volgens mij ben jij te klein om mijn hoofd te rakenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor mijn ninja schoen is duiken te laat
Ik weet een veel pijnlijkere plek waar ze prima bij kan..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij ben jij te klein om mijn hoofd te raken
OAaquote:
Waarom?quote:
De vraag is of daar voldoende raakvlak zitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet een veel pijnlijkere plek waar ze prima bij kan..
Now you're speaking my languagequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:44 schreef Fha het volgende:
[..]
tis wel een mooi plaatje, dat dan weer welquote:
in mijn ballen kan ze niet schoppenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:44 schreef Fha het volgende:
[..]
hou daar eens mee op dan.quote:
de punt van mijn laars in je aars (hihi dat rijmt) doet ook pijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in mijn ballen kan ze niet schoppenfysiek onmogelijk
[..]
hou daar eens mee op dan.
ik heb me net laten prikken met een injectienaald maar das geen kindermishandeling hoor.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in mijn ballen kan ze niet schoppenfysiek onmogelijk
wat is het verschil tussen 100 euro en wel.o.k?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen 100 euro en wel.o.k?slappe lachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
erg he..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heeft een dom blondje 1 hersencel meer dan een koeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
er zijn mensen die dat lekker vinden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de punt van mijn laars in je aars (hihi dat rijmt) doet ook pijn
dat wel, maar operatief verwijderd. 1 dan.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen 100 euro en wel.o.k?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.99 dus
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Help, mn schoonvader is wel.o.kquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zijn mensen die dat lekker vinden.
[..]
dat wel, maar operatief verwijderd. 1 dan.
dus ballen heb ik niet![]()
[..]
99 dus
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
erg he..
collega's begonnen net domme blondjes moppen te tappen..
heb hun weer 2 nieuwe geleerd
Waarom is een dom blondje tijdens de sex ineens slim?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heeft een dom blondje 1 hersencel meer dan een koeAllemachtig wat flauw, vooral die eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
ik mag dat, als blondine...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:14 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Allemachtig wat flauw, vooral die eerste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
Nee dan is het geen optie neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:13 schreef wel.o.k het volgende:
dat wel, maar operatief verwijderd. 1 dan.
dus ballen heb ik niet![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Help, mn schoonvader is wel.o.k
dat grapje hoort de beste man al 15 jaar
(van die 99 ballen, niet dat jij hem zou zijn)
je moest lachen, geef maar toe
dat valt wel mee, maar het rammelt nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee dan is het geen optie neeLoop je nu scheef?
jah en nou gaf god jullie er 2 zodat wij jullie horen aankomenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat valt wel mee, maar het rammelt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |