd en bevalt heel goed. Ze zijn niet duur en geven een retegoed geluid. Ik gebruik ze voornamelijk tijdens het klussen aan mijn oldtimer en dat gaat er ruig aan toe (slijpen, lassen, veel vuil, etc.), ze leven nog steeds! Dan kunnen ze zeker wel tegen een beetje snowboard geweld... lijkt me ook dat die modieuze Skull Candy dingen qua geluid niet tegen Senheiser op kunnen...(tenzij je voor looks gaat ipv geluidkwaliteit)
Dan zou ik die Skull Candy dingen kopen, die zie je van 10 kilometer afstand zittenquote:
Heb vorig jaar bijna week lang geboard met oordoppen, als je het geluid niet te hard zet zodat je omgevingsgeluiden nog kan horen is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:37 schreef ergodyne1 het volgende:
[..]
Dan zou ik die Skull Candy dingen kopen, die zie je van 10 kilometer afstand zitten
Maar iets anders, hoe bevalt dat op de piste, een koptelefoon op? heb het tot nu toe niet gedaan maar lijkt me wel erg relaxed om met mijn favo deuntje naar beneden te jagen (keiharde metal welteverstaan)... lijkt me alleen erg onhandig als je de omgeving niet hoort... en neem van me aan dat je met in-ear oordoppen geen fuck aan omgevingsgeluid hoort...![]()
Ziet er al ee stuk beter uit. Op die foto lijkt het alleen een beetje flets. Ik zou er zelf een hele felle broek onder doen, hoewel er niet zo veel kleuren overblijven. Misschien paars ofzo. Maar smaken verschillen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:23 schreef sander89 het volgende:
Is toch nog iets anders geworden want de bijpassende broek kon ik niet vinden.
Met die 30% korting scheelde het toch weer bijna 100 euro.
Ik sta zelf op het punt om ook een andere goggle te kopen. Ik twijfel tussen enerzijds een Dragon Mace (2ehands) of een Oakley Crowbar (ook 2ehands), beiden zijn rond de 80 euro. Ik heb al een Crowbar en die zit perfect, maar ik mis eigenlijk een lens voor bluebird-dagen, dus een nieuwe Crowbar zou een prima investering zijn. Die dragon goggle komt sowieso met 2 lenzen, maar ik weet niet of die goed zit.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef onearmedman het volgende:
Ik wil alleen nog goggles maar perry heeft nog steeds alleen SPEX liggen en intersport helemaal nog niks, wil even een paar dragon goggles testen, misschien even langs een paar zaken met wat meer wintersport assortiment. Al krijgt perry binnen nu en een paar weken meer dragon goggles binnen, prijsrange zo rond de 80euro.
It's all about the bling....quote:Op woensdag 4 november 2009 12:51 schreef ergodyne1 het volgende:
[..]
Dude, waarom niet een paar Senheiser doppen halen? ik gebruik de CX 300-II Precision Black al een behoorlijk tijd en bevalt heel goed. Ze zijn niet duur en geven een retegoed geluid. Ik gebruik ze voornamelijk tijdens het klussen aan mijn oldtimer en dat gaat er ruig aan toe (slijpen, lassen, veel vuil, etc.), ze leven nog steeds! Dan kunnen ze zeker wel tegen een beetje snowboard geweld... lijkt me ook dat die modieuze Skull Candy dingen qua geluid niet tegen Senheiser op kunnen...(tenzij je voor looks gaat ipv geluidkwaliteit)
Ik gebruik die Skullcandy Icon voor snowboarden. Blijft lekker om je hoofd zitten en sluit niet helemaal af. Op die manier hoor je de omgeving en kun je toch van een lekker muziekje genieten. Als ik aan het boarden ben hoef ik toch niet rete goed geluid te hebben dus is het niet erg als er wat omgevingsgeluiden tussendoor komen. Is wel zo veiligquote:Op woensdag 4 november 2009 15:37 schreef ergodyne1 het volgende:
[..]
Dan zou ik die Skull Candy dingen kopen, die zie je van 10 kilometer afstand zitten
Maar iets anders, hoe bevalt dat op de piste, een koptelefoon op? heb het tot nu toe niet gedaan maar lijkt me wel erg relaxed om met mijn favo deuntje naar beneden te jagen (keiharde metal welteverstaan)... lijkt me alleen erg onhandig als je de omgeving niet hoort... en neem van me aan dat je met in-ear oordoppen geen fuck aan omgevingsgeluid hoort...![]()
Mooier setje dan die anderen. Een beetje fleurig mag bestquote:Op woensdag 4 november 2009 20:23 schreef sander89 het volgende:
Is toch nog iets anders geworden want de bijpassende broek kon ik niet vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De broek dan in het zwart.![]()
Had ook nog erg geluk want was vandaag bij de Protest shop in Utrecht een kortingsavond omdat de 09/10 collectie binnen is.
Met die 30% korting scheelde het toch weer bijna 100 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |