Mogguh en werksequote:
Prokofjev is zeker een componist die niet mag ontbreken in iemands verzameling van CD's/LP's.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Peter en de Wolf. Daar heb ik nog een langspeelplaat van
Mooie muziek![]()
Goedemorgen dan maar weer.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:41 schreef MaJo het volgende:kan vanaf mijn mobiel nauwelijks meer posten
Een post lukt maar als ik daarna weer wil reageren krijg ik een error
maar goed, hier ben ikvanavond laatste uitzending
Is inderdaad leuk, maar het is wel lastig daar een versie van te vinden die niet als 'klassiek voor kinderen' is uitgebrachtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Prokofjev is zeker een componist die niet mag ontbreken in iemands verzameling van CD's/LP's.
Peter en de Wolf is en blijft natuurlijk een sprookje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is inderdaad leuk, maar het is wel lastig daar een versie van te vinden die niet als 'klassiek voor kinderen' is uitgebracht
Goedemorgen overigens
Kan me niet schelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Peter en de Wolf is en blijft natuurlijk een sprookje.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kan me niet schelen
Wel eeuwig sonde dat de Kruidvat zijn klassieke assortiment flink heeft uitgedund overigens. Daar zaten vaak best mooie uitgaven tussen voor weinig.
Ze schijnen nog wel bij platenwinkels te liggen, maar het was net zo handig dat je gewoon het hele assortiment online kon bestellenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Daar zaten idd wel vaak juweeltjes tussen. En dat voor 4,95.
Ik heb snel even gekeken. De keuze is idd niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze schijnen nog wel bij platenwinkels te liggen, maar het was net zo handig dat je gewoon het hele assortiment online kon bestellen
Nee, volgens mij zijn ze gewoon het hele assortiment eruit aan het gooien. Laatst was de goedkopere versie van de Beethoven-boxen al afgeprijsd (25 euro!) maar de rest is gewoon met stille trom vertrokken. Als ik een waarschuwing had gehad, had ik nog wel wat dingen gekocht waarschijnlijk, maar zelfs dat wilden ze blijkbaar nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb snel even gekeken. De keuze is idd niet meer wat het geweest is.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb snel even gekeken. De keuze is idd niet meer wat het geweest is.
Vroehag waren mannen van staal en schepen van hout.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Vroeger,toen het nog beter was bij Kruitvat![]()
Die hoor je niet vaak.
Toen lucht nog schoon was en sex nog vies hoor ik vaker
Vanochtend lukte reageren niet, hopelijk nu welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog geen nieuws over het eventueel blijven van het programma?
Ik kan het lezen, dus waarschijnlijk is het gelukt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vanochtend lukte reageren niet, hopelijk nu wel
als de kijkcijfers hoger zijn dan volgende week is er een grote kans dat we terugkomen
vanavond komen trouwens Femke halsema en hero brinkman. De laatste is van mij
Hoi Etcie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:23 schreef Etcetera het volgende:
Misschien wordt het nóg leuker als je de alcohol niet verstopt
Ja, want met je mond vol typen is niet netjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik wel hoorNet een lekkere zoute haring weggewerkt, en m'n moeder gesmeekt of we dinsdag vóór vijf uur klaar kunnen zijn met het eten
Voor vijf uur? Wat is er op dinsdag dat je zo vroeg wil gaan eten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik wel hoorNet een lekkere zoute haring weggewerkt, en m'n moeder gesmeekt of we dinsdag vóór vijf uur klaar kunnen zijn met het eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |