Eigenlijk wel, maar aangezien ik niet kan vinden wat ik nodig heb heb ik besloten toch maar niks te doen.quote:
Zulks een instellingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar aangezien ik niet kan vinden wat ik nodig heb heb ik besloten toch maar niks te doen.![]()
Dan maar vrijdag.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:05 schreef Broekpaling het volgende:
PSSST* Doet mijn blikje monster energy drank van een halve liter. Misschien dat ik 'm morgenavond op heb.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef Broekpaling het volgende:
Wel een beetje tegenstrijdig touwens. Ik wilde wat gaan doen, en had niks gedronken. En nu ik ga niksen drink ik energy drank.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulks een instelling![]()
* Herkenbaar...
het ruikt inderdaad behoorlijk,maar je blijft er goed wakker van!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:09 schreef Broekpaling het volgende:
Tering wat ruikt dat zoet.Er zijn ook mensen die zo onopvallend mogelijk een blik energy drank van een halve liter de bios in moffelen en dan denken dat niemand merkt dat ze een energy drank drinken. De hele bios riekt er naar.
Ik kieper er 9 van de 10 keer nog eerder door in slaap. Maar goed, dagelijks mensen die van die halve liters wegkieperen. Opgegeven moment moet je lichaam toch meer suiker bevatten dan andere stoffen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:11 schreef amvrosios het volgende:
[..]
het ruikt inderdaad behoorlijk,maar je blijft er goed wakker van!
Ik vraag me af of je er suikerziekte van kan krijgen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:09 schreef Broekpaling het volgende:
Tering wat ruikt dat zoet.Er zijn ook mensen die zo onopvallend mogelijk een blik energy drank van een halve liter de bios in moffelen en dan denken dat niemand merkt dat ze een energy drank drinken. De hele bios riekt er naar.
Ik drink geen koffie of energy om wakker te blijven. Ik drink het alleen als ik er trek in heb. Buiten dat merk ik bar weinig of ik er wakker van blijf. Buiten dat ben ik gewoon een nachtmens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:11 schreef amvrosios het volgende:
[..]
het ruikt inderdaad behoorlijk,maar je blijft er goed wakker van!
dat krijg je overal vanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je er suikerziekte van kan krijgen...
Niet iedereen is gerust op de massale consumptie van de cafeïnehoudende blikjes fris. Roland Griffiths, Amerikaans wetenschapper aan de John Hopkins Universiteit in Baltimore, is van mening dat op ieder blikje of flesje energiedrank vermeld moet staan hoeveel cafeïne het bevat. Op dit moment zijn er maar weinig fabrikanten die de cafeïne-inhoud duidelijk maken aan de consument, terwijl sommige soorten energiedrank evenveel cafeïne bevatten als 14 blikjes frisdrank.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je er suikerziekte van kan krijgen...
fair enough,gezond kan het nooit wezen,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Er ontstaan zelfs levensbedreigende situaties als een persoon van mening is dat autorijden in deze toestand geen probleem is. Ook vreest Griffiths dat de dranken de eerste stap kunnen zijn naar het gebruik van andere stimulerende middelen.
Ik ook, maar das meer de suikerdip, denk ik dan...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kieper er 9 van de 10 keer nog eerder door in slaap. Maar goed, dagelijks mensen die van die halve liters wegkieperen. Opgegeven moment moet je lichaam toch meer suiker bevatten dan andere stoffen?
Gister was er een tv programma over dat het allemaal maar onzin is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, maar das meer de suikerdip, denk ik dan...
Mijn scheikundeleraar zei eens dat mensen niet in de grond begraven zouden moeten worden, maar bij het klein chemisch afval.
( Nadat hij mijn blikje redbull had bekeken )
Ja, dat denk ik ook niet..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:16 schreef amvrosios het volgende:
[..]
fair enough,gezond kan het nooit wezen,
dat had ieder wel denkend mens vast wel al bedacht,
maar komop,je gaat door energie drank niet ineens hard-drugs gebruiken...
crap argument is dat
Klopt, alles is onzin.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gister was er een tv programma over dat het allemaal maar onzin is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |