graag gedaan etciequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
Hey PS, tof dat je wat USA-touwtjes hebt aangetrokkenHeb net een tof verjaardagscadeau gekregen uit Amerika
Live chat met Michael Weatherly (Tony DiNozzo in NCIS) op 3 november via tv.com
Leukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
Hey PS, tof dat je wat USA-touwtjes hebt aangetrokkenHeb net een tof verjaardagscadeau gekregen uit Amerika
Live chat met Michael Weatherly (Tony DiNozzo in NCIS) op 3 november via tv.com
Ik drink erop.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:18 schreef Etcetera het volgende:
[upd] Endemol wil door met ONM iemand die het kijkt? Ik niet, zal het niet missen
endemol gaat het overnemen dus pech gehadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik drink erop.
Dit had al tien jaar geleden moeten gebeuren...![]()
nee, we doen het rustig aanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh, ik had verwacht dat er wel meer gepost zou zijn in de tussentijd
Ik merk het. Voor mij hoeft het niet rustig hoor SCquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, we doen het rustig aan
Ga je gangquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik merk het. Voor mij hoeft het niet rustig hoor SC
Ik heb geen eigen collectie.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan eigenlijk alleen goed werken met muziek die ik nog niet zo goed ken, anders ga ik meezingen
Wat niet wegneemt dat ik erg vaak toch wel muziek opzet en lekker mee ga zitten neuriėn
Maar radio 4 zit teveel tussen wat ik niet zo mooi vind, dus meestal wordt het dan klassieke danwel andere rustige muziek uit mn eigen collectie.
het bijbehorende volwassen gevoel ken ik wel ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |