Jip en Janneke bubbelsapquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:12 schreef DarkElf het volgende:
Heerlijk hoor een kuismadam, scheelt een hoop gedoe als je allebei werkt
Morgen eens even de stad in om een klein cadeautje voor mijn zusje te kopen, had een oa. fles bubbels voor haar verjaardag zaterdag maar ja die mag ze nou niet dus moet even iets anders zoeken.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is met een s mijn waarde D_H
Wel opvallend dat je niet weet hoe je kuise schrijft
Ik zou zo graag in juni een paar dagen naar Oerol willen. Maar ik moet golfer nog even overtuigen dat je dan juist nú een hotelletje moet boeken, aangezien je tegen die tijd geen overnachting meer kan vinden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:20 schreef DarkElf het volgende:
Tis weer duidelijk herfst/winter aan het worden voor mijn gevoel, ik ben namelijk nu al aan het kijken voor weekendjes weg in mei volgend jaarAlles als het maar geen winter is (niet dat ik nou een bloedhekel aan de winter heb hoor trouwens, want kerst
(Berlijn!) maar ik zie wel een patroon bij mezelf
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is met een s mijn waarde D_H
Wel opvallend dat je niet weet hoe je kuise schrijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef Bluezz het volgende:
Sun, ik ben blij dat het iig klikt met de psych.vk.! Dat scheelt al een heleboelJup, is een aardige man en fijne uitstraling en zo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, deze dame wordt het nietStom mens, is ze ziek, belt ze niet even af ofzo. Wat een zonde van m'n tijd!
oh fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik snap je wel hoor, sommige Vlamingen zijn idd erg...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup, is een aardige man en fijne uitstraling en zo..Zulke dingen zijn ook eng en je moet idd kijken naar hoe het gaat en of het het waard is om verder te kijken. Moeilijke afweging is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, deze dame wordt het nietStom mens, is ze ziek, belt ze niet even af ofzo. Wat een zonde van m'n tijd!
Lekker is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ineens een kuismeneerHoorde ineens gerommel uit de keuken. Hij heeft hem ook gewoon zelf gepakt
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef Bluezz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat rot CF, en nergens op gebaseerd, want ze kennen jou nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het zo... flauw. Onverdiend. Sommigen kunnen zo vuil zijn daarin
De meesten gelukkig niet![]()
![]()
Klopt, de meesten niet idd maar sommigen zijn er vrij fel in. Ik heb ook geen idee waarom eigenlijk, snap het niet zo goed maar ja, ik ben dan ook een 'Ollander en geen Vlaming dus zal t ook nooit snappen wrs.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het zo... flauw. Onverdiend. Sommigen kunnen zo vuil zijn daarin
De meesten gelukkig niet
Voor mij trouwens wel een reden om, als we ooit eens gaan verhuizen en toevallig in Vlaanderen blijven, nooit onder de lijn Antwerpen te gaan wonen. De mensen hier zijn toch anders ingesteld dan de Vlamingen die dieper Vlaanderen in wonen.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Lekker is dat
Ik heb ineens een kuismeneerHoorde ineens gerommel uit de keuken. Hij heeft hem ook gewoon zelf gepakt
[..]Handig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En onprofessioneel? Nee hoor, vind ik niet. (wie ben ik maar goed). Als iets ok voelt dan is het zo ondanks het boven drijven soms.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:08 schreef freecell het volgende:
Wat vraagt jouw kuismeneer per uur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*burb*There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
ik doe niet aan meespoileren hoormaar scherpe randjes hebben is klote maar aan de andere kant; zonder (ervaring en de randjes) zou je ook niet zijn wie je bent denk ik tegenwoordig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Dat is dan wel een voordeel denk ik DE
Bovendien zijn er ook fijne dingen tussendoor gebeurd.
Zo maar eens een turkse winkel in Hlem uitchecken![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef Den_Haag het volgende:
Weest blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef Den_Haag het volgende:
wees blij dat je leventje loopt op een fijne goeie manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sommige mensen hebben nu eenmaal pech denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jahaa meegespoilerd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik wil ook zo'n kuismeneer, Freecell
Oh Sunny, ik had even gemist dat je De Meneer al hebt gesproken. Fijn dat je wel een klik had
WB wroeten-of-niet: als je er serieus last van hebt, is het gewoon een goed idee om er hulp voor te zoeken, maar als het goed behapbaar is, kan ik me ook wel voorstellen dat je dat niet doet. Wroeten zorgt er meestal voor dat het aanvankelijk wat erger wordt. Daarna ook wel veel beter, maar die eerste fase is zelden fijn![]()
![]()
Mijn kuismeneer is niet te huur ben ik bang
Een vriend van ons was er ook zo één die nog nooit tegenslag had meegemaakt, alles ging prima.
En toen kwam er wel wat op zijn pad, dat effect is ook een beetje moker -> aardewerk![]()
![]()
das idd wel een nadeel, als je altijd de wind in de zeilen gehad hebt zijn er best wat mensen die compleet hun padje kwijt raken als de wind eens wegvalt, of zelfs draait...♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
pffft foon doet raar,duurt nu helemaal lang om te laden. tvpeter de vries dus om jullie terug te vinden.![]()
Kinderarbeid!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:08 schreef freecell het volgende:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik vind de fc keuken niet heel groot
Gras voor de laatste keer gemaaid en meteen kalk gestrooid
Als ik in de tuin bezig ben is het speelkwartier voor poes, al die gekke bokkesprongen en happen in blaadjes, zó leuk![]()
![]()
Bluezz, ik zou jou graag in de klas hebben! Lekker lol trappen!En ik zou je zo doorsturen naar de radiostudio bij ons, want ik vind je een hele mooie rustige stem hebben.
CF, dat maakt de selectie wel lekker makkelijk zo, uit de kuisdames. Wel onbeschoft zeg.![]()
Over wroeten: soms zou je willen dat het zo normaal was als in de VS (of als in Gooische Vrouwen) dat je gewoon zo nu en dan gezellig even naar Dr. Rossi gaat voor een uurtje ouwehoeren. En dan gewoon weer naar huis, voor een chardonnay'tje. In Nederland is het toch vaak een kwestie van 'in therapie'. Dat maakt de drempel wel hoog, denk ik.
Maar eigenlijk zou je natuurlijk net zo goed voor je geest als voor je lijf moeten zorgen, met af en toe een check up en een onderhoudsbeurt.
Heerlijk weer hier ook DE. Inderdaad wel lekker hardloopweer.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.![]()
We hebben niet een hele strakke nette tuin, maar een enorme lap gazon, dus het moet er wel een beetje uitzien.
Oe de aubergine-plakjes zien er appetijtelijk uit die kokgolfer aan het voorbereiden is![]()
![]()
Ik heb kalk meteen maar even op het boodschappenlijstje gezet. Ik wist heel niet dat dat moest rond deze tijd.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.![]()
Ja, nu maar hopen dat het mengsel ook straks onder de grill lekker is met de gebraden eendenborst die ik erbij ga maken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Oe de aubergine-plakjes zien er appetijtelijk uit die kokgolfer aan het voorbereiden is
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Je leest overal in het voorjaar, maar heb ooit van een tuinman gehoord dat okt. ook een goede maand daarvoor is, en dan hoeft het in het vj niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:14 schreef Duderella het volgende:
Ik heb kalk meteen maar even op het boodschappenlijstje gezet. Ik wist heel niet dat dat moest rond deze tijd.
In het vj strooi ik 'probleemoplosser' (die jullie niet nodig hebben ws met de nieuwe matten) en dan kan het er weer een jaar tegen
(golfer roept dan ; asfalteren is op termijn goedkoper)![]()
![]()
Maar ik tolereer geen weerwoord danquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:19 schreef DarkElf het volgende:
een uurtje dr. rossi lijkt mij wel wat ja.Gewoon zo af en toe ...
![]()
![]()
Wie gaat er vanavond tussen 19:00 en 19:09 uur allemaal mee doen met de gratis pizza aktie van thuisbezorgd.nl ?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
![]()
Financial accounting binnenaardige meevaller, want mijn aandacht lag bij de tweede jaars vakken. Dus dit vak is met een zes afgesloten
.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
nee, gewoon een uurtje je ei kwijt terwijl hij alleen maar wat knikkend of onduidelijk hummend tegenover je zit...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar ik tolereer geen weerwoord dan
Heerlijk!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Kapper geweestBest handig kapsalon in je flat
Zit hier een kapsalon van het ROC dus knippen en alles voor een prikkie en in sept/okt was het wassen/knippen/stylen gratis ivm openingm dus gratis een schoon en fris geknipt koppie
![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind de fc keuken niet heel groot
Gras voor de laatste keer gemaaid en meteen kalk gestrooid
Als ik in de tuin bezig ben is het speelkwartier voor poes, al die gekke bokkesprongen en happen in blaadjes, zó leukmaar in verhouding met de rest van het flatje wel inderdaad
Dr Rossi? Ik mis wat geloof ik
En kalk begrijp ik ook al niet, ik ben een![]()
Oja, thuisbezorgd.nlmaar even 2 bakken B&J klaarzetten
![]()
![]()
moet sportenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:25 schreef golfer het volgende:
Wie gaat er vanavond tussen 19:00 en 19:09 uur allemaal mee doen met de gratis pizza aktie van thuisbezorgd.nl ?![]()
![]()
Meneer gaat risotto voor me maken terwijl ik aan het sporten ben. Dat is nog lekkerder dan een bezorgpizza![]()
![]()
Ik heb nog nooit een pizza besteld. Heb nog nooit eten laten komen. Wel eens chinees gehaald. Maar wij eten als we pizza eten diepfriespizza ipv thuis laten bezorgen
.
Lekker toch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:06 schreef Sunnythesun het volgende:ik heb net een partij liggen slapen niet normaal meer..
Bah.
Gewoon toegeven aan je vermoeidheid en proberen te ontspannen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Oh wat een service!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:02 schreef ColdFeet het volgende:
Meneer gaat risotto voor me maken terwijl ik aan het sporten ben. Dat is nog lekkerder dan een bezorgpizza![]()
Ik had van de week porcini risotto gemaakt met parmezaanse kaas, bospaddestoelen bouillon .. Lekker!!!♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Er zitten op thuisbezorgd.nl best wel goede adresjes.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:07 schreef borisz het volgende:
Ik heb nog nooit een pizza besteld. Heb nog nooit eten laten komen. Wel eens chinees gehaald. Maar wij eten als we pizza eten diepfriespizza ipv thuis laten bezorgen
.
Je moet de massale (fabriekspizza)zaken zoals Domino's of New York zien te vermijden en op zoek gaan naar echte Italiaanse restaurants die aangesloten zijn.
Wij hebben er ook wel een Thais door laten bezorgen.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik ga zelf koken.. niet echt zin in dat soort voerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:25 schreef golfer het volgende:
Wie gaat er vanavond tussen 19:00 en 19:09 uur allemaal mee doen met de gratis pizza aktie van thuisbezorgd.nl ?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Daar heb je bij Dr. Rossi geen last van!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar ik tolereer geen weerwoord dan
![]()
Heb je ooit Vivi's idee voor die Rossi-DVD nog meegekregen?
Dr. Rossi in plaats van zo'n haardvuur-DVD. Dat hij gewoon zit. Af en toe naar je knikt. En eens per half uur die wenkbrauw. Lijkt me heeeeerlijk!
Dr Rossi mét haardvuur. Die zit, naar je kijkt, af en toe knikt en af en toe de wenkbrauw...♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Nee veeeel te lang! Vanaf een uur of 2 tot net.. das toch niet normaal meer? Terwijl ik gister op tijd naar bed ben gegaan en niet heel vroeg op hoefde.. straks kan ik vanavond weer niet slapen en zo..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker toch.
Gewoon toegeven aan je vermoeidheid en proberen te ontspannen.
Stom gedoe!
En ik moest nog dingen doen..![]()
![]()
waarom zet je je wekker dan niet sunny? geef jezelf een uurtje (ik noem maar wat) en dan heb je wel je rust maar niet te lang. Te lang is idd niet goed, daar ga je je vaak niet beter van voelen.
Toegeven aan moeheid is prima idd maar je kan het ook zelf in de hand werken zo. (en ja tis moeilijk natuurlijk om jezelf weer uit bed te slepen.. maar ś nachts wakker liggen is ook niet fijn)♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik lag op de bank (kan overdag in bed niet slapen) en Thijs zit naast me en had me best even wakker mogen makenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:16 schreef DarkElf het volgende:
waarom zet je je wekker dan niet sunny? geef jezelf een uurtje (ik noem maar wat) en dan heb je wel je rust maar niet te lang. Te lang is idd niet goed, daar ga je je vaak niet beter van voelen.
Toegeven aan moeheid is prima idd maar je kan het ook zelf in de hand werken zo. (en ja tis moeilijk natuurlijk om jezelf weer uit bed te slepen.. maar ś nachts wakker liggen is ook niet fijn)
Maar die was zo druk (werk afmaken).. En Sam kwam me om 4 uur wel wakker lebberen maar toen vond hij het toch ook wel lekker liggen en is boven op me ook in slaap gevallen (
).. dus dat schoot ook niet op. En toen ik weer op de klok keek was het weer een uur later
![]()
![]()
Ja ik las hetquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:13 schreef Duderella het volgende:
Daar heb je bij Dr. Rossi geen last van!![]()
Heb je ooit Vivi's idee voor die Rossi-DVD nog meegekregen?
Dr. Rossi in plaats van zo'n haardvuur-DVD. Dat hij gewoon zit. Af en toe naar je knikt. En eens per half uur die wenkbrauw. Lijkt me heeeeerlijk!Helemaal goed
Laat die dingen lekker de dingen. Dit kost ook energie, het nadenken, praten, therapie etc etc. toegeven aan je vermoeidheid en idd een middagdut doen als het kan mét wekker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee veeeel te lang! Vanaf een uur of 2 tot net.. das toch niet normaal meer? Terwijl ik gister op tijd naar bed ben gegaan en niet heel vroeg op hoefde.. straks kan ik vanavond weer niet slapen en zo..Stom gedoe!
En ik moest nog dingen doen..
Heb je nu nog vakantie eigenlijk of werk je niet alle dagen?![]()
ik heb maandag en dinsdag altijd vrij ja..
denk wel dat ik de was nog even uit de machine moet halen hoor, gaat anders zo stinken.Dat andere klusje laat ik idd even lekker liggen had ik al besloten
![]()
![]()
Dr. Rossidamn dat zou echt relaxed zijn hehe.
sunny!![]()
enne Dudderella jij was toch weggeweest het weekend?>? of ben ik nu helemaal in de war?
Hoe was het?? en anders.. lekker in het vooruit zicht nog
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Thijs is er ook nogquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb maandag en dinsdag altijd vrij ja..
denk wel dat ik de was nog even uit de machine moet halen hoor, gaat anders zo stinken.Dat andere klusje laat ik idd even lekker liggen had ik al besloten
![]()
![]()
![]()
Heeft een van jullie toevallig Twitter?
Ik heb er net een fictief profiel op aangemaakt voor de 'ramp' die morgen plaatsvindt, maar mijn twitter is zo leeg! En ik ken niemand die twitter heeft.Ja, Brugge! Was leuk en lekker en mooi weer! En bier en boottochtjes en een heel fijn B&B.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:27 schreef MissHobje het volgende:
Dr. Rossidamn dat zou echt relaxed zijn hehe.
sunny!![]()
enne Dudderella jij was toch weggeweest het weekend?>? of ben ik nu helemaal in de war?
Hoe was het?? en anders.. lekker in het vooruit zicht nog![]()
Kan het je aanraden, mocht je eens een weekendje niet al te verweg-en-toch-eruit willen.
Ik ga mijn chakra even verwennen.Off to yogibear!
Ik ken een hele geschikte twitteraar voor dit doelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:28 schreef Duderella het volgende:
Ik heb er net een fictief profiel op aangemaakt voor de 'ramp' die morgen plaatsvindt, maar mijn twitter is zo leeg! En ik ken niemand die twitter heeft.
Mijn vriendje SCH![]()
Ik PM straks even mijn nep-twitter!!
Nu snel weg!
Ramp?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:28 schreef Duderella het volgende:
Ik heb er net een fictief profiel op aangemaakt voor de 'ramp' die morgen plaatsvindt, maar mijn twitter is zo leeg! En ik ken niemand die twitter heeft.
Op twitter?![]()
jups gewoon mijn nicknamequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, Brugge! Was leuk en lekker en mooi weer! En bier en boottochtjes en een heel fijn B&B.![]()
Kan het je aanraden, mocht je eens een weekendje niet al te verweg-en-toch-eruit willen.
![]()
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Denk niet dat hij de spellingschriftjes met de toets van voor de vakantie wil nakijken voor mequote:![]()
![]()
Ik probeer dat gewoon morgen tussendoor te doen als ik voor groep 6 sta, dan heb ik vaak wel wat tijd over. Wil de cijfers namelijk morgen middag mee nemen in het bespreken van de rapporten..
Komt vast goed. (maar leverde me net wel weer even een beetje stress op en dat mag niet van De Meneer
)
![]()
Ik had het over de wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Denk niet dat hij de spellingschriftjes met de toets van voor de vakantie wil nakijken voor me![]()
![]()
Ik probeer dat gewoon morgen tussendoor te doen als ik voor groep 6 sta, dan heb ik vaak wel wat tijd over. Wil de cijfers namelijk morgen middag mee nemen in het bespreken van de rapporten..
Komt vast goed. (maar leverde me net wel weer even een beetje stress op en dat mag niet van De Meneer
)
![]()
![]()
Die hangt alquote:Na het slachten van de verse boerenkool uit schoonvaders tuin heb ik dat snel even gedaan
![]()
![]()
Gevondenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat je je even moet inlezen hier
Wat tof!
Waarom hebben wij dat nooit gehad?![]()
![]()
![]()
Ik ga heul geen eten bestellen. Ik begin vandaag weer met eten, met een beschuitje!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!![]()
B&J bestellen, vriezer in, volgende week opeten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:02 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga heul geen eten bestellen. Ik begin vandaag weer met eten, met een beschuitje!
TARA is aan het werk, moest om 18:00 beginnen en is op z'n vroegst om 22:30 weer thuis. Sufheid!
En hummel is net in bad geweest. Is nu schoon, zwitsal-geurig, natte haartjes, blote voetjes en jip&janneke pyjama. En nu lekker aan het spelen.![]()
![]()
Geen BJ bestellen en hopelijk een pond afvallen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:23 schreef freecell het volgende:
[..]
B&J bestellen, vriezer in, volgende week opeten?
TARA is aan het werk, moest om 18:00 beginnen en is op z'n vroegst om 22:30 weer thuis. Sufheid!
En hummel is net in bad geweest. Is nu schoon, zwitsal-geurig, natte haartjes, blote voetjes en jip&janneke pyjama. En nu lekker aan het spelen.
Hoewel dat alleen van m'n polsen en enkels gaat.
![]()
En die zijn al perfect!
Oei! Ik houd niet zo van geurtjes, maar volgens mij houdt iedereen van zwitsal-geurige hummels!Am I evil? Yes I am!
Studeer jij ook Journalistiek?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:02 schreef LieLie het volgende:
Gevonden
Wat tof!
Waarom hebben wij dat nooit gehad?![]()
@ krak, waarom begin je vandaag weer met eten![]()
![]()
ah super lekker dus hehe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, Brugge! Was leuk en lekker en mooi weer! En bier en boottochtjes en een heel fijn B&B.![]()
![]()
Klinkt goed, hoe lang is dat nou rijden ongeveer?[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Baby's moeten gewoon naar baby ruiken, eensch! Maar het is inmiddels een banjertje en geen baby meer en dan is zwitsalgeur en een iets te grote jip en janneke pyjama wel geweldig hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:34 schreef krakkemieke het volgende:
Oei! Ik houd niet zo van geurtjes, maar volgens mij houdt iedereen van zwitsal-geurige hummels!![]()
![]()
en dan straks.. hummel bedje in.. jij lekker lui op de bank de net5 wijven series kiekenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:23 schreef freecell het volgende:
[..]
B&J bestellen, vriezer in, volgende week opeten?
En hummel is net in bad geweest. Is nu schoon, zwitsal-geurig, natte haartjes, blote voetjes en jip&janneke pyjama. En nu lekker aan het spelen.
dat 2 en laatste punt doe ik dus
En hummeltjes zwitsal ruikend zijn kjoet
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Bluezz, ik had weer diverticulitis. Een van de aandoeningen die ik heb die lastig zijn en waar je 100 mee wordt.
Am I evil? Yes I am!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:55 schreef krakkemieke het volgende:
Een kruik in je rug kan zoooo lekker zijn he.op je rug.
Is inderdaad lekker
Pijnlijk lijkt me dat Kraks, heb je er erg veel last van?![]()
Nou wtf.. ik had dus die rugpijn ( bijna over) en ik lees het nu van die kruik en bedenk me ineens waar dat ding ligt
lekker vlot van mij weer
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Hoe gaat het met de 'kweek' eigenlijk FC??quote:Hoor je er hier nooit over op negatieve manier afgezien van vermoeidheid, dus ga er maar van uit dat je je goed voelt en zo, maar denk vraag het toch eens een keer
![]()
@ Krakke: wat is dat eigenlijk??![]()
Met ibuprofen is de pijn onder controle en dat werkt ook ontstekingsremmend. Ik ben er wel 3 dagen ziek van, verhoging en slap. Dat is het vervelendste.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Is inderdaad lekker
Pijnlijk lijkt me dat Kraks, heb je er erg veel last van?
Deze keer moest ik eigenlijk lachen. Ik had ook erge rugpijn en zat af te wegen welke pijnstiller ik zou nemen. Ibu helpt niet tegen de rugpijn. Maar van paracetamol met codeine kan ik verstopping krijgen....... Toch maar ibu genomen, ik wilde niet het risico lopen dat ik weer een abces kreeg.Am I evil? Yes I am!
klinkt zalig. goed voor jezelf zorgenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:50 schreef freecell het volgende:
Hummel is inderdaad in bed nu en ik zit met een kop koffie en een kruik in mijn rug
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Sunny: je dikke darm heeft twee lagen. De binnenste verteert het voedsel. De buitenste is een laag spieren die je eten verder duwt. Bij mij is de binnenste laag door de spierlaag gezakt. Dan krijg je een soort zakje, waar het eten in kan blijven hangen en dat kan gaan ontsteken.
*itis is ontsteking en zo'n zakje heet een divertikel.Am I evil? Yes I am!
oh dat klinkt naar zegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:09 schreef krakkemieke het volgende:
Sunny: je dikke darm heeft twee lagen. De binnenste verteert het voedsel. De buitenste is een laag spieren die je eten verder duwt. Bij mij is de binnenste laag door de spierlaag gezakt. Dan krijg je een soort zakje, waar het eten in kan blijven hangen en dat kan gaan ontsteken.
*itis is ontsteking en zo'n zakje heet een divertikel.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Het is voor mij net zo vervelend als een verkoudheid. Ik weet wat het is en wat ik moet doen. Ik heb ook weinig honger gelukkig. Het vervelende is dat ik officieel in bed moet blijven en mijn compromis is dat ik vaker naar bed ga.
Het alternatief is dat ze het laatste stuk dikke darm weghalen en dat vind ik een TE drastische oplossing.Am I evil? Yes I am!
Krakje dat klinkt echt heftig zeg pff.. mare wat je als laatste aangeeft he? is dat echt geen optie dan?
Heb er helemaal geen verstand hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Bekkeninstabiliteit, mag niet meer werken, donderdag wrs laatste keerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de 'kweek' eigenlijk FC??Hoor je er hier nooit over op negatieve manier afgezien van vermoeidheid, dus ga er maar van uit dat je je goed voelt en zo, maar denk vraag het toch eens een keer
![]()
@ Krakke: wat is dat eigenlijk??
Samengevat: het doet flink zeer en dat kost zo'n 80% van mijn energie en concentratie. De rest blijft over om wat nuttigs mee te doen.Dat zijn wel storende keuzes inderdaad. Hielp de Ibu nog een beetje tegen de rugpijn ook? (vaak doet het nog wel een beetje toch?)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Met ibuprofen is de pijn onder controle en dat werkt ook ontstekingsremmend. Ik ben er wel 3 dagen ziek van, verhoging en slap. Dat is het vervelendste.
Deze keer moest ik eigenlijk lachen. Ik had ook erge rugpijn en zat af te wegen welke pijnstiller ik zou nemen. Ibu helpt niet tegen de rugpijn. Maar van paracetamol met codeine kan ik verstopping krijgen....... Toch maar ibu genomen, ik wilde niet het risico lopen dat ik weer een abces kreeg.
De darm weghalen is inderdaad wel vrij drastisch... heb je het vaak?![]()
In je darm zitten bacterien die daar horen en meestal nuttig werk doen. Maar bij een operatie kunnen ze nogal lastig zijn en complicaties geven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:21 schreef MissHobje het volgende:
Krakje dat klinkt echt heftig zeg pff.. mare wat je als laatste aangeeft he? is dat echt geen optie dan?
Heb er helemaal geen verstand hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig
Als ik relatief weinig last heb van zo'n ontsteking, ga ik niet aan een operatie beginnen waarbij ik het risico loop op een tijdelijk stoma.
Als het zo zou zijn dat ik elk halfjaar in het ziekenhuis lig, zou ik er over denken. Maar nu heb ik er controle over en is het alleen ongemakkelijk. Ik heb wel meer dingen die ongemakkelijk zijn en waar ik aan geopereerd kan worden. Maar ik kan ermee functioneren en het is de vraag of het risico en/of het revalideren de moeite waard is.Am I evil? Yes I am!
FreeCell, de ibu doet bij niks tegen de pijn. Ik noem het even rugpijn, maar het komt van m'n SI-gewrichten en heupen. Ik weet dus een beetje waar jouw pijn zit.....
Am I evil? Yes I am!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef krakkemieke het volgende:
FreeCell, de ibu doet bij mij niks tegen de pijn. Ik noem het even rugpijn, maar het komt van m'n SI-gewrichten en heupen. Ik weet dus een beetje waar jouw pijn zit.....
Am I evil? Yes I am!
Mja, daar gaat ibu inderdaad niet zoveeltegen doen.
SI gewrichten zouden ze moeten afschaffenIk kan verdorie mijn eigen zoon bijna niet meer tillen.
En het goede nieuws: ik ben er alsnog door gekomen bij thuisbezorgd2 bakken B&J en een fruitsalade gratis.
![]()
Ah dat is helder idd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
In je darm zitten bacterien die daar horen en meestal nuttig werk doen. Maar bij een operatie kunnen ze nogal lastig zijn en complicaties geven.
Als ik relatief weinig last heb van zo'n ontsteking, ga ik niet aan een operatie beginnen waarbij ik het risico loop op een tijdelijk stoma.
Als het zo zou zijn dat ik elk halfjaar in het ziekenhuis lig, zou ik er over denken. Maar nu heb ik er controle over en is het alleen ongemakkelijk. Ik heb wel meer dingen die ongemakkelijk zijn en waar ik aan geopereerd kan worden. Maar ik kan ermee functioneren en het is de vraag of het risico en/of het revalideren de moeite waard is.
Zo;n risico zou ik ook niet nemen dan.
Gelukkig dat je er zo goed mee om kan gaan dan, niet altijd even makkelijk uiteraard maar toch leefbaar.[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
als 1 van de weinigen danquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:36 schreef freecell het volgende:
SI gewrichten zouden ze moeten afschaffenIk kan verdorie mijn eigen zoon bijna niet meer tillen.
En het goede nieuws: ik ben er alsnog door gekomen bij thuisbezorgd2 bakken B&J en een fruitsalade gratis.
Good job! enne smakelijk zo natuurlijk
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Die topics in GC zijn wel om te lachenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
als 1 van de weinigen dan
Good job! enne smakelijk zo natuurlijk
Je hebt de BJ verdiend!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:36 schreef freecell het volgende:
![]()
Ze zijn er pas sinds de jaren 90 achter waarom de SI- gewrichten belangrijk zijn idd. Ze kunnen beter iets uitvinden waardoor de bijwerkingen van zwangerschapshormonen afgeremd worden, imho......Am I evil? Yes I am!
Ik heb het gewoon om 19:25 nog een keer geprobeerdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
als 1 van de weinigen dan
Good job! enne smakelijk zo natuurlijkMaar niet verweken is weer beroerd bevallen vermoed ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hebt de BJ verdiend!![]()
Ze zijn er pas sinds de jaren 90 achter waarom de SI- gewrichten belangrijk zijn idd. Ze kunnen beter iets uitvinden waardoor de bijwerkingen van zwangerschapshormonen afgeremd worden, imho......
Alben ik zo hypermobiel dat ik volgens mijn fysio ok wel zonder verweken kon![]()
![]()
Dat bedoel ik, iets minder verweken voor degenen die het niet nodig hebben.
Wel grappig, nu ik erover denk....
Toen ik nog menstrueerde had ik zo'n pijn. Mijn vriendin die kinderen had zei: oh, dat zijn nou weeen....
En nu heb ik last van mijn bekken.
Best knap zonder kinderen toch?
Am I evil? Yes I am!
Jij dacht: niet de lusten, maar wel de lasten?
Het scheelt dat ik niet echt het gevoel heb dat het door de zwangerschap komt, maar meer dat mijn lijf wat moeilijk doet. Geef je iig niet het hummeltje binnenin de schuld![]()
![]()
klinkt logisch en idd is het dan wel waard..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
In je darm zitten bacterien die daar horen en meestal nuttig werk doen. Maar bij een operatie kunnen ze nogal lastig zijn en complicaties geven.
Als het zo zou zijn dat ik elk halfjaar in het ziekenhuis lig, zou ik er over denken. Maar nu heb ik er controle over en is het alleen ongemakkelijk. Ik heb wel meer dingen die ongemakkelijk zijn en waar ik aan geopereerd kan worden. Maar ik kan ermee functioneren en het is de vraag of het risico en/of het revalideren de moeite waard is.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Kan me indenken dat dat scheelt ja.
Hahaha, niet de lusten......![]()
Ik heb gelukkig nooit heel graag kinderen gewild. Ik had ook niet zo voor ze kunnen zorgen als ik zou willen.
Maar ik ben wel dol op kinderen, vooral met zwitsal-geur.
Am I evil? Yes I am!
Kom je die van mij een keer knuffelen, hij heeft Lein ook al veroverdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:02 schreef krakkemieke het volgende:
Kan me indenken dat dat scheelt ja.
Hahaha, niet de lusten......![]()
Ik heb gelukkig nooit heel graag kinderen gewild. Ik had ook niet zo voor ze kunnen zorgen als ik zou willen.
Maar ik ben wel dol op kinderen, vooral met zwitsal-geur.![]()
![]()
ik vind kinderen wel leuk maar niemand kan t winnen van mijn neefjeHij is de enige waardoor ik soms nog een klein beetje een : hé jeetje-gevoel kan hebben..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik was even aan het marktplaatsen naar goedkope dingen voor ons huis
http://link.marktplaats.nl/291410817
Die tweede fotoWat dachten ze? Een gieter met dood gras doet het vast goed?
![]()
Natuurlijk is je neefje de leukste!
De enige keer dat ik het moeilijk had, was toen ik nog getrouwd was. Mijn ex wilde geen kinderen. Toen vond ik het moeilijk dat ik wel een partner, maar eik geen keus had.
Achteraf is het goed zo, ik had geen kind alleen op willen voeden.Am I evil? Yes I am!
FreeCell: het is een kindvriendelijke tafel.
Daarom staan er rietjes in de gieter!
Am I evil? Yes I am!
marktplaats is grappig he?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:16 schreef freecell het volgende:
Ik was even aan het marktplaatsen naar goedkope dingen voor ons huis
http://link.marktplaats.nl/291410817
Die tweede fotoWat dachten ze? Een gieter met dood gras doet het vast goed?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
hebben we lein weer:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kennelijk heeft t bij jou niet gewerkt, je kan niet eens zelf je hok schoon houden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
das wel moeilijk lijkt me.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:17 schreef krakkemieke het volgende:
De enige keer dat ik het moeilijk had, was toen ik nog getrouwd was. Mijn ex wilde geen kinderen. Toen vond ik het moeilijk dat ik wel een partner, maar eik geen keus had.
Achteraf is het goed zo, ik had geen kind alleen op willen voeden.
en mijn neefje: hij lijkt ook op mij, dat maakt het helemaal makkelijk voor te stellen hoe t zou zijn.
ach ja, ik ben gewoon een leuke tante nu (vind hij dus het is niet eens alleen mijn eigen mening)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Het was maar even moeilijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das wel moeilijk lijkt me.
en mijn neefje: hij lijkt ook op mij, dat maakt het helemaal makkelijk voor te stellen hoe t zou zijn.
ach ja, ik ben gewoon een leuke tante nu (vind hij dus het is niet eens alleen mijn eigen mening)
Ik weet allang dat zorgen voor mij het belangrijkst is. Dat hoeft niet voor mijn kinderen te zijn.
Een leuke tante zijn is ook belangrijk. Ik heb veel geleerd als kind van leuke tantes.Am I evil? Yes I am!
Ow dat is wel lastig inderdaadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:17 schreef krakkemieke het volgende:
Achteraf is het goed zo, ik had geen kind alleen op willen voeden.
Gelukkig zijn TARA en ik het erg eens over kinderen. (nu nog over namen)![]()
Of Isa en ik morgen of overmorgen langs mogen komen bij je?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:36 schreef freecell het volgende:
![]()
![]()
Heel CUL!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja!
Kijk nou: kip iemand?
http://link.marktplaats.nl/291276469
Is er eigenlijk een zelfslachtende slager op CUL?
Am I evil? Yes I am!
Sigme geloof ik heeft wel lammetjes en schapen die in haar vriezer belanden maar dat doet ze niet zelf geloof ok? (zeker weten doe ik tniet hoor)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heel CUL!Is er eigenlijk een zelfslachtende slager op CUL?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
oh wat een verrassingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja ik blijf niet eeuwig kusjekroel doen hoor
hoe is t met lein?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ja, krak, dat is pijnlijk
Hoe komt het eigenlijk dat ik over Bekkeninstabiliteit in de tijd dat ik zwanger was nooit iemand hoorde![]()
![]()
FreeCell, ik stem voor Noor als meisjesnaam. Niet Eleonora. Het is arabisch voor licht.Am I evil? Yes I am!
Omdat het toen niet bestond? Net als AIDS eerst vooral Karposi was?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat ik over Bekkeninstabiliteit in de tijd dat ik zwanger was nooit iemand hoorde
Am I evil? Yes I am!
@ FC:volgens mij had ik dat even gemist.. dat is klote joh!! (ineens snap ik je verhalen over de moeilijkheid je de ziektewet in te krijgen
beetje blont van me..)
![]()
Nee, die komen volgens mij geslacht aan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Sigme geloof ik heeft wel lammetjes en schapen die in haar vriezer belanden maar dat doet ze niet zelf geloof ok? (zeker weten doe ik tniet hoor)
Am I evil? Yes I am!
en adhd gewoon iemand was die teveel snoepte en autisme ook niet echt bestond behalve in echte uitzonderingen en dyslexie gewoon stom of lui was?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
INmiddels ook vijf bakjes B&J gekregen. Bestelt om 20.00 en net binnen. Wat voel ik me toch een Nederlander.
.
Als het om de B&J gaat: gaat dan al niet meer werkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Of Isa en ik morgen of overmorgen langs mogen komen bij je?
2 bakken, 1 zwangere vrouw, 1 man en een hummel. Das eerder weg.
Is het voor de gezelligheid: welkomwelkom!Mijn schoonzus had het ook behoorlijk en dat is 18 jaar geleden, toen hoorde je het wel minder inderdaad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat ik over Bekkeninstabiliteit in de tijd dat ik zwanger was nooit iemand hoorde
Ik weet het ook niet waarom nietHet is niet dat ik normaal kan functioneren op deze manier....
![]()
Teut aan het worden van rosé bij Isa met chocolademousse.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:28 schreef DarkElf het volgende:
oh wat een verrassing
hoe is t met lein?
Geweldig dus![]()
![]()
Ziekteverklaring was niet zo moeilijk, maar het UWV welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:31 schreef Sunnythesun het volgende:
@ FC:volgens mij had ik dat even gemist.. dat is klote joh!! (ineens snap ik je verhalen over de moeilijkheid je de ziektewet in te krijgen
beetje blont van me..)
![]()
![]()
Ik ga niet vragen hoelang geleden je zwanger was, maar 14 jaar geleden bestond bekken instabiliteit al.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Am I evil? Yes I am!
snap ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Teut aan het worden van rosé bij Isa met chocolademousse.
Geweldig dus
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Meisjesnaam hebben we alquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
FreeCell, ik stem voor Noor als meisjesnaam. Niet Eleonora. Het is arabisch voor licht.
Nu nog een jongensnaam![]()
![]()
Ja, dat dus..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Ziekteverklaring was niet zo moeilijk, maar het UWV wel
Je bent dan ook natuurlijk zelf ook gewoon een moeilijk geval
![]()
![]()
![]()
Oh nou misschien nemen we ze zelf wel mee ofzo dan. Als we langskomen. Dat gaan Isa en ik morgen bespreken. Als we niet meer onder de invloed van zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:32 schreef freecell het volgende:
Als het om de B&J gaat: gaat dan al niet meer werken
2 bakken, 1 zwangere vrouw, 1 man en een hummel. Das eerder weg.
Is het voor de gezelligheid: welkomwelkom!
![]()
![]()
ROFL!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat dus..Je bent dan ook natuurlijk zelf ook gewoon een moeilijk geval
![]()
Am I evil? Yes I am!
Ik heb net trouwens, tijdens DWDD, in 45 minuten 2877 traptreden gestept op mijn stepapparaat. Gister zat ik op 2663 of zo, dus flink meer gedaan vandaag![]()
![]()
Het zal idd wel bestaan hebben, alleen werd het niet zo genoemd. Het lijkt me onlogisch dat het iets 'van de laatste tijd' is toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga niet vragen hoelang geleden je zwanger was, maar 14 jaar geleden bestond bekken instabiliteit al.
Ik was in 84, 85 en 87 zwanger trouwens![]()
![]()
Zo'n ding hebben wij ook uit de erfenis van golferspa & stiefma, maar helaas kan ik er geen gebruik van makenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb net trouwens, tijdens DWDD, in 45 minuten 2877 traptreden gestept op mijn stepapparaat. Gister zat ik op 2663 of zo, dus flink meer gedaan vandaaghometrainer gebruik ik wel af en toe, ook tijdens TV kijken anders is het zo
![]()
![]()
![]()
Boazquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
Robert vind ik mooi. En Lucas. En Boas.Vindt TARA niet mooi
Heuj zegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat dus..Je bent dan ook natuurlijk zelf ook gewoon een moeilijk geval
Ik hoor het welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh nou misschien nemen we ze zelf wel mee ofzo dan. Als we langskomen. Dat gaan Isa en ik morgen bespreken. Als we niet meer onder de invloed van zijn![]()
![]()
Mijn vader had een hometrainer en hij ging vaak op vakantie in de Provence. Ik zei: je moet met een camera met de auto de Mont Ventoux op. En dan draai je dat af als je op de hometrainer zit. Hij moest lachen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo'n ding hebben wij ook uit de erfenis van golferspa & stiefma, maar helaas kan ik er geen gebruik van makenhometrainer gebruik ik wel af en toe, ook tijdens TV kijken anders is het zo
![]()
Am I evil? Yes I am!
Ik kan me nog wel herinneren dat het bij de 3e zw.schap wat meer druk en pijn gaf, maar dan deed ik wat rustiger aan en ging het wel weer
Maar ik begrijp dat sommige vrouwen zelfs in een rolstoel moeten![]()
![]()
Freecell, volgens mij is tegenwoordig iedereen een moeilijk geval bij het UWV. Daarom moest ik ook lachen. Beetje zure lach dus.Am I evil? Yes I am!
En nog lang na de bevalling ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan me nog wel herinneren dat het bij de 3e zw.schap wat meer druk en pijn gaf, maar dan deed ik wat rustiger aan en ging het wel weer
Maar ik begrijp dat sommige vrouwen zelfs in een rolstoel moeten
Am I evil? Yes I am!
Ja, daarom ook tijden DWDD. Aflevering duurt ook precies lang genoeg om in 3 blokken van 15 minuten met een kleine pauze van max 1 minuutje 45minuten vol te maken. Zonder iets om te kijken is het niet tofquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo'n ding hebben wij ook uit de erfenis van golferspa & stiefma, maar helaas kan ik er geen gebruik van makenhometrainer gebruik ik wel af en toe, ook tijdens TV kijken anders is het zo
![]()
![]()
![]()
ik ben zo'n vrouw die in een rolstoel belandde btw. nu 9jaar later heb ik nog steeds last van mijn bekken en kruip ik af en toe van de pijn.![]()
énorme Hollander iddquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:58 schreef borisz het volgende:
Wat voel ik mij Nederlander.
[ afbeelding ]
Gratiez
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Eerste keer dat ik B&J ijs heb gegetenquote:. De vanille met stukjes erin was erg lekker
. Die cookie dough.
Dan had jij een goedkoper adresquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:58 schreef borisz het volgende:
Wat voel ik mij Nederlander.
[ afbeelding ]
Gratiez
ik heb:
En dat is omdat de smaken die ik wilde op waren![]()
![]()
Dat zijn 'grote' bakken denk ik. Ik heb vijf bakjes van 150ml.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan had jij een goedkoper adres
ik heb:
[ afbeelding ]
En dat is omdat de smaken die ik wilde op waren
jup, ik heb de grotequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat zijn 'grote' bakken denk ik. Ik heb vijf bakjes van 150ml.![]()
![]()
strawberry cheesecake is lekker he?
ik mag het alleen nooit van mezelf, de laatste keer is zo 3 jaar terug.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Fok is echt leuk! Weer een nieuw mooi stuk muziek ontdekt van mijn favoriete componist!
Am I evil? Yes I am!
Deze vind ik altijd het lekkerste:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef freecell het volgende:
Doe mij maar met chocolade en caramel ed.
ken ik niet, ben niet zo een chocoladefan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef freecell het volgende:
Ik vind hem echt minder dan de anderen eigenlijk
Doe mij maar met chocolade en caramel ed.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
De strawberry cheesecake van Haagen-Dazs is veel lekkerder dan die van B&J! (Verder niet om je feestvreugde te temperenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef freecell het volgende:
Ik vind hem echt minder dan de anderen eigenlijk
Doe mij maar met chocolade en caramel ed.
).
Terug van pilates. Ik voel me long&lean![]()
![]()
Boaz is echt geen toffe naam. Sorry FC, ik support TARA in deze kwestie.
Ik had een hele stomme Boaz in de klas op de basisschool, een KID van een BOM.![]()
ik ken een hele stoere Boas. Hij werd gehaald omdat hij te klein zou zijn. Het was een enorme beer. Het is nog steeds een lieve beer. Alle meiden wilden in zijn voetbalteam, dat belooft wat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Boaz is echt geen toffe naam. Sorry FC, ik support TARA in deze kwestie.
Ik had een hele stomme Boaz in de klas op de basisschool, een KID van een BOM.
Am I evil? Yes I am!
Die had ik besteldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze vind ik altijd het lekkerste:
[ afbeelding ]Maar die was dus op. En cookie-dough was ook op
Nuja, maakt ook niet uit welk smaakje, ik ga er toch van kotsen![]()
![]()
Ik neem aan, voorzichtigjes, dat dat is omdat je zwanger bent?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Die had ik besteldMaar die was dus op. En cookie-dough was ook op
Nuja, maakt ook niet uit welk smaakje, ik ga er toch van kotsen
Oh, en dat had ik ook al zonder zwanger he, elke maand kotsen.
Am I evil? Yes I am!
Altijd al gewetenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:23 schreef Leintjeuh het volgende:
WOOOOO BIG GIRLS
Mollige vrouwen zijn beter in bed
![]()
![]()
Er is nog hoop voor me!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:23 schreef Leintjeuh het volgende:
WOOOOO BIG GIRLS
Am I evil? Yes I am!
Jup, bij de voige zwangerschap tot en met de bevalling gekotst en in het bijzonder van ijs. (deden ze dat wel toen jij zwanger was Bluezz? Kotsen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik neem aan, voorzichtigjes, dat dat is omdat je zwanger bent?
Oh, en dat had ik ook al zonder zwanger he, elke maand kotsen.)
Deze zwangerschap misschien 3 weken gekotst en toen was het over
Maar ik ontdekte dus net dat ijs nog steeds een no-go is
*burp*![]()
Het mes snijdt uiteraard aan twee kanten. Bij de vrouwen gaf ruim twee derde aan het vrijen met een dikke man te prefereren boven de seks met een dunne man.
oneensch![]()
Amenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:28 schreef freecell het volgende:
Het mes snijdt uiteraard aan twee kanten. Bij de vrouwen gaf ruim twee derde aan het vrijen met een dikke man te prefereren boven de seks met een dunne man.
oneensch
![]()
he dat is ook narigheid.. gaat je lekkere ijs weerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Jup, bij de voige zwangerschap tot en met de bevalling gekotst en in het bijzonder van ijs. (deden ze dat wel toen jij zwanger was Bluezz? Kotsen?)
Deze zwangerschap misschien 3 weken gekotst en toen was het over
Maar ik ontdekte dus net dat ijs nog steeds een no-go is
*burp*
!
Mare Tara is er vast wel blij mee
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Dikke mannen..... Denk het toch niet. Beetje mollig mag wel.Am I evil? Yes I am!
Hij vindt het vast niet erg inderdaadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
he dat is ook narigheid.. gaat je lekkere ijs weer!
Mare Tara is er vast wel blij mee![]()
![]()
Gezien het feit dat mannen in het algemeen als eerste vet opslaan op hun buik... Nahquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:29 schreef krakkemieke het volgende:
Dikke mannen..... Denk het toch niet. Beetje mollig mag wel.
Gewoon niet handig
![]()
![]()
Ven veel neuken val je ook afquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:30 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg LeinMijn afval-motivatie, wat doe je
![]()
Hoewel mijn oma bij hoog en laaag beweerd dat je van vrijen dik wordt.
Trouwens, afvallen moet je alleen doen als je je niet ok voelt in je lijf.![]()
Dat roep ik al jaaaren!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:23 schreef Leintjeuh het volgende:
WOOOOO BIG GIRLS
Jij bent niet mollig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zeg niks. Voor verdere inlichtingen verwijs ik naar Kaasplankje
gewoon volhoudenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:30 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg LeinMijn afval-motivatie, wat doe je
Denk aan het rennen dat dan nog makkelijker gaat, je goede conditie die je krijgt, de afleiding etc
Je kunt het![]()
hehe
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Dat is mijn dilemma. Ik voel me niet ok in mijn lijf. Maar er zijn nog meer dingen die energie vragen en die zijn even meer urgent.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ven veel neuken val je ook af![]()
Hoewel mijn oma bij hoog en laaag beweerd dat je van vrijen dik wordt.
Trouwens, afvallen moet je alleen doen als je je niet ok voelt in je lijf.
Ik heb besloten dat ik eerst gezond ga eten. Bewegen is moeilijker, zie boven.Am I evil? Yes I am!
Als je lang genoeg gezond genoeg eet, val je ook af.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
Dat is mijn dilemma. Ik voel me niet ok in mijn lijf. Maar er zijn nog meer dingen die energie vragen en die zijn even meer urgent.
Ik heb besloten dat ik eerst gezond ga eten. Bewegen is moeilijker, zie boven.
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
BMI van 27,5 maakt dat ik overgewicht heb. En dus mollig ben
Jeuh Lein! Dan hebben we bijna het zelfde BMI
![]()
![]()
![]()
Jaaah. Dat is waar.
Ik vind alleen eten niet leuk en dus doe ik te vaak makkelijk. Op vakantie kook ik graag voor m'n moeder en mij.
Dus ik vind gezond eten moeilijk.Am I evil? Yes I am!
En ik ga slapen. Trusten!
En Freecell, ik ga vast over jongensnamen dromen.
Am I evil? Yes I am!
Wat noem je 'makkelijk'? Als ik alleen thuis ben, eet ik meestal slanker dan wanneer ik voor 2 of meer kook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef krakkemieke het volgende:
Jaaah. Dat is waar.
Ik vind alleen eten niet leuk en dus doe ik te vaak makkelijk. Op vakantie kook ik graag voor m'n moeder en mij.
Dus ik vind gezond eten moeilijk.
Enne Hobs, weet ik hoorEn het gaat best goed hier!
![]()
Ik ga morgen weer sportenkan nie wachten.
Ga wel relaxed doen ivm rug, dus ff inwandelen en dan op het fietsje vind ik mooi zat.[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Vast wel, maar ikke lekker nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:26 schreef freecell het volgende:
(deden ze dat wel toen jij zwanger was Bluezz? Kotsen?)
Geen seconde ziek of misselijk geweest.
En de maandelijkse heftige migraine verdween ook![]()
![]()
Heb ik een jaar gedaan, waarvan een half jaar onder de bezielende leiding van Dude.... en toen ben ik toch maar gestoptquote:![]()
![]()
Lol L'amuse bij topchef vips. De lekkerste kaasboer op deze aardkloot. Levert ook aan de meeste toptoko's de kaas
.
Ja! Wat leuk om te zien hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:18 schreef borisz het volgende:
Lol L'amuse bij topchef vips. De lekkerste kaasboer op deze aardkloot. Levert ook aan de meeste toptoko's de kaas
.
![]()
![]()
![]()
Big dealquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:37 schreef Leintjeuh het volgende:
BMI van 27,5 maakt dat ik overgewicht heb. En dus mollig benMaar neuken dat we kunnen
![]()
![]()
Is alweer een paar weken geleden dat we bij Betty waren. Binnenkort maar weer eens lekker buurten. Ze heeft zo onvoorstelbaar veel kennis van zaken en zoveel bijzondere kazen daar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:18 schreef borisz het volgende:
.
je oma heeft gelijkquote:Hoewel mijn oma bij hoog en laaag beweerd dat je van vrijen dik wordt.*kijkt naar beneden*
Goed idee, post je ze even?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
En ik ga slapen. Trusten!
En Freecell, ik ga vast over jongensnamen dromen.
Voor een meiske hebben we zo'n leuke naamOeh, das wel lekker!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vast wel, maar ikke lekker nietGeen seconde ziek of misselijk geweest.
En de maandelijkse heftige migraine verdween ookDat heb ik nou ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat noem je 'makkelijk'? Als ik alleen thuis ben, eet ik meestal slanker dan wanneer ik voor 2 of meer kook.
Voor mezelf maak ik sneller een soep of een salade oid. Of iets vegetarisch. Maar mijn beide mannen zijn carnivoor![]()
![]()
Goh mijn mams roept dat ook altijd.. "wie vrijt die dijt" ben er nog steeds niet over uit of dat wel of geen invloed zou hebbenbedoel ik hou ook van lekker eten.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Oh, jammerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:18 schreef LieLie het volgende:
Heb ik een jaar gedaan, waarvan een half jaar onder de bezielende leiding van Dude.... en toen ben ik toch maar gestopt
Dus je kent 'onze' dude ook IRL. Nog roddels?![]()
![]()
Ik hou van vrijen en lekker eten en ben nog steeds niet echt uitgedijd.
of geldt die theorie alleen voor vrouwen?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
MissHobje, waarom zie ik mijn replies niet bij jou staan, maar wel bij mijzelf?quote:
Ik snap niks van dat getweet.
Ik ook niet hoor, vind het een rommelig geheel, ik heb het even gehad, 2 dagen of zo en er weer af gegooidquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:35 schreef Duderella het volgende:
MissHobje, waarom zie ik mijn replies niet bij jou staan, maar wel bij mijzelf?
De rijdende rechter nu![]()
![]()
even denken.. druk is op de home button rechts boven in?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
MissHobje, waarom zie ik mijn replies niet bij jou staan, maar wel bij mijzelf?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
even denken.. druk is op de home button rechts boven in?
![]()
Saved my day!
Truste Hobje!Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jeuh Lein! Dan hebben we bijna het zelfde BMI
![]()
Ik ben 1,63m, en jij?![]()
![]()
Sta eens op?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Voor verder commentaar verwijs ik naar kaasplankje. Toch opvallend dat ie er nu niet is![]()
![]()
heb geleerd daar mensen voor te betalenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kennelijk heeft t bij jou niet gewerkt, je kan niet eens zelf je hok schoon houden.![]()
![]()
Dan heb je iig íets geleerdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:04 schreef Den_Haag het volgende:
heb geleerd daar mensen voor te betalen
En schoonmaken is er duidelijk NIET een van
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:23 schreef Leintjeuh het volgende:
WOOOOO BIG GIRLS
Mollige vrouwen zijn beter in bed![]()
![]()
ken je sterkte punten en zwakke puntenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan heb je iig íets geleerdEn schoonmaken is er duidelijk NIET een van
![]()
petje af, ik was toch best gammel na die 900 van de eifffeltoren laatst. Speelt dan hoogte en kou enzo ook wel redelijk mee, maar toen we daarna de mont martre op waren was ik blij dat we ff konden zittenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb net trouwens, tijdens DWDD, in 45 minuten 2877 traptreden gestept op mijn stepapparaat. Gister zat ik op 2663 of zo, dus flink meer gedaan vandaag
![]()
![]()
Goedemorgen!
Haten jullie da ook zo als je computer ineens extreem traag is zonder reden? En dat je hem dan op een gegeven moment maar wilt gaan herstarten en dat dan ineens het 'updates zijn zoveel % gedownload' dingetje van windows verschijnt? ^&%#^@^%^%& Serieus, waarschuw me dan even
En het gebruikt letterlijk 95% CPU![]()
![]()
daar is het toch altijd de juiste tijd voor?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:59 schreef kaasplankje het volgende:
Morning!
Hmm ´t is nu niet echt het uur om te reageren met een vunzig schuine reply![]()
![]()
![]()
![]()
We werden vanochtend gewekt door Xena die met een nog levende muis de slaapkamer binnen wandelde.
Allebei in de gang gezet en de deur dicht gedaan![]()
![]()
Halloquote:
Bij de buren is de woningbouw heel hard bezig!
Ze zijn nu tegelijk aan het boren, zagen en hameren
Nuja, ze gaan hun gang maar, beter nu dan op middagslaapje tijd.
En met een beetje mazzel hebben onze nieuwe buren binnenkort ook last van een woningbouw die bij hun buren bezig is![]()
![]()
Heel verstandigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:28 schreef Bluezz het volgende:
![]()
We werden vanochtend gewekt door Xena die met een nog levende muis de slaapkamer binnen wandelde.
Allebei in de gang gezet en de deur dicht gedaan![]()
![]()
Oh wat erg, dat hebben wij echt weken, maanden gehad. Vréselijk, vooral op je vrije dagenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:30 schreef freecell het volgende:
Hallo
Bij de buren is de woningbouw heel hard bezig!
Ze zijn nu tegelijk aan het boren, zagen en hameren
Nuja, ze gaan hun gang maar, beter nu dan op middagslaapje tijd.
En met een beetje mazzel hebben onze nieuwe buren binnenkort ook last van een woningbouw die bij hun buren bezig is![]()
![]()
das lekker wakker wordn bluez haha. fc das minder geboor enzo. hier regelmatig aan de orde helaas aangezien we in flat wonen![]()
wat annoying.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh wat erg, dat hebben wij echt weken, maanden gehad. Vréselijk, vooral op je vrije dagen
je ziet wel eens van die klusprogrammaś, mensen die alles zelf doen en al 10 jaar bezig zijn ofzo.Ik vraag me dan altijd even af hoe het met de buren is
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Goedemorgen
Ik heb echt een boerennacht gehad weer
Super goed geslapen, heb vriendje niet eens horen thuiskomen!
Zometeen lekker douchen en dan weer naar de sportschool een voorzichtige workout doen, en daarna de boeken in over 2,5 week examen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
MissHobje, dank voor je twitters!
Er is aardig stress hier.![]()
Zo meteen krijgen ze een paniekerige inwoonster te horen (zogenaamd aan de telefoon).Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.![]()
Mogge
Begonnen in het boek van accounting information systems. Droge kost. Nu naar de VU voor een hc M&T.
de vader van het vriendje was hier vanmorgen, ze zijn in de buurt. Ik word best moe van een hele morgen Duits spreken! Morgen komen ze hier eten (vader + nieuwe vrouw), het diner ziet er zo uit, geheel vegetarisch:
Voor: bladerdeeghapjes met gekarameliseerde rode ui met tijm, en geitenkaas er boven op.
Hoofd: groentelasagne met spinazie, ricotta, gorgonzola en oude geraspte kaas
Na: chocolademousse met rood fruit of apple crumble zonder ijs (Want, geen vriezer).
Daarna, koffie en chocola denk ik!
Nu nog even bedenken wat ik vanavond ga eten, en dan ga ik een heleboel boodschappen inslaan!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Ja bizar joh.. ik zit het helemaal te volgen,..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:07 schreef Duderella het volgende:
MissHobje, dank voor je twitters!
Er is aardig stress hier.![]()
Zo meteen krijgen ze een paniekerige inwoonster te horen (zogenaamd aan de telefoon).
alleen nu ga ik echt even weg.. moet aan de conditie werken even
keep me posted @ twitter neem pfoon mee
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
En dan mis je nog de persconferenties, telefoontjes en alle persberichten van AIVD etc.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja bizar joh.. ik zit het helemaal te volgen,..
alleen nu ga ik echt even weg.. moet aan de conditie werken even
keep me posted @ twitter neem pfoon mee
![]()
Het is echt leuk.
En ze haten me.
Maar achteraf vinden ze het altijd leuk.![]()
Sport-ze!Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.![]()
Ok, komtie
Maar eerst even een groot compliment voor Sozawe Groningen. Vanmorgen even weer langs geweest en het is allemaal geregeld! Ze hebben iets (geldpotje)voor me gevonden en ze vullen zelfs Juli nog even aan omdat ik toen toevallig weinig salaris had
Hoezee
En nu HefpuntDe waterschapsbelasting en afvalstoffenheffing en dergelijke.
Mijn aanvraag kwijtschelding was afgewezen een tijd terug wegens teveel eigen vermogen. Dus ik:huh, vermogen? waar dan?
Even nagekeken: blijkt dat ik precies inop het peilmoment het vakantiegeld op mijn rekening had staan, TARA zijn volledige collegegeld erop had staan (was er 2 dagen later er al weer af) en het salaris was net gestort. Dus ja, er stond iets teveel op (300 teveel geloof ik) en volgens die brief hadden we 37,- aan vaste uitgaven per maand
Dus ik bezwaar aangetekend, even wat bewijsstukken meegestuurd dat we normaal geen geld hebben en verlegging peilmaand aangevraagd.
Kreeg ik vorige week precies dezelfde brief waar boven stond: afwijzing bezwaar. Met een telefoonnummer.
Dus ik net even gebeld, man aan de lijn.
ik: ja hoi *insert uitleg*
man: Mja, dat van die uitgaven klopt wel, we rekenen maar heel weinig mee
ik: jamaar 37,-Waar baseren jullie dat dan op, dat zou ik wel willen
![]()
man: we rekenen maar heel weinig mee, dat klopt wel.
ik: o![]()
ik: maar dan zitten we nog met die peilmaand
man: dat geld stond toen op je rekening, dus je hebt vermogen, wat je daar verder mee doet is jouw zaak, maar je kan dus wel betalen.
ik: ehm, nee, we hebben dus geen vermogen, dat was studiegeld, daar sparen we een heel jaar voor omdat dat aardig scheelt in de administratiekosten, goedkoper dan in termijnen betalen.
man: Er stond geld op je rekening, dus je hebt geld, dus je kan het betalen.
ik: ja, stónd, héél even. Er stond ongeveer 3 dagen teveel op!
man: er stond dus teveel op
ik *zucht* kan je verlegging peilmaand aanvragen?
man: nee, we hebben toen gepeild en toen had je genoeg, dus je kan prima betalen
ik *schreeuw in stilte* wat kan ik dan nu doen?
man: betalen! we hebben het precies volgens de letter van de wet uitgevoerd, het is nu eenmaal zo
(dit gaat nog een tijdje zo door, hij herhaalt zichzelf nogal over letters en wet ed)
ik: maar de omstandigheden kloppen niet met jullie peiling, kijken jullie nooit naar omstandigheden?
man (nog steeds letterlijke citaten hè?) nee, wij kijken niet naar omstandigheden, wij kijken naar cijfertjes en regeltjes! We kunnen er niet aan beginnen om naar persoonlijke situaties te kijken, ik word er niet voor betaald om naar mensen te kijken, ik kijk alleen naar cijfertjes
ik: zwakjes, u kijkt alleen naar cijfertjes?
Man: ja, precies en naar de regels van de wet en die kloppen allemaal. We gaan écht niet kijken naar mensen en omstandigheden, daar wordt ik niet voor betaald.
Toen heb ik het gesprek maar afgerond en heb ik opgehangen. En nu ben ik eigenlijk nog steeds kwaadNiet omdat ik moet betalen, maar om die ongelófelijk botte behandeling van die eikel.
![]()
iemand die idd niets anders weet te zeggen dan wat voorgekauwd is... kan je niet nog een bezwaarbrief sturen?♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
nou ja zeg! ongelovelijk wat een trieste zooi met die instantie's,om moedeloos van te wordn. wat is je volgende stap?![]()
nou ja op zich is wat ze gedaan hebben natuurlijk gewoon zoals het gaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:55 schreef SeaOfLove het volgende:
nou ja zeg! ongelovelijk wat een trieste zooi met die instantie's,om moedeloos van te wordn. wat is je volgende stap?
mensen krijgen als het goed is al aan alle kanten hulp in Nederland, laten we dat niet vergeten
dan nog kan iemand zich wel wat vriendelijker opstellen en wat meer meedenken, dat wel.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Nee, er is maar één bezwaar mogelijkheid...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:52 schreef DarkElf het volgende:
iemand die idd niets anders weet te zeggen dan wat voorgekauwd is... kan je niet nog een bezwaarbrief sturen?Betalenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:55 schreef SeaOfLove het volgende:
nou ja zeg! ongelovelijk wat een trieste zooi met die instantie's,om moedeloos van te wordn. wat is je volgende stap?
Zit niks anders op. Alleen het is wel balen. Ik heb het even nagekeken en op mijn afschriften staat er nooit meer dan 400 op mijn rekeningen. het is dus echt een heel erge momentopname.![]()
Het punt is juist dat je op bijstandsniveau gewoon recht hebt op die kwijtschelding.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou ja op zich is wat ze gedaan hebben natuurlijk gewoon zoals het gaat.
mensen krijgen als het goed is al aan alle kanten hulp in Nederland, laten we dat niet vergeten
dan nog kan iemand zich wel wat vriendelijker opstellen en wat meer meedenken, dat wel.
Verder krijg je inderdaad van alle kanten hulp.
ik ben ook niet boos dat ik moet betalen eigenlijk, ik ben boos dat die man zo hufterig deed.![]()
dat snap ik. klote is dat als je iemand aan de telefoon krijgt die gewoon niet luistert en alleen steeds hetzelfde herhaalt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Voral als die persoon zegt dat mensen en omstandigheden niet belangrijk zijn en hij daar niet voor betaald krijgtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:11 schreef DarkElf het volgende:
dat snap ik. klote is dat als je iemand aan de telefoon krijgt die gewoon niet luistert en alleen steeds hetzelfde herhaalt
Mijn oren klapperden echt even![]()
Hij kan wel uit voor de gemeente denk ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:21 schreef DarkElf het volgende:
lijkt mij iemand die echt de juiste baan heeft dan
Ik heb maar ff een WGR geopend![]()
![]()
blijft n toestand allemaal fc. hier net voor t 1st mijn nieuwe mixer met beslagkom en digitale weegschaal gebruikt voor de mini-pavlovla's. heb ze in de muffinvormpjes gedaan zodat ik n btje dezelfde maten krijg. ben benieuwd...![]()
zo eens een lekker pittig wortel/paprikasoepje maken..
ben echt een soepliefhebber in hart en nieren
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
* Den_Haag mompelt iets over bestuursrechterquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, er is maar één bezwaar mogelijkheid...![]()
ja lekker soepjes! wilde eik broccoliesoep maken tot ik die bak mosselen zag. dus nu heb ik 2kilo mosselen voor mij alleen lolz![]()
griffierkosten en met een beetje pech óók nog de gewone kostenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag mompelt iets over bestuursrechter![]()
![]()
Ik wens je heel veel succsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:49 schreef SeaOfLove het volgende:
ja lekker soepjes! wilde eik broccoliesoep maken tot ik die bak mosselen zag. dus nu heb ik 2kilo mosselen voor mij alleen lolz
Heb je iemand die je weg komt rollen na die tijd?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: